Ceny i warunki promocji mogły ulec zmianie. Aktualna cena znajduje się zawsze na stronie książki.
ebookpoint
Ucz się od najlepszych specjalistów!
Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, profesjonalnej strony www? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. W jaki sposób skutecznie wyróżnić się na rynku i w świecie internetu? Najlepiej stworzyć niepowtarzalny znak graficzny, profesjonalną wizytówkę czy też funkcjonalną stronę www, która otworzy okno na świat i będzie źródłem zysków.
eBooki z 40% RABATEM zawierają mnóstwo informacji na temat typografii, grafiki tworzonej na potrzeby stron internetowych, ich funkcjonalności oraz teorii kolorów. Teraz wiedza, zawarta w książkach, najlepszych specjalistów w branży stoi przed Tobą otworem!
Tego jeszcze nie było! Książka, która rozprawia się z mitami oraz wyjaśnia powszechnie przyjęte założenia. Prawda, że Comic Sans to znienawidzona czcionka? Ale czy wiesz dlaczego? Czy złota proporcja faktycznie ma znaczenie? Dlaczego Monet nigdy nie używał czarnego na swoich obrazach? To tylko niektóre z pytań, nad którymi zastanawia się David Kadavy — utytułowany projektant, który rozłożył klasyczne zasady projektowania i techniki webdesignerów na części pierwsze. Co jeszcze umieścił w tej wyjątkowej książce?
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
--
HELION.PL Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Kosciuszki 1C
Numer KRS 0000389545 Sad Rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego.
NIP 631-263-62-54, REGON: 241989027
Kapital zakladowy: 5000 zl w calosci wplacony