Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 504
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji.
Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa!
Thriller. Niesamowita historia. Emocje. Intrygi. Fakty!
Dramatyczna, robiąca wrażenie, prawdziwa historia powstania firmy Oculus oraz jej działań dotyczących wirtualnej rzeczywistości.
Tekst zawiera skorygowany i zaktualizowany materiał.
Książka została nazwana przez Yahoo! jednym z najciekawszych tytułów biznesowych 2019 r.; "Forbes" określił ją z kolei mianem jednej z dziesięciu najlepszych książek poświęconych grom komputerowym.
"To książka, którą naprawdę warto kupić! Przedstawia ona niesamowitą historię... [Harris] jest przedstawicielem rzadko spotykanego gatunku - to dziennikarz, który chce przekazywać prawdę".
Glenn Beck
"Jeśli chcesz, możesz nazwać tę książkę The Social Network 2. Wirtualna rzeczywistość... To osadzony w realiach korporacyjnych thriller, który pozostaje zrozumiały dla zwyczajnego czytelnika, a z drugiej strony wypełniony jest zaskakującymi zwrotami akcji, ekscytującymi przełomami oraz licznymi intrygami, w które wplątane jest kierownictwo firmy".
Yahoo! Entertainment
W 2012 r. dziewiętnastoletni Palmer Luckey - wynalazca, gracz i marzyciel - zamieszkuje samotnie stojącą w kalifornijskim Long Beach przyczepę kempingową, którą przekształcił w prowizoryczne laboratorium stworzone z myślą o budowaniu gogli wirtualnej rzeczywistości, a więc urządzeń związanych z technologią, która zdaniem większości ludzi dokonała swojego żywota w latach 90. Luckey z żelazną konsekwencją dąży jednak do wskrzeszenia tej koncepcji; podobną wytrwałością wykazują się też inni wizjonerzy.
Na tym etapie całej tej historii na scenę wkracza słynny programista i twórca gier wideo, John Carmack - pracuje on nad grą, która może być idealnym programowym dopełnieniem sprzętu stworzonego przez Luckeya. Wkrótce obaj łączą siły, a sklecony naprędce start-up Luckeya, Oculus, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualną rzeczywistością. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji opowieść o świecie biznesu, wygranych i przegranych bitwach oraz wyciąganych wnioskach. Jednym z epizodów wchodzących w skład tej historii jest nieoczekiwane przejęcie firmy za kilka miliardów dolarów przez kierującego Facebookiem Marka Zuckerberga, któremu zależy na zapewnieniu szerokim rzeszom dostępu do wirtualnej rzeczywistości. Następstwem tego wszystkiego jest opowieść, która ukazuje współczesne dążenie do realizacji amerykańskiego snu, a z drugiej strony pozwala obserwować z bliska narodziny nowej, przełomowej branży.
Wybrane bestsellery
-
Książka dostarcza bezcennych informacji dotyczących rozwoju rynku gier, jednocześnie pokazując prawa, którymi się rządzi. To oparta na dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami, rzetelna analiza konfliktu i walki między Sega i Nintendo.(41.17 zł najniższa cena z 30 dni)
41.17 zł
54.89 zł(-25%) -
Książkę szczególnie docenią analitycy bezpieczeństwa, którzy chcą się zapoznać z zestawem poleceń ARM i zdobyć wiedzę umożliwiającą im efektywne korzystanie z technik inżynierii wstecznej. Poza zestawem potrzebnych poleceń znalazło się w niej mnóstwo przydatnych informacji. Znajdziesz tu przegląd...
Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adr...
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środo...
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
W 1929 roku siedemnastoletnia Lenora Hope została oskarżona o brutalne zamordowanie swoich rodziców i siostry. Policja jednak nigdy nie udowodniła jej winy.(32.72 zł najniższa cena z 30 dni)
32.72 zł
40.90 zł(-20%) -
Zanurz się w świat spisku i zdrady, starych wrogów i nowych przyjaciół, zasypanej śniegiem dziczy i korporacyjnej chciwości.(30.79 zł najniższa cena z 30 dni)
30.79 zł
39.99 zł(-23%) -
Zimą 1978 roku świat był bliski końca. Śnieg przykrył ziemię grubą warstwą, a niektórzy twierdzili, że nawet piekło zamarzło. Tymczasem ono właśnie wtedy się obudziło.
