Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 15
- Stron:
- 104
- Czas nagrania:
- 1 godz. 29 min.
- Czyta:
- Tomasz Kućma
- Druk:
- oprawa twarda
- Audiobook w mp3
Opis ebooka: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje
- Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
- Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today's Business Agenda".
Psychologia na Twoich usługach
- Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
- Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
- Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
- Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
- Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
- Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
- Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.
Wybrane bestsellery
-
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży...
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
O autorze ebooka
Dr Robert Cialdini - jeden z najwybitniejszych psychologów społecznych
Robert B. Cialdini jest cenionym autorem, który specjalizuje się w psychologii społecznej i technikach wywierania wpływu na ludzi. Jego książki stanowią kamienie milowe w obszarze dziedzinie perswazji i manipulacji, a ich wpływ na dzisiejsze społeczeństwo jest niezaprzeczalny.
Cialdini to ekspert w dziedzinie psychologii społecznej, zgłębiał i badał tajniki wywierania wpływu przez wiele lat. Jego pionierska praca nad technikami manipulacji i regułą niedostępności znalazła zastosowanie w wielu dziedzinach, od marketingu i sprzedaży po negocjacje i politykę.
Jako autor bestsellerowych książek, Cialdini dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w sposób przystępny i praktyczny. Jego publikacja pt. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" została sprzedana w milionach egzemplarzy i przetłumaczona na 26 języków.
Książki Roberta Cialdiniego, oferują nie tylko teoretyczne podstawy psychologii społecznej, ale także praktyczne narzędzia, które mogą być zastosowane w codziennym życiu. Czytelnicy odkrywają w nich skuteczne techniki wywierania wpływu, oparte na badaniach i dowodach naukowych.
Dzięki Cialdiniemu i jego niezwykłej wiedzy, można poznać i zrozumieć tajniki perswazji, manipulacji i psychologii społecznej. Jego książki stanowią doskonałe narzędzia dla każdego, kto pragnie poznać podstawy, mowiące o tym, jak nasze decyzje i działania są kształtowane przez wpływ innych ludzi.
Ponad 30 lat badań - specjalista z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji
Obecnie pracuje na dwóch wydziałach Uniwersytetu Stanowego w Arizonie: Wydziale Marketingu, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym W.P. Carey Distinguished Professor, oraz na Wydziale Psychologii, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym Regents’ Professor. Jest również prezesem Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji opartych na programie „Sześć reguł wywierania wpływu”.
Robert B. Cialdini - pozostałe książki
-
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksp...
-
Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera! Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Ja...
-
Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2015" Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z p...
Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ
-
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub roz...
TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta — codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi są zadziwiająco proste i niepokojąco skuteczne. To tajemna broń wszystkich marketerów, handlowców, twó...
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Kurs video Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Kurs video
Zobacz pozostałe książki z serii Onepress Classic
-
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W 1902 roku James Allen postanowił, że zajmie się pisaniem książek. Miał do tego naturalne predyspozycje: pisał w sposób klarowny, przekonujący, skłaniający do przemyśleń. Jedno z jego najwybitniejszych dzieł, Tak, jak myśli człowiek, inspirowane było wersetem z anglojęzycznej Biblii króla Jakuba...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
Ta książka jest niezwykłym studium relacji człowieka z pieniędzmi. Przekonująco wyjaśnia, dlaczego jest ona tak złożona i dlaczego pieniądze budzą skrajne emocje. Znalazło się tu sporo trafnych spostrzeżeń dotyczących sposobów, w jakie zarabiamy pieniądze, wydajemy je i inwestujemy, a także powod...
Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
O życiu Epikteta wiemy stosunkowo niewiele. Wszystkie dzieła opatrzone imieniem tego greckiego filozofa zostały spisane przez jednego z jego uczniów, Flawiusza Arriana. Epiktet przyjął sokratejski sposób nauczania — dyskutował, spierał się i przemawiał do słuchaczy, którym starał się przeka...
Wybrane diatryby i Encheiridion. Stoicka sztuka życia Wybrane diatryby i Encheiridion. Stoicka sztuka życia
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W 1653 roku Blaise Pascal postanowił porzucić studiowanie fizyki i matematyki, aby całą swoją energię poświęcić na stworzenie dzieła życia: wielkiej apologii chrześcijaństwa, która stanowiłaby jego kompletną analizę i obronę. Przygotowując się do tego zadania, spisywał swoje myśli w postaci krótk...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Przemyślenia zawarte w Krytyce czystego rozumu są bezprecedensowe. Dotychczas dochodzenie do istoty rzeczy opierało się na założeniu, że istnieje przeciwieństwo między podmiotem a przedmiotem. Niemiecki filozof to zmienił — położył nacisk na warunki, w jakich umysł poznaje rzeczy i docieka ...(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Rozprawa o metodzie Kartezjusza jest jednym z najważniejszych traktatów filozoficznych czasów nowożytnych. Aby ułatwić czytanie tego dzieła, Kartezjusz podzielił je na sześć części — rozważania dotyczące nauk, reguł metody, zasad moralnych, dowodów na istnienie Boga i duszy ludzkiej, porząd...(8.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.90 zł
29.90 zł(-70%) -
Chińskie przysłowie: „Obyś żył w ciekawych czasach” bywa często najzwyklejszym przekleństwem. Niccolo Machiavelli niewątpliwie żył w czasach bardzo ciekawych, a jego biografia mogłaby posłużyć za scenariusz dla niejednego politycznego dreszczowca. Ten znakomity obserwator rzeczywistoś...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Wśród wielu rzymskich cesarzy nie brak było ludzi o wybitnej osobowości, odwadze i zacięciu pisarskim. Niewielu jednak odznaczało się równie błyskotliwym umysłem, pracowitością, spostrzegawczością i skłonnością do rozważania zagadek i paradoksów tego świata, jak właśnie Marek Aureliusz, zwany prz...(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Ebooka "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje ebooka: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: czaplicka.euRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Absolutny klasyk. Nie tylko dla ludzi marketingu, ale również dla przedstawicieli innych zawodów – od sprzedaży przez nauczycieli po kelnerów. Książka wyjaśnia jakie proste mechanizmy wykorzystać, aby osiągnąć zamierzony cel. Gdzie teorie psychologiczne łączą się z praktyką wieloletnich ekspertów.
Nie będę opisywać wymienionych elementów – dla tych, którzy czytali wystarczy infografika poniżej, dla pozostałych – mam nadzieję, że będzie to dobry powód, żeby sięgnąć po książkę.
To, co bardzo mi się podoba w lekturze, to fakt, że na każdym kroku Cialdini podkreśla, jak ważna jest etyka tego, co robimy. Jeśli zdecydujemy się oszukiwać naszych klientów, nie tylko będziemy szulerami, a nie detektywami, ale również stracimy okazję na zbudowanie szczerej i trwałej relacji z naszymi odbiorcami. Wiele osób zapomina o tym, że podstawą marketingu jest szczerość i prawda.
Książka nie jest za długa – polskie tłumaczenie ma około 80 stron, a to głównie dlatego, że tekst jest tylko po jednej stronie. Po drugiej znajdziemy wybrane cytaty z lektury i, trochę o zgrozo, około tematyczne rysunki Mleczki. O ile kilka takich ilustracji miałoby rację bytu, o tyle większość z nich pasuje trochę jak pięść do oka i moim zdaniem można było sobie je podarować.
W książce wydawnictwa Onepress znajdziemy również 2 płyty CD oraz podręczną ściągawkę z najważniejszymi elementami wywierania wpływu. To naprawdę fajne dodatki.
Sama treść odkrywcza nie jest – większość z tych zasad znamy z życia codziennego, choć oczywiście na początku, tuż po publikacji, mogło być to nowe i świeże. Mimo braku nowatorskich idei, warto sięgnąć po lekturę, aby odświeżyć sobie nawet oczywistości. Bardzo często tak gonimy za nowinkami, że zapominamy o starych dobrych podstawach marketingu. Ta książka może nam pomóc przypomnieć sobie o tych zasadach. -
Recenzja: treco.pl Agata Kaczyńska, 2012-04-19Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zdolność wpływania na myśli i zachowania innych ludzi chyba każdy chciałby opanować do perfekcji. Umiejętności perswazyjne szczególnie ważne są w takich zawodach, które dzięki wpływaniu na innych pozwalają osiągać założone cele. To podstawa w pracy handlowca, marketera, copywritera, headhuntera i wielu innych, których Cialdini w swojej książce trafnie określa jako „praktyków wpływu”.
