Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
Przewaga dzięki strategii ― to prostsze, niż myślisz!
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić ― a tego właśnie nauczy Cię ta książka!
Wybrane bestsellery
-
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży...
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście The Diary of a CEO leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają...
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%)
O autorze ebooka
Jarosław Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu i nieustannie weryfikuje ją w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota strategia marki (Onepress, 2018, 2023). Ukończył studia na trzech uczelniach, uzyskał dyplom MBA.
Ebooka "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje ebooka: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Instagram Arendt-Pytkowska PatrycjaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki. ,,Złota strategia marki” to zdecydowanie nie jest zwykła książka. To kompendium wiedzy, bądź swoistego rodzaju podręcznik. Ilość wiedzy, którą mi przekazano jest ogromna. Cieszę się, że została napisana zrozumiałym i spójnym językiem. Autor wtrąca mnóstwo pytań i odpowiedzi, rozważa i debatuje razem z nami. Dodatkowo podaje przykłady „z życia wzięte”. Tekst został uzupełniony o grafiki, wykresy i tabelki. Mi osobiście bardzo pomaga to lepiej zrozumieć dany temat. Co ciekawe czytając czułam się trochę jakbym siedziała z mądrymi głowami na Wall Street i poznawała tajniki osiągnięcia sukcesu, większych zysków, a przede wszystkim przewagi rynkowej 😅 Dla każdej osoby interesującej się marketingiem, prowadzącej własną firmę, będącym liderem lub po prostu zaciekawionej tematem - gorąco polecam !
Szczegóły ebooka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0153-7, 9788328901537
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-08-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0415-6, 9788328904156
- Data wydania ebooka:
- 2023-08-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 199354
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 26.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści ebooka
- Oto strategia dla każdego
- Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada
- Tworzenie przewodniej zasady
- Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu"
- Przewodnia zasada a mission statement
- Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie?
- Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii
- Jądro strategii a jego ekspansywna siła
- Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów
- Czwarty etap strategii - sposób wykonania
- Konieczna cecha - dyscyplina
- Od strategii dla każdego do strategii biznesu
- Część I. Biznes w pigułce
- Biznes taki, jaki jest
- Dochód, marża, klient
- Walka o dwubiegunową przewagę
- Jak patrzeć na wolumen?
- Jak patrzeć na marżę?
- Część II. Podstawy strategii biznesu
- Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu
- Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership)
- Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation)
- Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne?
- Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu
- Strategiczna droga do unikalności
- Strategia a sprawność operacyjna
- Część III. Strategiczna unikalność pod lupą
- Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak?
- Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby
- Pytanie "kto?" a odważna segmentacja
- Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny?
- Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb
- Pytanie "co?", czyli zakres oferty
- Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości
- Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku
- System unikalności
- Część IV. Strategia biznesu w praktyce
- Strategia biznesu - definicja
- Proces strategiczny
- Strategiczny wybór
- Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry
- Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii
- Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom
- Strategiczna dyscyplina innowacji
- Część V. Strategia biznesu krok po kroku
- Formułowanie strategii biznesu
- Zapisywanie strategii pięciu wyborów
- Formaty strategiczne
- Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii
- Kaskadowanie strategii na niższe poziomy
- Dochodzenie do odległego celu etapami
- Strategie ratunkowe
- Zasady pracy ze strategią ratunkową
- Obmyślanie strategii ratunkowej
- Upadek strategii
- Poskromić siebie
- Podsumowanie - złota reguła w strategii biznesu
- Postscriptum - strategiczne współzależności
- Od strategii biznesu do strategii marketingu
- Strategia portfela marek
- Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji
- Strategia marki krok po kroku
- Krok A w strategii marki. Ambicja marki
- Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria
- Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement
- Wzorce marki
- Positioning statement - fundament pozycjonowania
- Krok D w strategii marki. Mix marki
- Strategia mix - produkt
- Strategia mix - punkt cenowy
- Strategia mix - komunikacja
- Krok E w strategii marki. Wskazówki marki
- Adekwatność markowej propozycji
- Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę?
- Psychologia klienta: postrzeganie wartości
- Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji
- Psychologia klienta: działanie struktur pamięci
- Podsumowanie - złota formuła pozycjonowania marki
- O co chodzi w strategii rynku?
- Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii
- Sekret penetracji konsumentów
- Sekrety skutecznej promocji
- Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji
- Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu"
- Zaczynamy formułować strategię rynku
- Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie
- Określanie istoty problemu i działania zaradcze
- Analiza problemu metodą "pięciu pytań"
- Zapisywanie strategii rynku
- Plany marketingu - kilka wskazówek
- Podsumowanie założeń strategii
- Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki)
- Strategia rynku wraz z planem aktywności
- Podsumowanie - złote zasady strategii rynku
- Komunikowanie strategii
- Jak prezentować argumenty?
- Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji?
- Recepta na mistrzowską strategię
- Na zakończenie cytat
- Strategiczny poziom alfa
- Przewaga konkurencyjna
- Przewaga dla każdego
- Siła tymczasowej przewagi
- Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa
- Walka z czasem o utrzymanie przewagi
- Źródła przewagi konkurencyjnej
- VRIO a praktyka na rynku
- Polskie VRIO
- Przewaga a myślenie strategiczne
- Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz
- Sukces strategii a korpus oficerski
- Strategia biznesu a korpus menedżerski
- Słabe zespoły
- Dowodzić rynkiem
- Strategia - przywódca - zespół
- Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
- Never ending story
- Szachy zostały ustawione, rozpoczyna się gra
WSTĘP. STRATEGIA JEST PROSTA
ROZDZIAŁ 1. STRATEGIA DLA KAŻDEGO
ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU
ROZDZIAŁ 3. STRATEGIA MARKI
ROZDZIAŁ 4. STRATEGIA RYNKU
ROZDZIAŁ 5. OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII
DODATEK SPECJALNY DO WYDANIA DRUGIEGO. PRZEWAGA KONKURENCYJNA - ZRÓB TO!
PRZYPISY
Onepress - inne książki
-
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Czym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby? Jak powinna wyglądać idealna relacja pomiędzy jednostką a społeczeństwem? Jak daleko władze mogą ingerować w wolność jednostki...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy te...
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Jarosław Szczepański (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)