Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III
- Autorzy:
- Greg Perry, Dean Miller
- Promocja 2za1
- +59 pkt
- +32 pkt
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
Greg Perry, Dean Miller
Opis ebooka: Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III
Dziś mało kto potrafi obejść się bez komputera. Te niezwykle pożyteczne urządzenia służą do pracy i rozrywki, komunikowania się, diagnozowania chorób, zarządzania firmą, a nawet prowadzenia wojen. Właściwie trudno byłoby wyobrazić sobie dziedzinę, w której komputery i to, co potrafią, byłoby zbędne. Właśnie dlatego we współczesnym świecie umiejętność programowania jest bardzo cennym atutem. Zapotrzebowanie na programistów wciąż rośnie, a najlepsi w tym fachu mogą liczyć na niezwykle atrakcyjne warunki pracy.
Niniejszy samouczek pozwala przyswoić sobie podstawy programowania w ciągu 24 godzinnych lekcji, umożliwia solidne opanowanie podstaw i uczy poprawnego projektowania programów. Nie pominięto tu szczególnie ważnego przygotowania się do programowania ani zasad tworzenia oprogramowania w korporacjach, a równocześnie pokazano sposoby korzystania z najważniejszych technik programistycznych oraz kluczowe cechy najczęściej wykorzystywanych języków programowania.
W książce omówiono:
- sprzęt i narzędzia, w tym środowiska programistyczne
- zarys historii i języki programowania
- programowanie aplikacji internetowych
- programowanie w korporacji i obowiązki programisty
- dobre praktyki projektowe
- perspektywy programowania
Programowania można się nauczyć - wystarczą 24 godziny!
Jeśli chcesz nauczyć się programować, ale nie wiesz, od którego języka zacząć, ta książka jest dla Ciebie!
Już po 24 zajmujących godzinę lub mniej lekcjach każdy początkujący programista zdobędzie solidne wprowadzenie do podstaw programowania komputerów i nauczy się pisać proste programy na dowolną platformę — dla systemów Windows i Mac oraz na urządzenia przenośne.
Zastosowano tu proste podejście „krok po kroku”. Każda lekcja w tym starannie zaplanowanym samouczku jest oparta na wcześniejszych, co umożliwia opanowanie wszystkich podstaw programowania.
Po omówieniu podstaw w książce przedstawiono wprowadzenie do kilku najpopularniejszych obecnie języków programowania. Pomoże Ci to zdecydować, który język warto poznać jako pierwszy.
Prezentowane krok po kroku instrukcje precyzyjnie przeprowadzą Cię przez najczęściej wykonywane zadania programistyczne.
Praktyczne przykłady pokażą Ci, jak wykorzystać zdobytą wiedzę do tworzenia własnych programów.
Quizy i ćwiczenia w końcowej części każdej lekcji pomogą Ci sprawdzić wiedzę i rozwinąć umiejętności.
Naucz się, jak...
- Przygotować swój programistyczny przybornik z wykorzystaniem powszechnie dostępnych bezpłatnych narzędzi
- Pisać w JavaScripcie proste programy, które pobierają dane wejściowe od użytkownika i wyświetlają dane wyjściowe
- Przetwarzać liczby i słowa
- Stosować zmienne do przechowywania informacji
- Scalać łańcuchy znaków
- Instruować programy, jak mają podejmować decyzje
- Tworzyć algorytmy zliczające wartości i wyznaczające sumy łączne
- Posługiwać się JavaScriptem do tworzenia interaktywnych stron internetowych
- Zwiększać komfort pracy użytkowników za pomocą plików cookie
- Debugować programy przed ich udostępnieniem
- Określać strukturę programów z myślą o czytelności
- Wykorzystać umiejętności programistyczne w bardziej zaawansowanych językach (takich jak Java)
- Stosować techniki programowania obiektowego
- Wybierać między innymi popularnymi językami takimi jak C i C++, HTML5 i CSS3, Visual Basic, języki z rodziny .NET i PHP
- Rozpowszechniać i sprzedawać programy
Wybrane bestsellery
-
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku najlepszy podręcznik do podstaw pisania programów w C — ponadto zdobyte umiejętności przydadzą Ci się także przy pracy z innymi językami programowania. Dzięki prostym i praktycznym instrukcjom szybko zaczniesz pisać przydatne programy, od gier po aplikacje mobilne. Ponadto w...
Język C. Programowanie dla początkujących. Wydanie III Język C. Programowanie dla początkujących. Wydanie III
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwi...
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Książkę szczególnie docenią analitycy bezpieczeństwa, którzy chcą się zapoznać z zestawem poleceń ARM i zdobyć wiedzę umożliwiającą im efektywne korzystanie z technik inżynierii wstecznej. Poza zestawem potrzebnych poleceń znalazło się w niej mnóstwo przydatnych informacji. Znajdziesz tu przegląd...
Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adr...
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Jeśli w swojej pracy masz lub miewasz do czynienia z danymi, z pewnością orientujesz się, że do tego celu stworzono dotąd całkiem sporo narzędzi. Nic dziwnego – przy tej liczbie danych, z jaką spotykamy się w dzisiejszym cyfrowym świecie, zdolność do ich sprawnego analizowania i wyciągania ...
Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)69.50 zł
139.00 zł(-50%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Poznaj świat programowania w R, języku stworzonym z myślą o statystyce, analizie danych i wizualizacji. Ta kompleksowa książka poprowadzi Cię krok po kroku od zupełnych podstaw aż po zaawansowane techniki, wszystko to w ciągu jednego dnia. Oto, czego się nauczysz: Podstawy języka R: Zrozumi...
Język R w jeden dzień. R od podstaw, po zaawansowane techniki Język R w jeden dzień. R od podstaw, po zaawansowane techniki
-
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierani...
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%)
O autorach ebooka
Greg Perry - programista, trener, konsultant. Doświadczony nauczyciel, który wprowadził tysiące osób w świat programowania. Autor 75 książek poświęconych programowaniu (ich łączny nakład przekroczył 2 miliony egzemplarzy).
Dean Miller - pisarz i redaktor z więcej niż dwudziestoletnim doświadczeniem w branży wydawniczej. W trakcie swojej kariery wydał wiele bestsellerów, a wśród nich całą serię „Teach Yourself in 21 Days”, „Teach Yourself in 24 Hours” oraz „Unleashed”. Wiele z nich zostało wydanych również przez wydawnictwo Helion.
Ebooka "Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- Beginning Programming in 24 Hours, Sams Teach Yourself (3rd Edition)
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2939-3, 9788328329393
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-12-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2940-9, 9788328329409
- Data wydania ebooka:
- 2016-12-04 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 51048
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 19.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści ebooka
- Przygotuj się do programowania (19)
- Co robi program komputerowy? (20)
- Często powtarzane mity na temat programowania (21)
- Istnieje już wiele programów (23)
- Programiści są poszukiwani na rynku pracy (23)
- Prawdziwa wartość programów (23)
- Użytkownicy zwykle nie są właścicielami programów (24)
- Udostępnianie programów komputerowych (24)
- Twój pierwszy program (26)
- Komentarze objaśniające kod (27)
- Wpisywanie własnego programu (29)
- Podsumowanie (31)
- Pytania i odpowiedzi (32)
- Warsztaty (32)
- Do czego potrzebne są programy? (35)
- Programy, programy, wszędzie programy (38)
- Programy jako wskazówki (38)
- Podsumowanie (49)
- Pytania i odpowiedzi (49)
- Warsztaty (49)
- Dlaczego potrzebny jest projekt? (51)
- Umowa między użytkownikiem a programistą (52)
- Etapy projektowania (53)
- Podsumowanie (65)
- Pytania i odpowiedzi (65)
- Warsztaty (66)
- Wyświetlanie danych na ekranie za pomocą JavaScriptu (69)
- Przechowywanie danych (71)
- Przypisywanie wartości (73)
- Pobieranie danych z klawiatury za pomocą metody prompt (75)
- Podsumowanie (82)
- Pytania i odpowiedzi (83)
- Warsztaty (83)
- Jeszcze o łańcuchach znaków (85)
- Wykonywanie obliczeń matematycznych w JavaScripcie (89)
- W jaki sposób komputery wykonują obliczenia? (92)
- Używanie tabeli kodów ASCII (95)
- Przegląd metod (96)
- Podsumowanie (100)
- Pytania i odpowiedzi (100)
- Warsztaty (101)
- Porównywanie danych za pomocą instrukcji if (103)