-
Historia dzieje się na naszych oczach. To, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do pomyślenia, dziś stało się faktem. Rosja dokonała inwazji na Ukrainę, za wschodnią granicą Polski toczy się zacięty konflikt zbrojny.(35.02 zł najniższa cena z 30 dni)
35.02 zł
44.90 zł(-22%) -
Siedem łatwych i dostępnych dla każdego zasad, które pomagają osiągać życiowe cele. Opracował je Arnold Schwarzennegger na bazie swoich życiowych doświadczeń i niesamowitych dokonań!(59.49 zł najniższa cena z 30 dni)
59.49 zł
69.99 zł(-15%) -
Blisko siedemdziesiąt lat po wizycie Ramy Excalibur, olbrzymi generator sygnałów radarowych, wykrywa następny statek Obcych. Ludzkość, która dopiero co wyszła z Wielkiego Chaosu i wznowiła programy kosmiczne, znów staje przed szansą poznania innych istot. Mimo długotrwałych przygotowań misja zacz...(38.92 zł najniższa cena z 30 dni)
38.92 zł
49.90 zł(-22%)
O autorze ebooka
Blake J. Harris — amerykański pisarz, dziennikarz i twórca podcastów, autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe. Interesuje się tym, jak technologia odmienia rzeczywistość i wpływa na historię. Współpracuje z licznymi mediami, przeprowadza wywiady z największymi gwiazdami zaangażowanymi w tworzenie najgorszych filmów. Mieszka w Nowym Jorku.
Ebooka "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje ebooka: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: girlinthebooks Skórowska NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta z niezwykłą szczegółowością opisuje historię wirtualnej rzeczywistości, która sięga aż do lat 70 XX wieku, ale dopiero od niedawna jej rozwój znacznie przyspieszył. Narracja w tym tytule skupia się na postacia Palmera Luckeya, który mieszkając w przyczepie pod domem rodziców, rezygnując ze studiów zdecydował się postawić wszystko na jedną kartę i całkowicie poświęcił się stworzeniu gogli VR, które okazały się niezwykle rewolucyjnym wynalazkiem. Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to krótka opowieść o działaniu i powstaniu Oculusa, ale bardzo, bardzo szczegółowy opis wielu spotkań, rozmów i etapów rozwoju firmy i wirtualnej rzeczywistości. Dawno nie spotkałam się z tak dogłębnym przedstawieniem jakiegoś tematu. Odpowiednia kolejność przedstawienia sytuacji Oculusa sprawia, że zostajemy powoli wprowadzeni i zapoznani z podstawowymi kwestiami związanymi z VR, a następnie wpadamy w wir opowieści o przekrętach, problemach firmy czy rozmów z innymi korporacjami. Żeby wyłapać wszystkie istotne informacje trzeba się skupić, bo jest ich tu cała masa, ale naprawdę warto, bo wrażenia po skończeniu tej książki są niezwykłe. Nie jest to lektura „na raz”, trzeba z nią spędzić wiele godzin, ale każda z nich będzie ze sobą niosła masę nauki i niezwykle ciekawych i istotnych informacji dotyczących coraz szybciej rozwijającej się technologii. Myślę, że świetnie oglądałoby się ekranizację. Jeśli interesują was nowoczesne technologie, gry, odważne pomysły biznesowe czy biografie ciekawych osobistości to ta pozycja z pewnością przypadnie Wam do gustu. Dowiecie się z niej jakie były największe problemy z wypuszczeniem gogli VR na rynek ? Czy ich używanie wpływa na nasz błędnik? Jak udało się odciąć całkowicie dostęp światła w trakcie używania gogli? Jak przebiegał proces poszukiwania nazwy dla firmy, którą teraz znamy jako Oculus? I co z tym wszystkim ma wspólnego założyciel Facebooka? To świetna książka pokazująca szczegółowa jak od zaplecza Facebook i Whatsapp stworzyły więzi łączące cały świat, a wirtualna rzeczywistość zaczyna im w tym coraz bardziej pomagać. Jakie będą dalsze losy tej technologii? Przeczytajcie ten tytuł i przekonajcie się sami, polecam 😊
-
