- Wydawnictwo:
- Infor PL
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 113
-
PDF
Opis ebooka: Gorące tematy dla biur rachunkowych wydanie 2
W ostatnich kilku miesiącach pracownicy księgowości stanęli przed nowymi wyzwaniami. Wynikały one przede wszystkim z licznych zmian przepisów.
Z dniem 1 lipca 2023 r. weszła w życie większość zmian w ustawie o VAT wprowadzanych w ramach tzw. pakietu SLIM VAT 3. Zapowiedziany na 1 lipca 2024 r. termin obowiązkowego korzystania z systemu KSeF wymaga wcześniejszych przygotowań do wdrożenia go w firmach, zwłaszcza w biurach rachunkowych. Ponadto odwołanie z dniem 1 lipca 2023 r. stanu zagrożenia epidemicznego oznacza, że zaczęły biec terminy na raportowanie krajowych schematów podatkowych (MDR), które na czas zagrożenia epidemicznego zostały zawieszone. Sporo zmian nastąpiło również w prawie pracy - m.in. w zakresie urlopów rodzicielskich oraz pracy zdalnej.
Praktyczne konsekwencje tych zmian przystępnie przedstawia książka "Gorące tematy dla biur rachunkowych".
Publikacja jest poradnikiem skierowanym do księgowych w biurach rachunkowych i nie tylko. Zebrano w niej najważniejsze tematy z zakresu podatków i prawa pracy. Czytelnik znajdzie w niej kompleksowe omówienie takich zagadnień jak:
● zmiany w ustawie o VAT wprowadzone od lipca 2023 r. w ramach tzw. pakietu SLIM VAT 3,
● KSeF w biurze rachunkowym i korzyści płynące z jego zastosowania,
● schematy podatkowe - wznowienie raportowania,
● nowe świadectwo pracy - jak je poprawnie wypełnić,
● zmiany w urlopach rodzicielskich,
● praca zdalna i rozliczanie kosztów z nią związanych,
● wzrost minimalnego wynagrodzenia i świadczeń od niego zależnych.
Całość publikacji jest poparta praktycznymi przykładami i aktualnymi interpretacjami.
To przystępne i wyczerpujące opracowanie jest wsparciem dla osób zajmujących się księgowością i rozliczeniami podatkowymi, a w szczególności specjalistów z biur rachunkowych. Zainteresuje też dyrektorów działów finansowych, kadrę kierowniczą i właścicieli biur rachunkowych
Wybrane bestsellery
-
Poradnik "Błędy w rozliczeniach VAT" został przygotowany w celu zidentyfikowania i omówienia najczęstszych błędów, jakie podatnicy popełniają w zakresie VAT. Jest to usystematyzowany przewodnik po zagadnieniach związanych z podatkiem VAT. Autorzy publikacji są ekspertami mającymi wieloletnie doś...
Błędy w rozliczeniach VAT. Na czym polegają i jak ich uniknąć Błędy w rozliczeniach VAT. Na czym polegają i jak ich uniknąć
-
Od 1 stycznia 2024 r. część sprzedawców ma obowiązek pobierać opłaty za produkty jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych. W opracowaniu omawiane są zagadnienia związane z: - prowadzeniem ewidencji liczby nabytych i wydanych użytkownikom końcowym podlegających opłacie produktów jednorazowego uż...
Opłaty za produkty jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych - zakres obowiązków oraz skutki w podatkach i rachunkowości Opłaty za produkty jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych - zakres obowiązków oraz skutki w podatkach i rachunkowości
-
Niniejszym oddajemy do rąk Czytelników kolejne, zaktualizowane wydanie książki poświęconej prawnym zasadom prowadzenia ewidencji podatkowej (ksiąg podatkowych) obowiązującym w prawie polskim. Prawa i obowiązki podmiotów prawa podatkowego (zwłaszcza podatników i płatników) dotyczą ewidencjonowania...
Prawne zasady prowadzenia ewidencji podatkowej. Wydanie 3. Rozszerzone Prawne zasady prowadzenia ewidencji podatkowej. Wydanie 3. Rozszerzone
(22.10 zł najniższa cena z 30 dni)22.10 zł
26.00 zł(-15%) -
Rozliczanie dochodów zagranicznych za 2023 rok to praktyczna publikacja, w której kompleksowo omówiono zasady rozliczenia podatników uzyskujących dochody za granicą, a także cudzoziemców pracujących w Polsce. Główną zaletą opracowania są liczne przykłady i tabelaryczne zestawienia, dzięki czemu j...
-
Sposób rozliczenia VAT od nieruchomości zależy przede wszystkim od sposobu jej nabycia, a następnie użytkowania. Pierwszym krokiem powinno być zawsze ustalenie, czy taka czynność podlega w ogóle VAT. Następnie ustalamy stawkę VAT. Często przy sprzedaży ma zastosowanie zwolnienie z VAT, ale w niek...
Nieruchomości w firmie - sprzedaż, aport, wycofanie z działalności Nieruchomości w firmie - sprzedaż, aport, wycofanie z działalności
-
Praktyczny poradnik dla osób osiągających przychody z najmu - zarówno prywatnego, jak i w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowo i przystępnie omówiono w nim zasady opodatkowania z uwzględnieniem zmian, z którymi zarówno wynajmujący, jak i najemcy mierzą się od 2023 r. Praktycz...
-
Estoński CIT to forma opodatkowania CIT, która w założeniu miała być przyjazna podatnikom, elastyczna i łatwa do stosowania. Został stworzony jako rozwiązanie proinwestycyjne adresowane do mikro-, małych i średnich przedsiębiorców. Niestety, zmiany przepisów zostały uchwalone w pośpiechu i w prak...
-
PIT-y i ulgi podatkowe 2023" to wyjątkowa publikacja na rynku wydawniczym. Zawarte w niej informacje i wskazówki pomogą prawidłowo sporządzić zeznanie roczne za 2023 r. oraz skorzystać z ulg podatkowych po zmianach przepisów. Główną zaletą poradnika jest praktyczny komentarz wzbogacony o konkretn...
-
Z publikacji "KSeF. Wdrożenie w sektorze finansów publicznych" kierownicy jednostek sektora finansów publicznych, skarbnicy, główni księgowi, pracownicy działów księgowo-finansowych oraz centrów usług wspólnych dowiedzą się, jak korzystać z KSeF oraz jakie działania należy podjąć, aby z sukcesem ...
praca zbiorowa - pozostałe książki
-
W poradniku kompleksowo wyjaśniono, jak rozliczać transakcje zagraniczne - takie jak WDT, WNT, eksport, import, transakcje łańcuchowe, WSTO oraz wykonywane i nabyte usługi. Znajdziemy w nim także aktualne informacje o zasadach korekty i ustalania kursów walut. Szczegółowo są też przedstawione zas...
-
Jesteś doradcą podatkowym, pracownikiem biura rachunkowego, organów administracji skarbowych bądź działów finansowo-księgowych przedsiębiorstwa? Z tej uznanej na rynku wydawniczym publikacji dowiesz się m.in.: - jak zmieniają się przepisy od początku i w trakcie roku 2024, - kto odpowiada za r...
-
Publikacja zawiera ujednolicony tekst ustawy o VAT, uwzględniający zmiany wchodzące w życie w 2024 r., oraz wybór najważniejszych rozporządzeń dotyczących VAT. Główną zaletą naszej publikacji jest wzbogacenie przepisów o "Przewodnik po zmianach w VAT 2024" w unikatowej formule. Na początku publik...
-
To uznana na rynku wydawniczym książka, z której dowiesz się m.in.: - jak zmieniają się przepisy od początku i w trakcie roku 2024, - co zmieniło się w zasadach pobierania zaliczek od funduszy kapitałów, - jakie są nowe obowiązki płatników, - jakie są zasady ustalania dochodów osiąganych z ob...
-
Autorzy publikacji "Jak przygotować się do zmian 2024" omawiają nie tylko nowe, już uchwalone regulacje, lecz także tzw. przepisy przejściowe. Wyjaśniają, od kiedy i w jaki sposób należy stosować zmienione przepisy. Przystępnie przedstawiają działania i decyzje, jakie należy podjąć, aby optymalni...
Jak przygotować się do zmian 2024.Podatki, rachunkowość, prawo pracy, ZUS Jak przygotować się do zmian 2024.Podatki, rachunkowość, prawo pracy, ZUS
-
Poradnik "KSeF. Jak przygotować się do wystawiania e-faktur" jest niezbędnym wsparciem dla podatników VAT, a zwłaszcza księgowych i osób odpowiedzialnych za rozliczenie VAT w firmie, przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów. Przystępnie wyjaśniono w nim, jak uzyskać dostęp do KSeF. Zwię...
-
Publikacja zawiera 15 praktycznych instrukcji dla podatników VAT. Dotyczą one transakcji oraz czynności, z jakimi najczęściej spotykają się podatnicy VAT w prowadzonej działalności. Z książki - dzięki przystępnym wskazówkom krok po kroku - dowiemy się: ● Jak zalogować się pierwszy raz w KS...
Instrukcje VAT. 15 praktycznych procedur dla podatników Instrukcje VAT. 15 praktycznych procedur dla podatników
-
Publikacja "KSeF. Wdrożenie w firmie" jest obszernym przewodnikiem po KSeF, prezentującym zasady oraz praktyczne aspekty jego funkcjonowania. Przedsiębiorcy, osoby odpowiedzialne za rozliczenie VAT w firmie, księgowi i główni księgowi, a także właściciele i pracownicy biur rachunkowych dowiedzą s...
-
W książce jest 65, a w powiązanym z nią serwisie jest dodatkowo dalszych 36 praktycznych instrukcji, które objaśniają wybrane procedury podatkowe, księgowe, kadrowe oraz z dziedziny prawa cywilnego i gospodarczego. Trudne i skomplikowane zagadnienia prawne i proceduralne przedstawiono w sposób pr...
Instrukcje księgowego.101 praktycznych procedur z bazą narzędzi online Instrukcje księgowego.101 praktycznych procedur z bazą narzędzi online
Ebooka "Gorące tematy dla biur rachunkowych wydanie 2" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Gorące tematy dla biur rachunkowych wydanie 2" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Gorące tematy dla biur rachunkowych wydanie 2" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- ISBN Ebooka:
- 978-83-826-8445-2, 9788382684452
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-08-16
- Data wydania ebooka:
- 2024-01-30 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.4MB
Spis treści ebooka
Spis treści
1. Zmiany i nowości w VAT ............................................................................................................... 7
1.1. Określenie kursów przeliczeniowych dla faktur korygujących
wystawianych do faktur w walucie obcej ................................................................ 7
1.2. Podwyższenie limitu sprzedaży dla małych podatników ................................. 9
1.3. Zmiany w przepisach o dokonywaniu odliczeń z zastosowaniem
proporcji oraz prewspółczynnika ............................................................................... 10
1.4. Likwidacja otrzymania faktury jako warunku istnienia prawa
do odliczenia z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów ............ 11
1.5. Zmiana okresu rozliczeniowego wykazywania korekty
w związku z otrzymaniem dokumentów uprawniających
do opodatkowania WDT stawką 0% .......................................................................... 12
1.6. Zmiany w przepisach o zwrocie VAT w terminie 15 dni .................................... 13
1.7. Zmiany w przepisach o ustalaniu dodatkowego zobowiązania
podatkowego ........................................................................................................................ 16
1.8. Zmiany w przepisach o wydawaniu WIS .................................................................. 17
1.8.1. Likwidacja opłaty należnej od wniosku za wydanie WIS .................. 18
1.8.2. Rozszerzenie katalogu podmiotów uprawnionych
do wystąpienia z wnioskiem o wydanie WIS .......................................... 18
1.8.3. Umożliwienie wstecznego stosowania „nowych” WIS wydanych
w efekcie zmiany lub uchylenia pierwotnych WIS ............................... 18
1.8.4. Nowe zasady prowadzenia postępowań w sprawie zmiany lub
uchylenia WIS ....................................................................................................... 19
1.8.5. Pozostałe zmiany w przepisach o wydawaniu WIS ............................. 21
1.9. Pozostałe zmiany w VAT wprowadzone pakietem SLIM VAT 3 – w ujęciu
tabelarycznym ........................................................................................................................ 22
2. Krajowy System e-Faktur w biurze rachunkowym .......................................................... 24
2.1. Wprowadzenie do e-faktur w KSeF ............................................................................ 24
2.1.1. Podstawowy proces korzystania z KSeF ................................................... 25
2.2. Korzyści dla biura rachunkowego z wprowadzenia KSeF ................................ 26
2.3. Wyzwania dla biura rachunkowego przy wdrożeniu KSeF .............................. 29
4
Spis treści
2.4. Jakie procesy klienta biura rachunkowego warto przeanalizować przed
wprowadzeniem KSeF? .................................................................................................... 31
2.5. Rola systemu informatycznego w pracy biura rachunkowego
z systemem e-faktur .......................................................................................................... 33
2.5.1. Przykłady zorganizowania obiegu dokumentów zakupu
z wykorzystaniem technologii OCR i oprogramowania
klasy BPS ................................................................................................................ 35
2.5.2. Przykład metodyki wdrożenia zintegrowanego
oprogramowania klasy ERP z uwzględnieniem e-faktur
ustrukturyzowanych w KSeF – praca klienta i biura rachunkowego
w jednym systemie ............................................................................................. 36
2.5.3. Przykłady wykorzystania przez biuro rachunkowe
oprogramowania BPS, OCR, ERP i KSeF do zautomatyzowania
swojej pracy i zwiększenia przychodu ...................................................... 37
2.6. Identyfikacja i analiza ryzyka dla biura rachunkowego związanego
z wdrożeniem e-faktur ..................................................................................................... 38
2.7. Planowanie jako działanie kluczowe dla udanego wdrożenia KSeF ............ 40
2.8. Plan projektu i podział zadań w zespole udanego wdrożenia KSeF ............. 40
2.8.1. Plan projektu wdrożenia KSeF ...................................................................... 41
2.8.2. Podział zadań przy wdrożeniu KSeF .......................................................... 42
2.9. Bezpieczeństwo – jak zabezpieczone są dane i dokumenty w KSeF ............ 43
2.10. Różnice między dokumentem w JPK_FA a fakturą ustrukturyzowaną
w KSeF ..................................................................................................................................... 44
2.11. Wdrożenie KSeF szansą na zwiększenie przychodów biura
rachunkowego ..................................................................................................................... 45
2.12. Najczęstsze błędy przy wdrożeniu KSeF w biurze rachunkowym ................ 46
3. Krajowe schematy podatkowe – wznowienie raportowania ....................................... 47
3.1. Czym jest schemat podatkowy ..................................................................................... 47
3.2. Jakie cechy świadczą o istnieniu schematu podatkowego ................................ 48
3.2.1. Kryterium głównej korzyści oraz ogólna cecha rozpoznawcza ...... 48
3.2.2. Szczególna cecha rozpoznawcza .................................................................. 50
3.2.3. Inna szczególna cecha rozpoznawcza ........................................................ 52
3.3. Czy krajowy schemat podatkowy zawsze podlega raportowaniu ................ 53
3.4. Kto jest kim w przypadku raportowania schematów podatkowych ............ 53
5
Spis treści
3.5. W jaki sposób realizować obowiązek raportowania schematów
podatkowych ........................................................................................................................ 54
4. Świadectwo pracy – jak je poprawnie wypełnić po zmianach przepisów ............. 55
5. Zmiany w urlopach rodzicielskich – wymiar, zasady udzielania, ustalanie
prawa do zasiłku .............................................................................................................................. 69
5.1. Wymiar urlopu rodzicielskiego po zmianach ........................................................ 70
5.2. Łączenie urlopu rodzicielskiego z pracą .................................................................. 70
5.3. Zasady ustalania wymiaru urlopu rodzicielskiego po zmianach ................... 71
5.4. Nowe zasady udzielania urlopu rodzicielskiego ................................................... 72
5.5. Urlop rodzicielski w okresie przejściowym ............................................................ 74
5.6. Zasiłek macierzyński za okres urlopu rodzicielskiego ...................................... 76
5.7. Zasiłek macierzyński w okresie przejściowym ..................................................... 77
6. Praca zdalna ...................................................................................................................................... 78
6.1. Praca zdalna uzgodniona ................................................................................................ 79
6.2. Praca zdalna na polecenie pracodawcy .................................................................... 79
6.3. Praca zdalna na wiążący wniosek pracownika ..................................................... 81
6.4. Wprowadzenie pracy zdalnej ........................................................................................ 82
6.4.1. Procedura wprowadzania pracy zdalnej .................................................. 83
6.5. Obowiązki związane z pracą zdalną ........................................................................... 87
6.6. Kontrola pracownika wykonującego pracę zdalną .............................................. 89
6.7. Wyłączenia prac wykonywanych zdalnie w związku z bhp ............................. 90
6.8. Bhp podczas pracy zdalnej ............................................................................................. 90
6.8.1. Modyfikacje w zakresie szkoleń bhp .......................................................... 91
6.8.2. Ocena ryzyka zawodowego ............................................................................ 91
6.8.3. Oględziny miejsca wypadku ........................................................................... 92
6.9. Rezygnacja z pracy zdalnej ............................................................................................. 92
6.10. Zakaz dyskryminacji pracowników zdalnych ........................................................ 93
6.11. Praca zdalna okazjonalna ............................................................................................... 93
6.12. Ułatwienia w składaniu wniosków w ramach pracy zdalnej .......................... 94
6
Spis treści
6.13. Rozliczenia kosztów związanych z pracą zdalną – pracownicze,
podatkowe i rachunkowe ................................................................................................ 94
6.13.1. Obligatoryjne i dobrowolne pokrywanie kosztów
pracy zdalnej ......................................................................................................... 94
6.13.2. Sposoby pokrywania wydatków powiązanych z pracą
na odległość .......................................................................................................... 95
6.13.3. Ewidencja księgowa kosztów pracy zdalnej ........................................... 98
6.13.4. Podróż służbowa a przejazdy z miejscowości wykonywania
pracy zdalnej do siedziby pracodawcy ...................................................... 101
6.13.5. Podwyższone koszty pracownicze a praca na odległość ................... 102
6.13.6. Praca na odległość a ryczałt z tytułu użytkowania samochodu
prywatnego w celach służbowych ............................................................... 105
6.13.7. Podatkowo-składkowe rozliczanie kosztów pracy zdalnej .............. 106
6.13.8. Wydatki na pracę zdalną w podatkowych kosztach
pracodawcy ........................................................................................................... 106
7. Wzrost minimalnego wynagrodzenia i świadczeń od niego zależnych ................... 107
Podsumowanie ....................................................................................................................................... 110
Infor PL - inne książki
-
Wprowadzone do Kodeksu pracy w 2023 r. przepisy o pracy zdalnej wymagały od pracodawców wdrożenia odpowiednich procedur i zmian w regulacjach wewnątrzzakładowych. Wcześniej ta forma wykonywania pracy była uregulowana w przepisach specustawy uchwalonej w związku z epidemią COVID-19. W Kodeksie pra...
Praca zdalna. Obowiązki i uprawnienia pracowników i pracodawców Praca zdalna. Obowiązki i uprawnienia pracowników i pracodawców
-
Kodeks pracy wyczerpująco reguluje odpowiedzialność materialną pracowników, ustanawiając podstawy tej odpowiedzialności odmiennie od zasad przyjętych w Kodeksie cywilnym. Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną pracodawcy charakteryzuje się tym, że pracownik nie zawsze ma obowiązek wyrównania całej...
Odpowiedzialność materialna pracowników. Obowiązki pracodawcy Odpowiedzialność materialna pracowników. Obowiązki pracodawcy
-
Autorka - praktyk z wieloletnim doświadczeniem - wyjaśnia na przykładach, jak sprawnie, szybko i co najmniej bezbłędnie przeprowadzić cały proces zamówienia: od sporządzenia analizy zapotrzebowania, przez przygotowanie prawidłowej dokumentacji przetargowej, ogłoszenie przetargu, jego rozstrzygnię...
Prawo zamówień publicznych w praktyce. Wzory, instrukcje, przykłady Prawo zamówień publicznych w praktyce. Wzory, instrukcje, przykłady
-
W publikacji "Prawa i obowiązki dyrektora szkoły" przedstawiono problematykę kompetencji i obowiązków dyrektora szkoły lub placówki oświatowej. Szczegółowo wyjaśniono kwestie związane z powierzeniem stanowiska dyrektora - w tym w kontekście kontroli sądowej, z uwzględnieniem bogatego orzecznictwa...
Prawa i obowiązki dyrektora szkoły. Kompetencje, zadania, odwołanie wydanie 4 Prawa i obowiązki dyrektora szkoły. Kompetencje, zadania, odwołanie wydanie 4
-
Poradnik przystępnie przedstawia uprawnienia, z jakich mogą korzystać zarówno rodzice, jak i inni członkowie najbliższej rodziny w czasie sprawowania opieki nad dzieckiem. Kompleksowo omówiono w nim zasady korzystania z urlopów związanych z rodzicielstwem lub adopcją, a także zasady ich rozliczan...
Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy 2024 Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy 2024
-
W każdym czasie podmioty zatrudniające powinny optymalizować koszty zatrudnienia. Może to być dla nich rozwiązanie, które pozwoli im przetrwać w trudniejszej biznesowo rzeczywistości. Przedsiębiorcy powinni zatem rozważyć istniejące możliwości obniżenia wydatków związanych z zatrudnieniem. Zanim ...
Jak optymalizować koszty zatrudnienia. Poradnik dla pracodawców wyd.2 Jak optymalizować koszty zatrudnienia. Poradnik dla pracodawców wyd.2
-
Ustalanie zakresu ubezpieczeń społecznych w przypadku, gdy ubezpieczony prowadzi różne rodzaje działalności zarobkowej w wielu podmiotach jednocześnie, niezmiennie sprawia płatnikom składek wiele trudności. Zachodzi wówczas tzw. zbieg tytułów do ubezpieczeń. Są to sytuacje, gdy dodatkowy tytuł ub...
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Gorące tematy dla biur rachunkowych wydanie 2 praca zbiorowa (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.