Wywieranie wpływu okazuje się nie być wiedzą tajemną, dostępną tylko dla wybranych. Cialdini dowodzi tego, że proces wpływania na innych jest zgoła naturalny i w gruncie rzeczy intuicyjny. Nie potrzeba tu magii i zaklęć. Wystarczy poznać i być świadomym pewnych podstawowych procesów i schematów zachowań w zakresie psychologii wpływu. Praktyczne zastosowania psychologii perswazji sprawdzą się nie tylko w sytuacjach, kiedy zależy nam, by wpływać na emocje innych ludzi, skłaniając ich do określonego zachowania, ale poznanie tajników tej wiedzy pozwoli także na skuteczną obronę wtedy, gdy czujemy, że to nami ktoś próbuje manipulować.
Czy jednak moc oddziaływania na ludzi i sytuacje można sprowadzić do stosowania kilku prostych zasad? Obecnie przy tak ogromnym zainteresowaniu tematem perswazji, manipulacji oraz przy znajomości tak dużej ilości przeróżnych technik wywierania wpływu, moglibyśmy sądzić, że byłoby to zbyt proste. Autor książki „Zasady wywierania wpływu na ludzi” przekonuje, że jednak jest to możliwe.
Dr Robert Cialdini jest znanym i jednym z najbardziej wybitnych psychologów społecznych ostatnich lat. Już od ponad 30 lat zawodowo zajmuje się badaniami z zakresu psychologii wpływu i manipulacji, co zaowocowało międzynarodową sławą eksperta. Jednocześnie Ciadini daleki jest od akademickiego teoretyzowania. Badacz, jak sam określił, „wychodzi z warunków laboratoryjnych”, by móc z bliska, od środka poznać świat praktyków wpływu. Bierze udział w licznych kursach i szkoleniach mających przygotować do skutecznej pracy handlowców, marketerów, pracowników agencji reklamowych. Przygląda się codziennej pracy rekruterów i headhunterów, a nawet poznaje świat osób związanych ze środowiskami sekt. Wieloletnia obserwacja różnych zachowań człowieka w społeczeństwie i analiza praktycznych zastosowań technik perswazji, pozwoliły Cialdiniemu wyróżnić sześć uniwersalnych zasad wpływu. Reguły te, określone przez autora jako narzędzia wpływu społecznego, są najczęściej spotykane w życiu społecznym i niejako automatycznie i bezwiednie wykorzystywane przez ludzi. By zwiększyć skuteczność, trzeba wiedzieć, jak owe narzędzia wykorzystać.
Ale czy sama znajomość reguł wzajemności, niedostępności, autorytetu, konsekwencji, konsensusu i lubienia, stanowi gwarancję uzyskania oczekiwanego wyniku? Dlaczego sposób ich wykorzystywania decyduje o tym, jakim jesteśmy praktykiem manipulacji? Kiedy nasze zachowanie staje się bliskie partaczowi, szmuglerowi, a kiedy mamy szansę stać się detektywami sztuki wpływu?
„Zasady wywierania wpływu na ludzi” to pozycja obowiązkowa nie tylko dla tych, którzy dopiero chcieliby poznać tajniki psychologii wpływu, ale również (a może szczególnie) dla tych, którzy mają się za „starych wyjadaczy” i proces wywierania wpływu sprowadzili już do czynności zupełnie mechanicznej. Przyjemność lektury zapewnia dodatkowo niekonwencjonalne opracowanie edytorskie - parzyste strony książki zostały zagospodarowane najważniejszymi cytatami autorstwa dra Roberta Cialdiniego oraz świetnymi rysunkami Andrzeja Mleczki.
Zawodowo, prywatnie, na co dzień, od święta - manipulacja jest wszechobecna w naszym życiu. Pora wreszcie poznać zasady nią rządzące i wziąć odpowiedzialność za własne słowa, zachowania - to pozwoli szybciej i łatwiej osiągnąć sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym.
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- Influence. Principles of Ethical Influence
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2256-1, 9788383222561
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-10-07
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2682-8, 9788383226828
- Data wydania audiobooka:
- 2012-06-18 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 188232
- Rozmiar pliku mp3:
- 78.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Serie wydawnicze: Onepress Classic
Onepress - inne książki
-
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Czym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby? Jak powinna wyglądać idealna relacja pomiędzy jednostką a społeczeństwem? Jak daleko władze mogą ingerować w wolność jednostki...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy te...
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Robert B. Cialdini (15) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(4)
(1)
(2)
(4)
(0)
więcej opinii