MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 249
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce:
- zgłębisz programowanie grafiki 3D
- zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
- poznasz tajniki frameworka MonoGame
- dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie
Wybrane bestsellery
-
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: And...
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz ...
Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social medi&oacu...
Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne...
Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua
Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, Przemysław Folholc
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
To książka dla każdego, kto chce osiągnąć programistyczne oświecenie! Jest napisana w innowacyjny sposób, przyjaznym i zrozumiałym językiem, aby każdy adept programowania zdobył wiedzę i umiejętności potrzebne do pisania dobrego, użytecznego kodu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak zawodowy prog...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
C# to obecnie jeden z najważniejszych, najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych obiektowych języków programowania, nic więc dziwnego, że na rynku dostępnych jest mnóstwo publikacji na jego temat. Niestety, są to przeważnie opasłe tomy, zupełnie nieprzydatne jako pomoc w codziennej pracy.(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.49 zł
17.00 zł(-50%)
O autorach ebooka
Damian Kaniewski – absolwent informatyki na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK. Pracuje jako grafik komputerowy oraz social media ninja w firmie Comea. W wolnych chwilach zajmuje się projektowaniem i tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Interesuje się grami wideo, filmem oraz wojskiem.
Tomasz Dziubak – doktor nauk fizycznych zatrudniony w dziale badawczym firmy Canon Ophthalmic Technology, w której pracuje nad tworzeniem oprogramowania diagnostycznego do badania siatkówki oka z użyciem sztucznych sieci neuronowych.
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym...
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)59.50 zł
119.00 zł(-50%) -
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostęp...
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po prog...(34.65 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł(-55%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(59.20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł(-20%) -
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiec...
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)29.49 zł
59.00 zł(-50%) -
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapka...
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Język C# na dobre zadomowił się już na rynku programistycznym. Zarówno on sam, jak i platforma .NET przydają się do najróżniejszych zastosowań, obejmujących nie tylko projektowanie złożonych aplikacji korzystających z baz danych, ale również usług systemu Windows lub gier. Po...
Visual Studio 2010 dla programistów C# Visual Studio 2010 dla programistów C#
Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzypl...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs ...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.49 zł
59.00 zł(-50%) -
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować us...
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)29.49 zł
59.00 zł(-50%)
Ebooka "MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9350-9, 9788328393509
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-11-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0959-5, 9788328909595
- Data wydania ebooka:
- 2023-10-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 194502
- Rozmiar pliku Pdf:
- 24.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 24.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści ebooka
- Rozdział 1. Tworzenie gry MonoGame
- Narzędzia i środowisko pracy
- Instalacja i konfiguracja środowiska
- Pierwszy projekt
- Klasa gry
- Rozdział 2. Tworzymy pierwszy obiekt
- Werteksy, efekt i rysowanie trójkąta
- Nawijanie
- Prymitywy
- Kolory jako własności werteksów
- Rozdział 3. Macierze i kamera
- Podstawowe przekształcenia
- Rzutowanie sceny na ekran
- Ustawienie kamery
- Prosta animacja
- Bufor werteksów
- Rozdział 4. Komponenty gry
- Komponenty - wprowadzenie
- Pierwszy komponent
- Kontrola ułożenia prostopadłościanu
- Rozdział 5. Oświetlenie wirtualnej sceny. Model Phonga
- Model oświetlenia Phonga
- Wektory normalne
- Definiowanie własnego formatu werteksów
- Definiowanie wektorów normalnych modelu
- Oświetlenie domyślne
- Składowe światła w modelu oświetlenia Phonga
- Eksperymenty z własnościami materiału i źródłami światła
- Różnice w cieniowaniu dla werteksów i dla pikseli
- Uśrednienie i interpolacja normalnych
- Rozdział 6. Cienie rzucane
- Rozdział 7. Mieszanie kolorów
- Alpha blending
- Przezroczystość
- Mgła
- Rozdział 8. Odwzorowanie tekstur
- Teksturowanie
- Adaptacja aktora
- Dodawanie tekstur do projektu
- Zawijanie tekstur
- Wiele obrazów w jednej teksturze
- Przezroczystość
- Rozdział 9. Kontrolery gier
- Sterowanie
- Klawiatura
- Wykrywanie zmian w stanie kontrolerów
- Gamepad
- Mysz
- Rozdział 10. Sfera, bufor indeksów i cieniowanie Phonga
- Komponent
- Bufor indeksów
- Konstrukcja sfery
- Oświetlenie - uśrednianie normalnych
- Teksturowanie
- Ostatnie szlify
- ROZDZIAŁ 11. Skybox i odwzorowywanie otoczenia
- Skybox
- Alternatywne rozwiązanie
- Odwzorowanie otoczenia
- Rozdział 12. Projekt gry
- Tworzenie projektu gry
- Ustawienie kamery
- Wczytywanie i przygotowanie modelu
- Rozdział 13. Plansza, paletka oraz cegły
- Plansza
- Paletka
- Cegły
- Rozdział 14. Piłka
- Rozdział 15. Ostatnie szlify
- Zmiana pozycji kamery
- Interfejs 2D
- Optymalizacja obiektów gry
- Różne kolory cegieł
- Rozdział 16. Język HLSL
- Shadery
- Środowisko programistyczne FX Composer
- Typy zmiennych w HLSL
- Semantyki
- Funkcje, struktury, pętle i instrukcje warunkowe
- Pliki efektu i techniki
- Rozdział 17. Tworzenie własnego efektu HLSL
- Pierwszy własny efekt
- Definiowanie zmiennych globalnych
- Prezentacja pozycji za pomocą koloru
- Wykorzystanie efektów w projekcie gry MonoGame
- Rozdział 18. Implementacja oświetlenia Phonga w shaderach
- Model Phonga
- Wprowadzenie do optyki
- Implementacja modelu Phonga w efekcie HLSL
- Światło emisji i otoczenia
- Światło rozproszone
- Połysk
- Oświetlenie per pixel
- Użycie efektu w MonoGame
- Rozdział 19. Podstawy teksturowania z wykorzystaniem HLSL
- Wprowadzenie
- Implementacja
- Użycie efektu w MonoGame
Wstęp
CZĘŚĆ I. Programowanie grafiki 3D z użyciem MonoGame
CZĘŚĆ II. Breakout 3D
CZĘŚĆ III. HLSL
Skorowidz
Helion - inne książki
-
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbio...
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić ...
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki infor...
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dz...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia pr...(143.20 zł najniższa cena z 30 dni)
125.30 zł
179.00 zł(-30%) -
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwi...
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występu...
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(103.20 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Książkę szczególnie docenią analitycy bezpieczeństwa, którzy chcą się zapoznać z zestawem poleceń ARM i zdobyć wiedzę umożliwiającą im efektywne korzystanie z technik inżynierii wstecznej. Poza zestawem potrzebnych poleceń znalazło się w niej mnóstwo przydatnych informacji. Znajdziesz tu przegląd...
Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adr...
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.