Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.) - książki
Tytuły autora: dostępne w księgarni Ebookpoint
-
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów sta-cjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządza...
- Epub + Mobi 71 pkt
(71.91 zł najniższa cena z 30 dni)71.91 zł
89.90 zł(-20%) -
Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekście roli, jaką przedmiotowy k...(37.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.40 zł
44.00 zł(-15%) -
Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirusem ...(25.50 zł najniższa cena z 30 dni)
25.50 zł
30.00 zł(-15%) -
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem ko...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Redaktorzy naukowi monografii są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Katedra Organizacji i Zarządzania...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różn...(48.45 zł najniższa cena z 30 dni)
48.45 zł
57.00 zł(-15%)