Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 240
- Czas nagrania:
- 4 godz. 51 min.
- Czyta:
- Maciej Motylski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis ebooka: Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
Kogo słychać, tego słuchają
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć.
Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.
Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.
Wybrane bestsellery
-
Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych od...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Więzi towarzyszą nam od początku, odkąd pojawiamy się na świecie. Rodzimy się w stu procentach zależni od rodziców, a potem na gruncie tej miłości rozwijamy się, wyrastamy, dojrzewamy. W rodzinnych relacjach tworzy się nowy człowiek, z jego indywidualnym nastawieniem do świata, ze specyficznym sp...(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Borykasz się z problemami finansowymi, martwisz o zdrowie, odczuwasz strach przed ludźmi, pracą? Czujesz się spięty, przygnębiony, często się złościsz? Ta książka jest dla ciebie! Autorka przedstawia lęk jako klucz do... pełni życia! Dzięki niej odkryjesz, jak odróżnić codzienny lęk od zaburzeń, ...
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Relacje mają wielkie znaczenie w życiu. Kontakty z innymi ludźmi są równocześnie źródłem licznych emocjonalnych trudności i okazją do tego, by łatwiej rozwiązywać tego rodzaju problemy. Ot, paradoks. W każdym razie na świecie nie jesteśmy sami i nie żyjemy tylko dla siebie. Współistniejemy w skom...
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2 Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%)
O autorze ebooka
Katarzyna Pietroń — tytuł doktora sztuki otrzymała na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Wokalistyki, Teorii Muzyki i Edukacji Artystycznej Akademii Muzycznej w Poznaniu. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w zakresie teorii muzyki, fortepianu i dyrygentury chóralnej. Uprawia czynnie działalność naukową oraz szkoleniową, wielokrotnie wygłaszała referaty na konferencjach naukowych. Jest autorką artykułów naukowych i publikacji książkowych. Jej artykuły popularnonaukowe oraz recenzje często gościły w prasie muzycznej, na łamach magazynów Twoja Muza i Muzyka 21. Jako trenerka wystąpień publicznych prowadziła szkolenia dla Akademii Leona Koźmińskiego, Ministerstwa Zdrowia, Szkoły Sztuki Aktorskiej w Sulejówku. Była związana zawodowo z Filharmonią Narodową w Warszawie, Warszawską Operą Kameralną, Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Obecnie pracuje jako nauczycielka teorii muzyki w Zespole Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie.
Ebooka "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje ebooka: Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: _paniodpolskiego Ignaciuk MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnio myślałam o tym, że muszę trochę popracować nad swoim głosem i sposobem mówienia, gdy tylko zobaczyłam „Siłę głosu, jak mówić, by ludzie chcieli słuchać”, wiedziałam, że muszę mieć tę książkę. Głosu używam na co dzień w pracy, musi mi go wystarczyć na jeszcze parę lat, więc najwyższa pora, by o niego zadbać. Oczywiście wszyscy nauczyciele w czasie studiów mają przedmiot szumnie nazywany „emisją głosu”, jednak u mnie nie wyglądał on zbyt ciekawie i za bardzo się stresowałam prowadzącą, by móc cokolwiek zapamiętać. Książka „Siła głosu” przeznaczona jest dla wszystkich osób pracujących głosem. Zaczyna się od informacji ogólnych na temat aparatu mowy, tremy, znaczenia głosu w naszych wypowiedziach. Takie wprowadzenie jest bardzo istotne, ponieważ daje nam podstawową wiedzę na temat, który będzie dalej szczegółowo przedstawiany. Bardzo podobają mi się ćwiczenia przedstawione w publikacji. Są to zadania, których nie znałam wcześniej, a które na pewno wykorzystam, gdy rozpoczną się lekcje. Ważne jest to, że głos przedstawiono nie tylko jako narzędzie, nad którym należy pracować, lecz także „urządzenie”, które działa razem z emocjami - jeśli nie poradzimy sobie z nimi, nie zapanujemy nad głosem. Dużo mówi się tu również o stresie, o tym, jak nad nim zapanować, co zrobić, by wystąpienia publiczne nie były dla nas czymś strasznym, by nie kojarzyło się nam to źle. Niestety - choćbyśmy mieli najpiękniejsze i najmądrzejsze rzeczy do powiedzenia, to, w jaki sposób będziemy mówić, ma ogromny wpływ, dlatego warto nad tym pracować i dążyć do perfekcji. Innym, ważnym elementem tej pozycji są artykuły cenionych ekspertów, znawców tematu, jakim jest emisja głosu. Dobrze jest wiedzieć, że więcej osób przedstawia to samo stanowisko, że informacje zawarte w publikacji są sprawdzone i poparte przykładami i dowodami . Na końcu znajduje się słowniczek pojęć, który również może przydać się osobom zaczynającym swoją przygodę z wystąpieniami publicznymi. Ja do tej książki na pewno będę jeszcze wracać i polecę ją wszystkim moim znajomym nauczycielom. To bardzo cenna lektura.