Recenzja: Bunia_czyta Augustyniak NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O czym jest ta książka ? To pytanie chodzi po mojej głowie od rozpoczęcia czytania tej książki. Pozycja ta opowiada o początkach wielkiego powrotu i szybkiego rozwoju Wirtualnej rzeczywistości. Książka ta ukazuje postać niesamowitego młodego człowieka (Palmera Luckeya), który pomimo braku specjalistycznego wykształcenia stworzył coś rewolucyjnego - gogle VR. Książka ta ukazuje jak upublicznienie swoich poglądów(np poglądów politycznych) może negatywnie wpłynąć na dalsze losy człowieka. Utwór ten pokazuję jak wielkie korporacje "pozbywają" się niewygodnych pracowników. Czy jest to dobra książka ? Podczas czytania jej miałam sinusoidalne odczucia. Na początku dość fajne wprowadzenie. Kolejny etap dość nudny. Wszystko wyglądało na bardzo wyidealizowane. Aż tu nagle nieoczekiwany zwrot akcji i zakończenie, którego się nie spodziewałam. Zakończenie rozbiło mnie wewnętrznie na milion kawałków. Nie mogę uwierzyć, że tak wielkie korporacje postępują z ludźmi. I to nie byle jakimi, ale takimi, dzięki którym wszystko powstawało. Czy polecam tę książkę ? Będzie one ciekawa dla osób interesujących się grami i wirtualną rzeczywistością. Czy inni polubią tę pozycję ? Można się zrazić długim wyidealizowanym rozwinięciem. Moja ocena 7/10 ⭐
-
Recenzja: Signum-temporis.pl Agnieszka PaśRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Blake J. Harris to amerykański autor dwukrotnych bestsellerów: wciągającego thrillera korporacyjnego o historii konfliktu, który odmienił przemysł gier wideo - "Wojny konsolowe" oraz wydanej w tym roku nakładem wydawnictwa Helion książki "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości". Harris to również dziennikarz i twórca podcastów, który interesuje się tym, jak wielki wpływ na rzeczywistość i historię ma technologia. Począwszy od kultowych powieści, po kinowe hity, rzeczywistość wirtualna już dawno została okrzyknięta jedną z najlepszych technologii. Zafascynowało to Harrisa, który tym razem postanowił zabrać czytelników w podróż po niezwykłej, prawdziwej historii Oculusa, przedstawiając losy firmy zajmującej się rzeczywistością wirtualną od momentu jej założenia w 2012 roku przez Palmera Luckeya, Brendana Iribe, Michaela Antonova i Nate'a Mitchella. Stworzone przez firmę gogle szybko zachwyciły Marka Zuckerberga, który już w marcu 2014 roku postanowił wykupić start-up za kwotę trzech miliardów dolarów. Opierając się na setkach wywiadów z kluczowymi graczami napędzającymi rewolucję VR oraz uzyskanemu dostępowi do tysięcy dokumentów wewnętrznych, Blake J. Harris stworzył bogatą, kinową narrację, przedstawiającą przełomy, załamania, intrygi i ludzkie dramaty podczas próby zmiany świata. Rezultatem jest porywająca opowieść - przystępne i zarazem zabawne spojrzenie na narodziny nowej branży, która zmieniła zasady gry. Wszystko zaczęło się od wynalazcy Palmera Luckeya, mieszkającego samotnie w przyczepie kempingowej w Long Beach w Kalifornii marzyciela, który zainwestował wszystko w stworzenie urządzenia, pozwalającego graczom takim jak on wkroczyć do wirtualnych światów. Jego start-up szybko zapoczątkował rewolucję, a czytelnik jest świadkiem wielu wygranych i przegranych bitew, wyciągniętych lekcji przedsiębiorczości i niekończących się zwrotów akcji. Sukces książki "Wojny konsolowe" pozwolił Harrisowi rzucić codzienną pracę handlowca na Wall Street i umożliwił mu skupienie się całkowicie na historii Oculusa, nad którą spędził ponad cztery lata, mając bliski kontakt z Palmerem Luckeyem. Autor uzyskał wyłączny dostęp do zespołu wykonawczego, jednak wraz z wyjściem na jaw wielu niewygodnych kwestii i wydarzeń, dostęp do pracowników firmy gwałtownie mu się urwał. Na tym etapie Harris dysponował już wszystkimi potrzebnymi informacjami i mimo wielu zawirowań, bazując na setkach wywiadów udzielonych mu na wyłączność przez pracowników Oculusa i Facebooka oraz pionierów branży VR, zdołał dokończyć i opublikować 500-stronicową pracę poświęconą tej historii. "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości" to wciągający thriller technologiczny, dzięki któremu czytelnik przenosi się do świata wielkich korporacji, obfitującego w liczne przełomy i sukcesy, ale również w bolesne porażki i intrygi. Czytelnik nie tylko poznaje wiele nietuzinkowych postaci, ale również wkracza do biur technologicznych gigantów i jest świadkiem walki o pozycję i wpływy, wielu wyzwań i profesjonalnych kampanii realizujących cele biznesowe, układów oraz eventów budujących ogromne społeczności IT. To prawdziwa historia o amerykańskim śnie i wielkim biznesie, którym stał się świat gier komputerowych.
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- The History of the Future: Oculus, Facebook, and the Revolution That Swept Virtual Reality
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Krzyżanowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6689-3, 9788328366893
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6690-9, 9788328366909
- Data wydania ebooka:
- 2020-10-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 118060
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści ebooka
Przedmowa 7
Od autora 15
Prolog 19
CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA 23
Rozdział 1. Chłopiec, który żył, by modować 25
Rozdział 2. Wielki Carmack 39
Rozdział 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych 48
Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem 56
Rozdział 5. STK 73
Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa 85
Rozdział 7. Wolność to szczęście 91
Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica 99
Rozdział 9. Rozwój 108
Rozdział 10. Valve! 127
Rozdział 11. Kickstarter 142
CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY 153
Rozdział 12. Król popularnych gier 154
Rozdział 13. W świetle jupiterów 164
Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie 170
Rozdział 15. Hongkońska kombinacja 187
Rozdział 16. Dzieciaki 198
Rozdział 17. Oculus kontra Ouya 206
Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013 212
Rozdział 19. Księga Przysłów, 29:18 234
Rozdział 20. Od ściany do ściany 246
Rozdział 21. GDC 262
CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY 267
Rozdział 22. Działaj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0) 269
Rozdział 23. Dziewięć opowieści 273
Rozdział 24. Przyszłość świata gier 284
Rozdział 25. Andrew Reisse 289
Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać 295
Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie 305
Rozdział 28. Walka o pozycję 310
Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie 316
Rozdział 30. Śladem Blue 328
Rozdział 31. Gwałtowne reakcje 342
Rozdział 32. Nowa normalność 347
Rozdział 33. HTC dołącza do gry 353
Rozdział 34. Niespodziewani goście 355
Rozdział 35. Ucieczka do przodu 360
Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla 363
CZĘŚĆ IV. POLITYKA 371
Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku 373
Rozdział 38. Przebudzenie śpiących gigantów 383
Rozdział 39. Blokada 390
Rozdział 40. Kontrola uprawnień 398
Rozdział 41. Diabeł tkwi w szczegółach 406
Rozdział 42. Elastyczność 415
Rozdział 43. Dramat internetowy 418
Rozdział 44. The Daily Beast 423
Rozdział 45. Banicja 437
Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument 449
Rozdział 47. Wyrok 466
Rozdział 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podołać 471
Rozdział 49. Pracownik numer jeden 479
Rozdział 50. Powrót 484
Podziękowania 491
Przypisy 493
Helion - inne książki
-
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbio...
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić ...
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki infor...
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(69.30 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dz...(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia pr...(125.30 zł najniższa cena z 30 dni)
125.30 zł
179.00 zł(-30%) -
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwi...
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występu...
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(90.30 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Bez Photoshopa, Illustratora i InDesigna wielu profesjonalnych grafików nie wyobraża sobie pracy. Każda z tych aplikacji jest znakomita, ale często do uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu trzeba użyć dwóch lub trzech. Musisz więc zrozumieć zależności między tymi aplikacjami i dokładnie wiedz...
Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik
(70.85 zł najniższa cena z 30 dni)76.30 zł
109.00 zł(-30%) -
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za p...
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości Blake J. Harris (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)