- Pisanie warunków (106)
- Pętle (108)
- Podsumowanie (116)
- Pytania i odpowiedzi (116)
- Warsztaty (116)
- Pierwszy błąd (119)
- Wszystko zależy od precyzji (120)
- Pisz przejrzyste programy (124)
- Przećwicz debugowanie w JavaScripcie (125)
- Dziennik konsoli JavaScriptu (129)
- Dodatkowe techniki debugowania (130)
- Podsumowanie (131)
- Pytania i odpowiedzi (131)
- Warsztaty (132)
- Programowanie strukturalne (135)
- Umieszczanie kodu w JavaScripcie w funkcjach (141)
- Testowanie programu (144)
- Profilowanie kodu (145)
- Wróćmy do programowania (146)
- Podsumowanie (146)
- Pytania i odpowiedzi (146)
- Liczniki i akumulatory (150)
- Zmienne tablicowe (152)
- Obliczanie łącznych wartości za pomocą akumulatorów (155)
- Przestawianie wartości (156)
- Sortowanie (157)
- Przeszukiwanie tablic (161)
- Więcej o funkcjach (166)
- Pętle zagnieżdżone (170)
- Podsumowanie (170)
- Pytania i odpowiedzi (170)
- Warsztaty (170)
- Zmienianie zdjęć na stronie (173)
- Rejestrowanie pozycji kursora myszy (178)
- Dodawanie do witryny paska z powtarzanymi informacjami (180)
- Podsumowanie (183)
- Pytania i odpowiedzi (183)
- Warsztaty (184)
- Słaby punkt JavaScriptu (187)
- Zapisywanie plików cookie (190)
- Wczytywanie plików cookie (192)
- Usuwanie utworzonych plików cookie (193)
- Podsumowanie (197)
- Pytania i odpowiedzi (197)
- Warsztaty (198)
- Wprowadzenie do Javy (204)
- Java udostępnia zawartość wykonywalną (206)
- Automatyczne wykonywanie (208)
- Zawartość wykonywalna dostosowana do wielu systemów (208)
- Podsumowanie użytkowania Javy (210)
- Zacznij od niezależnego programu w Javie (211)
- Interfejs Javy (211)
- Kwestie bezpieczeństwa (212)
- Wypróbuj Javę (213)
- Mechanizmy języka Java (214)
- Przygotowania do rozpoczęcia (218)
- Podsumowanie (219)
- Pytania i odpowiedzi (219)
- Warsztaty (220)
- Definiowanie danych w Javie (221)
- Operatory (226)
- Sterowanie programem (230)
- Od szczegółów do ogólnego poziomu (234)
- Podsumowanie (235)
- Pytania i odpowiedzi (235)
- Warsztaty (235)
- Używanie środowiska NetBeans do uruchamiania programów Javy (237)
- Przejście do graficznego interfejsu użytkownika (241)
- Java i programowanie obiektowe (243)
- Omówienie klas (244)
- Czy rozumiesz programowanie obiektowe? (246)
- Za wykonywanie zadań w klasach odpowiadają metody (246)
- Podsumowanie (249)
- Pytania i odpowiedzi (249)
- Warsztaty (249)
- O pisaniu apletów Javy (251)
- Tworzenie apletu Javy (252)
- Umieszczanie apletu na stronie internetowej (258)
- Wyświetlanie apletu na stronie internetowej (259)
- Podsumowanie (260)
- Pytania i odpowiedzi (261)
- Warsztaty (261)
- Programowanie w HTML-u (265)
- Prostszy przykład (269)
- Szybkie wprowadzenie do HTML-a (271)
- Używanie stylów CSS do określania wyglądu tekstu (274)
- Dodawanie grafiki do witryn za pomocą HTML-a (276)
- Podsumowanie (277)
- Pytania i odpowiedzi (278)
- Warsztaty (278)
- Wprowadzenie do AJAX-a (281)
- Używanie obiektów typu XMLHttpRequest (285)
- Tworzenie prostej biblioteki AJAX-owej (287)
- Tworzenie quizu z wykorzystaniem AJAX-a i opisanej biblioteki (289)
- Podsumowanie (293)
- Pytania i odpowiedzi (293)
- Warsztaty (293)
- Czego potrzebujesz do programowania w PHP? (295)
- Podstawowe struktury ze skryptów PHP (297)
- Pętle (301)
- Cegiełki języka PHP: zmienne, typy danych i operatory (303)
- Używanie i tworzenie funkcji w PHP (312)
- Praca z obiektami w języku PHP (316)
- Typowe zastosowania języka PHP (320)
- Podsumowanie (321)
- Pytania i odpowiedzi (321)
- Warsztaty (322)
- Wprowadzenie do języka C (325)
- Czego potrzebujesz do programowania w językach C i C++? (326)
- Spojrzenie na kod w C (327)
- Dane w języku C (329)
- Funkcje w C (330)
- Operatory w C (336)
- Instrukcje sterujące w C są takie jak w JavaScripcie (337)
- Nauka języka C++ (337)
- Terminologia obiektowa (338)
- Podstawowe różnice między językami C i C++ (338)
- Wprowadzenie do obiektów w języku C++ (340)
- Co dalej? (345)
- Podsumowanie (346)
- Pytania i odpowiedzi (346)
- Warsztaty (347)
- Zawartość ekranu w środowisku Visual Basica (349)
- Tworzenie od podstaw prostej aplikacji (351)
- Inne uwagi związane z programowaniem w Visual Basicu (358)
- Następny krok (360)
- Podsumowanie (361)
- Pytania i odpowiedzi (361)
- Warsztaty (361)
- Przeznaczenie platformy .NET (363)
- Środowisko CLR (364)
- Biblioteka FCL (365)
- Platforma przetwarzania równoległego (366)
- Środowisko DLR (366)
- Język C# (366)
- Podsumowanie (374)
- Pytania i odpowiedzi (374)
- Warsztaty (374)
- Działy przetwarzania danych i IT (379)
- Stanowiska związane z komputerami (383)
- Nazwy stanowisk (383)
- Ustrukturyzowane przeglądy (389)
- Przenoszenie programu do środowiska produkcyjnego (390)
- Konsulting (392)
- Podsumowanie (393)
- Pytania i odpowiedzi (393)
- Warsztaty (393)
- Kwestie związane z rozpowszechnianiem aplikacji (395)
- Korzystanie z systemu kontroli wersji (398)
- Podsumowanie (399)
- Pytania i odpowiedzi (399)
- Warsztaty (399)
- Przydatne narzędzia (401)
- Czy programowanie przestanie być potrzebne? (404)
- Wymóg ciągłego dokształcania się (407)
- Podsumowanie (408)
- Pytania i odpowiedzi (408)
- Warsztaty (409)
O autorach (11)
Podziękowania (12)
Wprowadzenie (13)
CZĘŚĆ I. ZACZNIJ PROGRAMOWAĆ JUŻ DZIŚ
Godzina 1. Praktyczne ćwiczenia z programowania (19)
Godzina 2. Proces i techniki (35)
Godzina 3. Projektowanie programu (51)
Godzina 4. Pobieranie danych wejściowych i wyświetlanie danych wyjściowych (69)
Godzina 5. Przetwarzanie danych z wykorzystaniem liczb i słów (85)
Godzina 6. Sterowanie programami (103)
Godzina 7. Narzędzia do debugowania (119)
CZĘŚĆ II. PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Godzina 8. Techniki programowania strukturalnego (135)
Godzina 9. Pisanie algorytmów (149)
Godzina 10. Radość z programowania (173)
Godzina 11. Zaawansowane techniki programowania (187)
CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE Z UŻYCIEM JAVY
Godzina 12. Programowanie w Javie (203)
Godzina 13. Szczegółowe omówienie Javy (221)
Godzina 14. Java ma klasę (237)
Godzina 15. Aplety i strony internetowe (251)
CZĘŚĆ IV. INNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Godzina 16. HTML5 i CSS3 (265)
Godzina 17. JavaScript i AJAX (281)
Godzina 18. Skrypty w PHP (295)
Godzina 19. Programowanie w językach C i C++ (325)
Godzina 20. Programowanie w języku Visual Basic 2012 (349)
Godzina 21. C# i platforma .NET (363)
CZĘŚĆ V. BRANŻA PROGRAMISTYCZNA
Godzina 22. Programowanie w firmach (379)
Godzina 23. Rozpowszechnianie aplikacji (395)
Godzina 24. Przyszłość programowania (401)
Skorowidz (411)
Helion - inne książki
-
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbio...
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić ...
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki infor...
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(69.30 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dz...(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia pr...(125.30 zł najniższa cena z 30 dni)
125.30 zł
179.00 zł(-30%) -
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występu...
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(90.30 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Bez Photoshopa, Illustratora i InDesigna wielu profesjonalnych grafików nie wyobraża sobie pracy. Każda z tych aplikacji jest znakomita, ale często do uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu trzeba użyć dwóch lub trzech. Musisz więc zrozumieć zależności między tymi aplikacjami i dokładnie wiedz...
Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik
(70.85 zł najniższa cena z 30 dni)76.30 zł
109.00 zł(-30%) -
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za p...
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem...
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość ...
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III Greg Perry, Dean Miller (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)