-
Recenzja: bookparadise_portalRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kto z Nas nie bał sie kiedykolwiek przemawiać, czy też po prostu występować na dużej scenie? Trema to coś normalnego, ale niekontrolowana potrafi wzmagać w nas duży niepokój. Jak więc sobie z nią radzić? Jak ładnie się wysławiać, akcentować i mówić z przekonaniem, aby nas słuchano? Katarzyna Pietroń w swojej książce rozwiewa wszelkie wątpliwości i wymienia całą gamę wskazówek, by poradzić sobie ze wstydliwościami i poprawić jakość swojego mówienia. To jeden z lepszych poradników, jaki miałam możliwość przeczytać w tym roku. Świetne ćwiczenia, motywujące opisy i konkretne treści, które trafiają do czytelnika! Ta książka idealna jest dla osób, które chcą, bądź wykonują zawód wymagający intensywnego mówienia albo dla osób, które wiążą swoje życie ze sceną. Przydatna będzie także dla tych, którzy mają wady wymowy i chcą popracować nad swoimi trudnościami. Każdy znajdzie coś dla siebie, a książka ta z pewnością wniesie wiele dobrego dla każdego z nas
-
Recenzja: _zakamarek_ Twaróg AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to bardzo ciekawa i wartościowa pozycja dla każdej osoby zainteresowanej polepszeniem swoich wypowiedzi. Autorka zwraca uwagę na wiele istotnych kwestii i drobiazgów o których warto pamiętać podczas różnego rodzaju przemówień, jak również podczas zwykłych rozmów. Ćwiczenia pojawiające się w książce pozwalają na praktyczne sprawdzenie sowich umiejętności i poprawę dykcji i modulacji głosu.
Szczegóły ebooka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7209-2, 9788328372092
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7514-7, 9788328375147
- Data wydania ebooka:
- 2020-10-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7451-5, 9788328374515
- Data wydania audiobooka:
- 2020-11-16 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 119616
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 258.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści ebooka
- Wstęp
- Rozdział 1. Wykorzystywanie głosu w tworzeniu wizerunku
- Związek mowy i muzyki
- Dykcja i modulacja głosu
- Ekspresja wypowiedzi
- Co robić, żeby mówić ekspresyjnie?
- Radzenie sobie z tremą
- Co Twój głos mówi o Tobie?
- Wpływ różnych czynników na głos. Emocje, hormony, upływ czasu
- Rozdział 2. O technikach emisji głosu
- Rozgrzewka
- Oddech
- Ćwiczenia oddechowe
- Ćwiczenia oddechowe z tekstem
- Ćwiczenia oddechowe schematów rytmicznych
- Aparat fonacyjny
- Rodzaje inicjowania dźwięku
- Ćwiczenia fonacyjne
- Aparat artykulacyjny
- Ćwiczenia aktywizujące żuchwę
- Ćwiczenia aktywizujące język
- Ćwiczenia aktywizujące wargi
- Ćwiczenia aktywizujące policzki
- Ćwiczenia aktywizujące podniebienie miękkie
- Ćwiczenia z wykorzystaniem wyrazów dzwiękonaśladowczych
- Rozdział 3. Dykcja i kultura żywego słowa
- Oddychanie
- Tempo mowy a poprawność dykcji
- Artykulacja głosek
- Samogłoski
- Spółgłoski
- Ćwiczenia
- Zniekształcenia brzmienia głosek
- Masło maślane, czyli pleonazmy i tautologie
- Akcent i intonacja
- Akcent
- Akcent zdaniowy
- Intonacja
- Rozdział 4. Głos, emocje i charyzma
- Wysokość głosu
- Modulacja
- Praca z mikrofonem
- Rezonatory
- Inteligencja emocjonalna
- Umiejętności aktorskie
- Mówca skuteczny to mówca charyzmatyczny. Wybrane koncepcje i techniki
- Strategia budowania wizerunku
- Projektowanie zniekształceń poznawczych. Patrzenie przez dziurawe sito
- Rozdział 5. Głos pod wpływem stresu
- Przykłady wadliwej postawy i jej wpływ na jakość pracy głosem
- Sposoby redukowania wpływu stresu na głos
- Technika Alexandra
- Metoda Schultza
- Ćwiczenia
- Rozdział 6. Ćwiczenia i porady
- Wymawianie trudnych sylab, wyrazów i zdań
- Trudne wierszyki i rymowanki
- Rozgrzewka głosu
- Wprawki
- Afirmacje
- Problemy z głosem
- Świadome słuchanie siebie i innych
- Głos a płeć
- Nawyki żywieniowe
- Problemy zdrowotne
- Inne problemy związane z emisją głosu
- Aneks. Zdaniem ekspertów
- Małgorzata Krupińska, Dbajmy o poprawność współczesnej wymowy polskiej apel logopedy
- Grażyna Matyszkiewicz, Wybrane problemy wymowy polskiej1
- Halina Zgółkowa, Dlaczego retoryka? 4
- Słowniczek pojęć1
- Zakończenie
- Bibliografia
- Przydatne strony internetowe
- Wykaz utworów wykorzystanych w książce
- O autorce
Onepress - inne książki
-
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Czym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby? Jak powinna wyglądać idealna relacja pomiędzy jednostką a społeczeństwem? Jak daleko władze mogą ingerować w wolność jednostki...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy te...
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone Katarzyna Pietroń (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii