ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

    (ebook) (audiobook) (audiobook)
    Wydawnictwo:
    Onepress
    Wydawnictwo:
    Onepress
    Ocena:
    6.0/6  Opinie: 1
    Stron:
    200
    Druk:
    oprawa miękka
    Dostępne formaty:
    PDF
    ePub
    Mobi
    Czytaj fragment
    Wyłącznie

    Książka (34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

    57,00 zł (-35%)
    37,05 zł

    Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

    ( 34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

    Ebook (26,90 zł najniższa cena z 30 dni)

    57,00 zł (-50%)
    28,50 zł

    Dodaj do koszyka lub Kup na prezent
    Kup 1-kliknięciem

    ( 26,90 zł najniższa cena z 30 dni)

    Przenieś na półkę

    Do przechowalni

    Do przechowalni

    Powiadom o dostępności audiobooka »

    W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.

    Także w świecie reklamy. 

    Nie wierzysz? 

    Przeczytaj!

    Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? 

    Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.

    Najwyższy czas to zmienić!

    Książka w mediach:


    Milion Kobiet
    Dobrostan podcast
    Idealne książki na Majówkę
    Bookstagram - Recenzja
    Książka z zakładką
    Przeczytam 52 książki
    Różnorodne o prawdziwym wizerunku kobiet
    Uważnie czytam - Bookstagram
    Pozytywny wolumin - Bookstagram
    Książka na drogę - Bookstagram
    Ciambella czyta - Bookstagram
    Ciambella czyta - Rolka recenzentki- Bookstagram
    Mama lubi czytać - Bookstragram
    I
    wona W - Bookstagram
    Books Pleasure Bookstagram
    Aneta_
    w_trasie Bookstagram

    Wybrane bestsellery

    O autorze ebooka

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.

    Onepress - inne książki

    Zamknij

    Wybierz metodę płatności

    Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint