Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
- Autorzy:
- Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 6
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III
Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
Opis ebooka: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
Zacznij programować już dziś!
To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!
- Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny
- Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
- Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Przydatna wiedza matematyczna
- Zadania z rozwiązaniami
Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Wybrane bestsellery
-
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwi...
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Książkę szczególnie docenią analitycy bezpieczeństwa, którzy chcą się zapoznać z zestawem poleceń ARM i zdobyć wiedzę umożliwiającą im efektywne korzystanie z technik inżynierii wstecznej. Poza zestawem potrzebnych poleceń znalazło się w niej mnóstwo przydatnych informacji. Znajdziesz tu przegląd...
Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adr...
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Jeśli w swojej pracy masz lub miewasz do czynienia z danymi, z pewnością orientujesz się, że do tego celu stworzono dotąd całkiem sporo narzędzi. Nic dziwnego – przy tej liczbie danych, z jaką spotykamy się w dzisiejszym cyfrowym świecie, zdolność do ich sprawnego analizowania i wyciągania ...
Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
139.00 zł(-71%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierani...
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Czy wiesz, że większość ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych? Smartfon stał się wiodącym urządzeniem do przeglądania Internetu i nadal przybiera na sile. Dzięki tej popularności dynamicznie rozwija się także rynek aplikacji mobilnych. W sklepach takich jak App Store i Google Play mamy do w...
iOS Developer. Kurs video. Opanuj Swift, framework UIKit i środowisko Xcode iOS Developer. Kurs video. Opanuj Swift, framework UIKit i środowisko Xcode
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)58.04 zł
129.00 zł(-55%) -
Power Apps to platforma stworzona przez Microsoft, umożliwiająca łatwe projektowanie, tworzenie i dostosowywanie aplikacji bez konieczności posiadania głębokiej wiedzy programistycznej. Z użyciem Power Apps można budować niestandardowe aplikacje, które efektywnie wspierają i automatyzują różne pr...
Power Apps. Kurs video. Tworzenie biznesowych aplikacji no-code Power Apps. Kurs video. Tworzenie biznesowych aplikacji no-code
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)69.65 zł
199.00 zł(-65%) -
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework F...
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
O autorze ebooka
Urszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.
Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski - pozostałe książki
-
Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uc...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Trzecie wydanie Programowania z Minecraftem dla dzieci to kolejna odsłona cieszącego się uznaniem przewodnika, dzięki któremu Twoje dziecko rozpocznie przygodę z programowaniem. To książka adresowana do dzieci od ósmego roku życia, ale i starsi znajdą coś dla siebie. Przeprowadzi sprawnie młodych...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zas...
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Minecraft to więcej niż gra - to prawdziwy kulturowy fenomen ostatnich lat. Dzieło studia Mojang znalazło od chwili premiery 176 milionów nabywców. Nieograniczone możliwości kreowania własnych światów okazały się dla graczy atrakcyjniejsze niż rozbudowana fabuła czy dopieszczona grafika. Szybko d...
Programowanie z Minecraft dla dzieci. Kurs video. Język Lua od podstaw Programowanie z Minecraft dla dzieci. Kurs video. Język Lua od podstaw
-
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są w...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%)
Ebooka "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7488-1, 9788328374881
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-12-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7721-9, 9788328377219
- Data wydania ebooka:
- 2020-12-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 124474
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 22.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 25.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 53.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści ebooka
Wstęp 7
Ważne informacje 8
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11
Rozdział 3. Żółw w akcji 39
Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58
Rozdział 5. Żółw budowniczy 64
Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78
Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84
Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91
Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96
Rozdział 10. Liczby losowe 104
Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109
Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113
Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120
Rozdział 14. Funkcja Detect 125
Rozdział 15. Instrukcja else if 131
Rozdział 16. Pętla while 137
Rozdział 17. Operatory logiczne 142
Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147
Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152
Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160
Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169
Rozdział 22. Funkcja Item Count 175
Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179
Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186
Rozdział 25. Funkcja Compare 192
Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198
Rozdział 27. Pętla for 201
Rozdział 28. Podsumowanie 205
Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206
Twoja lista wykonanych zadań 229
Oceny i opinie klientów: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii