Learning Java. 6th Edition
- Autorzy:
- Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 552
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis ebooka: Learning Java. 6th Edition
Ideal for working programmers new to Java, this best-selling book guides you through the language features and APIs of Java 21. Through fun, compelling, and realistic examples, authors Marc Loy, Patrick Niemeyer, and Dan Leuck introduce you to Java's fundamentals, including its class libraries, programming techniques, and idioms, with an eye toward building real applications.
This updated sixth edition expands the content to continue covering lambdas and streams, and shows you how to use a functional paradigm in Java. You'll learn about the latest Java features introduced since the book's fifth edition, from JDK 15 through 21. You'll also take a deep dive into virtual threads (introduced as Project Loom in Java 19).
This guide helps you:
- Learn the structure of the Java language and Java applications
- Write, compile, and execute Java applications
- Understand the basics of Java threading and concurrent programming
- Learn Java I/O basics, including local files and network resources
- Create compelling interfaces with an eye toward usability
- Learn how functional features have been integrated in Java
- Keep up with Java developments as new versions are released
Wybrane bestsellery
-
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istot...(83.85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić....
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(56.55 zł najniższa cena z 30 dni)60.90 zł
87.00 zł(-30%) -
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy z...
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak op...(129.35 zł najniższa cena z 30 dni)
139.30 zł
199.00 zł(-30%) -
Architect robust solutions like a pro with real-world insights and cutting-edge design techniques. Delve into advanced analytics, machine learning, generative AI, cloud-native architecture, and the key soft skills to excel as a solutions architect.
Solutions Architect's Handbook. Kick-start your career with architecture design principles, strategies, and generative AI techniques - Third Edition Solutions Architect's Handbook. Kick-start your career with architecture design principles, strategies, and generative AI techniques - Third Edition
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Rajesh Sheth, Kamal Arora, Rohan Karmarkar
-
Build Your Own Programming Language provides a hands-on approach to designing and implementing programming language features in a simple compiler and programming environment. This book will help you create new or domain-specific languages.
Build Your Own Programming Language. A developer's comprehensive guide to crafting, compiling, and implementing programming languages - Second Edition Build Your Own Programming Language. A developer's comprehensive guide to crafting, compiling, and implementing programming languages - Second Edition
-
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor n...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Java należy do najpopularniejszych języków programowania na świecie. Używana przez miliony programistów, jest na tyle uniwersalna, że znajduje zastosowanie zarówno w aplikacjach desktopowych, mobilnych, jak i serwerowych, a także w zaawansowanych systemach zarządzania bazami danych. Z jej zalet k...
Java 21. Kurs video. Od "Hello World!" do programowania obiektowego Java 21. Kurs video. Od "Hello World!" do programowania obiektowego
(39.59 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie d...(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Kariera zawodowa programisty jest związana z nieustanną nauką i doskonaleniem zdobytych umiejętności. Jednym z podstawowych etapów rozwoju programisty Java jest zaznajomienie się z dobrymi praktykami programistycznymi, co obejmuje także wzorce projektowe – i to im właśnie poświęcony jest te...
Wzorce projektowe w Javie. Kurs video. Programowanie efektywnych rozwiązań Wzorce projektowe w Javie. Kurs video. Programowanie efektywnych rozwiązań
(59.59 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%)
O autorach ebooka
Marc Loy jest programistą i szkoleniowcem. Specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń użytkownika i tworzeniu aplikacji mobilnych.
Patrick Niemeyer jest niezależnym konsultantem. Pisze książki techniczne dotyczące sieci i aplikacji rozproszonych.
Daniel Leuck jest dyrektorem generalnym spółki Ikayzo, firmy z oddziałami w Tokio i Honolulu, zajmującej się interaktywnym projektowaniem oprogramowania między innymi dla Sony, Oracle, Nomury i PIMCO.
Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck - pozostałe książki
-
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla każdego, kto chce zdobyć doświadczenie w tworzeniu rzeczywistych aplikacji w Javie. To również znakomity kurs programowania obiektowego dla początkujących, umożliwiający gruntowne zrozumienie podstaw języka Java i jego interfejsów API. Wyczerpująco op...
Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V
(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
W tym podręczniku do praktycznej nauki programowania w języku C szczególną uwagę zwrócono na pisanie kodu umożliwiającego uzyskanie wysokiej wydajności w środowiskach o bardzo małych zasobach. Znalazło się tu gruntowne omówienie podstaw dobrego programowania w języku C. Opisano struktury kontroln...
Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
For makers looking to use the smallest microcontrollers or to wring the highest performance out of larger ones, the C language is still the best option. This practical book provides a solid grounding in C basics for anyone who tinkers with programming microcontrollers. You'll explore the many way...(186.15 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
GNU Emacs is the most popular and widespread of the Emacs family of editors. It is also the most powerful and flexible. Unlike all other text editors, GNU Emacs is a complete working environment--you can stay within Emacs all day without leaving. Learning GNU Emacs, 3rd Edition tells readers how ...
Learning GNU Emacs. A Guide to Unix Text Processing. 3rd Edition Learning GNU Emacs. A Guide to Unix Text Processing. 3rd Edition
(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%)
Ebooka "Learning Java. 6th Edition" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Learning Java. 6th Edition" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Learning Java. 6th Edition" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- ISBN Ebooka:
- 978-10-981-4549-1, 9781098145491
- Data wydania ebooka:
- 2023-08-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.8MB
Spis treści ebooka
- Preface
- Who Should Read This Book
- New Developments
- New in This Edition (Java 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21)
- Using This Book
- Online Resources
- Conventions Used in This Book
- Using Code Examples
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- 1. A Modern Language
- Enter Java
- Javas Origins
- Growing Up
- Enter Java
- A Virtual Machine
- Java Compared with Other Languages
- Safety of Design
- Simplify, Simplify, Simplify
- Type Safety and Method Binding
- Incremental Development
- Dynamic Memory Management
- Error Handling
- Threads
- Scalability
- Safety of Implementation
- The Verifier
- Class Loaders
- Application and User-Level Security
- A Java Road Map
- The Past: Java 1.0Java 20
- The Present: Java 21
- Feature overview
- The Future
- Exercises
- 2. A First Application
- Java Tools and Environment
- Installing the JDK
- Installing Corretto on Linux
- Installing Corretto on macOS
- Installing Corretto on Windows
- Installing the JDK
- Installing IntelliJ IDEA and Creating a Project
- Running the Project
- Grabbing the Examples
- Java Tools and Environment
- HelloJava
- Classes
- The main() Method
- Classes and Objects
- Variables and Class Types
- HelloComponent
- Inheritance
- The JComponent Class
- Relationships and Finger-Pointing
- Packages and Imports
- The paintComponent() Method
- HelloJava2: The Sequel
- Instance Variables
- Constructors
- Events
- The repaint() Method
- Interfaces
- Goodbye and Hello Again
- Review Questions
- Code Exercises
- 3. Tools of the Trade
- JDK Environment
- The Java VM
- Running Java Applications
- System Properties
- The Classpath
- CLASSPATH on Unix and macOS
- CLASSPATH on Windows
- CLASSPATH Wildcards
- Modules
- The Java Compiler
- Trying Java
- JAR Files
- The jar Utility
- JAR manifests
- Making a JAR file runnable
- The jar Utility
- Tool Wrap-Up
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Code Exercises
- 4. The Java Language
- Text Encoding
- Comments
- Javadoc Comments
- Annotations
- Variables and Constants
- Types
- Primitive Types
- Floating-point precision
- Variable declaration and initialization
- Integer literals
- Floating-point literals
- Character literals
- Primitive Types
- Reference Types
- Inferring types
- Passing references
- A Word About Strings
- Statements and Expressions
- Statements
- if/else conditionals
- switch statements
- do/while loops
- The for loop
- The enhanced for loop
- break/continue
- Unreachable statements
- Statements
- Expressions
- Operators
- Assignment
- The null value
- Variable access
- Method invocation
- Statements, expressions, and algorithms
- Object creation
- The instanceof operator
- Arrays
- Array Types
- Array Creation and Initialization
- Using Arrays
- Anonymous Arrays
- Multidimensional Arrays
- Types and Classes and Arrays, Oh My!
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 5. Objects in Java
- Classes
- Declaring and Instantiating Classes
- Accessing Fields and Methods
- Access modifiers preview
- Static Members
- Classes
- Methods
- Local Variables
- Shadowing
- The this reference
- Static Methods
- Initializing Local Variables
- Argument Passing and References
- Wrappers for Primitive Types
- Method Overloading
- Object Creation
- Constructors
- Working with Overloaded Constructors
- Object Destruction
- Garbage Collection
- Packages
- Importing Classes
- Importing individual classes
- Importing entire packages
- Skipping imports
- Importing Classes
- Custom Packages
- Member Visibility and Access
- Compiling with Packages
- Advanced Class Design
- Subclassing and Inheritance
- Shadowed variables
- Overriding methods
- Subclassing and Inheritance
- Abstract Classes and Methods
- Interfaces
- Inner Classes
- Anonymous Inner Classes
- Organizing Content and Planning for Failure
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 6. Error Handling
- Exceptions
- Exceptions and Error Classes
- Exception Handling
- Bubbling Up
- Stack Traces
- Checked and Unchecked Exceptions
- Throwing Exceptions
- Chaining and re-throwing exceptions
- try Creep
- The finally Clause
- try with Resources
- Performance Issues
- Exceptions
- Assertions
- Enabling and Disabling Assertions
- Using Assertions
- Real-World Exceptions
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 7. Collections and Generics
- Collections
- The Collection Interface
- Collection Types
- Set
- List
- Queue
- The Map Interface
- Collections
- Type Limitations
- Containers: Building a Better Mousetrap
- Can Containers Be Fixed?
- Enter Generics
- Talking About Types
- There Is No Spoon
- Erasure
- Raw Types
- Parameterized Type Relationships
- Why Isnt a List<Date> a List<Object>?
- Casts
- Converting Between Collections and Arrays
- Iterator
- Looping over collections
- A Closer Look: The sort() Method
- Application: Trees on the Field
- Useful Features
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 8. Text and Core Utilities
- Strings
- Constructing Strings
- Strings from Things
- Comparing Strings
- Searching
- String Method Summary
- Strings
- Things from Strings
- Parsing Primitive Numbers
- Tokenizing Text
- Regular Expressions
- Regex Notation
- Write once, run away
- Escaped characters
- Characters and character classes
- Custom character classes
- Position markers
- Iteration (multiplicity)
- Alternation
- Special options
- Regex Notation
- The java.util.regex API
- Pattern
- The Matcher
- Splitting strings
- Math Utilities
- The java.lang.Math Class
- Math in action
- The java.lang.Math Class
- Big/Precise Numbers
- Dates and Times
- Local Dates and Times
- Comparing and Manipulating Dates and Times
- Time Zones
- Parsing and Formatting Dates and Times
- Parsing Errors
- Formatting Dates and Times
- Timestamps
- Other Useful Utilities
- Review Questions
- Code Exercises
- 9. Threads
- Introducing Threads
- The Thread Class and the Runnable Interface
- Creating and starting threads
- A natural-born thread
- The Thread Class and the Runnable Interface
- Controlling Threads
- Deprecated methods
- The sleep() method
- The join(), wait(), and notify() methods
- The interrupt() method
- Introducing Threads
- Revisiting Animation with Threads
- Death of a Thread
- Virtual Threads
- Preview Feature Tangent
- Configuring IDEs for preview features
- Renaming preview source files
- Compiling classes with preview features
- Running preview class files
- Preview Feature Tangent
- A Quick Comparison
- Synchronization
- Serializing Access to Methods
- Synchronizing a queue of URLs
- Synchronizing virtual threads
- Serializing Access to Methods
- Accessing Class and Instance Variables from Multiple Threads
- Scheduling and Priority
- Thread State
- Time-Slicing
- Priorities
- Thread Performance
- The Cost of Synchronization
- Thread Resource Consumption
- Virtual Thread Performance
- Concurrency Utilities
- Upgrading Our Queue Demo
- Structured Concurrency
- So Many Threads to Pull
- Review Questions
- Code Exercises
- 10. File Input and Output
- Streams
- Basic I/O
- Character Streams
- Stream Wrappers
- Data streams
- Buffered streams
- PrintWriter and PrintStream
- The java.io.File Class
- File constructors
- Path localization
- File operations
- Streams
- File Streams
- RandomAccessFile
- The New I/O File API
- FileSystem and Path
- Path to classic files and back
- FileSystem and Path
- NIO File Operations
- The NIO Package
- Asynchronous I/O
- Performance
- Mapped and Locked Files
- Channels
- Buffers
- Buffer operations
- Buffer types
- Byte order
- Allocating buffers
- Character Encoders and Decoders
- CharsetEncoder and CharsetDecoder
- FileChannel
- Concurrent access
- File locking
- FileChannel Example
- wrap() Up
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 11. Functional Approaches in Java
- Functions 101
- Lambdas
- Lambda Expressions
- Passing arguments
- Expression bodies
- Returning values
- Lambda Expressions
- Functional Interfaces
- Method References
- Practical Lambdas: Sorting
- Streams
- Sources and Operations
- Stream reuse
- Stream generators
- Stream iterators
- Sources and Operations
- Filtering Streams
- Mapping Streams
- Mapping object attributes
- Mapping conversions
- Flatmaps
- Reducing and Collecting
- Optional values
- Creating a custom reducer
- Collectors
- Using Lambdas Directly
- Next Steps
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 12. Desktop Applications
- Buttons and Sliders and Text Fields, Oh My!
- Component Hierarchies
- Model View Controller Architecture
- Labels and Buttons
- Buttons
- Text Components
- Text fields
- Text areas
- Text scrolling
- Buttons and Sliders and Text Fields, Oh My!
- Other Components
- JSlider
- JList
- Containers and Layouts
- Frames and Windows
- JPanel
- Layout Managers
- BorderLayout
- GridLayout
- GridBagLayout
- Events
- Mouse Events
- Mouse adapters
- Mouse Events
- Action Events
- Change Events
- Other Events
- Threading Considerations
- SwingUtilities and Component Updates
- Timers
- Animation with Timer
- Other Timer uses
- But Wait, Theres More
- Menus
- Modals and Pop-Ups
- User Interface and User Experience
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- 13. Network Programming in Java
- Uniform Resource Locators
- The URL Class
- Stream Data
- Getting the Content as an Object
- Managing Connections
- Talking to Web Applications
- Using the GET Method
- Using the POST Method
- The HttpURLConnection
- SSL and Secure Web Communications
- Network Programming
- Sockets
- Clients and Servers
- Clients
- Servers
- Clients and Servers
- The DateAtHost Client
- A Distributed Game
- Setting up the UI
- The game server
- The game client
- The game protocol
- Much More to Explore
- Review Questions
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- A. Code Examples and IntelliJ IDEA
- Grabbing the Main Code Examples
- Importing the Examples
- B. Exercise Answers
- Chapter 1: A Modern Language
- Chapter 2: A First Application
- Code Exercises
- Chapter 3: Tools of the Trade
- Code Exercises
- Chapter 4: The Java Language
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 5: Objects in Java
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 6: Error Handling
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 7: Collections and Generics
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 8: Text and Core Utilities
- Code Exercises
- Chapter 9: Threads
- Code Exercises
- Chapter 10: File Input and Output
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 11: Functional Approaches in Java
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 12: Desktop Applications
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Chapter 13: Network Programming in Java
- Code Exercises
- Advanced Exercises
- Glossary
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
Software as a service (SaaS) is on the path to becoming the de facto model for building, delivering, and operating software solutions. Adopting a multi-tenant SaaS model requires builders to take on a broad range of new architecture, implementation, and operational challenges. How data is partiti...(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Great engineers don't necessarily make great leaders—at least, not without a lot of work. Finding your path to becoming a strong leader is often fraught with challenges. It's not easy to figure out how to be strategic, successful, and considerate while also being firm. Whether you're on the...(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Data science happens in code. The ability to write reproducible, robust, scaleable code is key to a data science project's success—and is absolutely essential for those working with production code. This practical book bridges the gap between data science and software engineering,and clearl...(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
With the massive adoption of microservices, operators and developers face far more complexity in their applications today. Service meshes can help you manage this problem by providing a unified control plane to secure, manage, and monitor your entire network. This practical guide shows you how th...(194.65 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Get practical advice on how to leverage AI development tools for all stages of code creation, including requirements, planning, design, coding, debugging, testing, and documentation. With this book, beginners and experienced developers alike will learn how to use a wide range of tools, from gener...(164.25 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Rust's popularity is growing, due in part to features like memory safety, type safety, and thread safety. But these same elements can also make learning Rust a challenge, even for experienced programmers. This practical guide helps you make the transition to writing idiomatic Rust—while als...(164.25 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Advance your Power BI skills by adding AI to your repertoire at a practice level. With this practical book, business-oriented software engineers and developers will learn the terminologies, practices, and strategy necessary to successfully incorporate AI into your business intelligence estate. Je...(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
Microservices can be a very effective approach for delivering value to your organization and to your customers. If you get them right, microservices help you to move fast by making changes to small parts of your system hundreds of times a day. But if you get them wrong, microservices will just ma...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
JavaScript gives web developers great power to create rich interactive browser experiences, and much of that power is provided by the browser itself. Modern web APIs enable web-based applications to come to life like never before, supporting actions that once required browser plug-ins. Some are s...(186.15 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
How will software development and operations have to change to meet the sustainability and green needs of the planet? And what does that imply for development organizations? In this eye-opening book, sustainable software advocates Anne Currie, Sarah Hsu, and Sara Bergman provide a unique overview...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Learning Java. 6th Edition Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.