- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo UNIVERSITAS
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 516
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Encyklopedia mediolingwistyki
Tom 1 z serii Przewodniki naukowe pod redakcją Waldemara Czachura, Iwony Loewe, Artura Rejtera, Marty Wójcickiej
Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków 2013), która dała tym badaniom nominację. Należy się zatem Czytelnikom przewodnik naukowy po mediolingwistyce jako nazwanej już subdyscyplinie w postaci encyklopedii. Zawiera ona wiedzę o najczęściej podejmowanych przedmiotach badań ujętą w dziewięć zasadniczych części: METODOLOGIE I METODY, MEDIA MASOWE, MEDIALNY AKT KOMUNIKACJI, TEKST MEDIALNY, GATUNEK MEDIALNY, DYSKURS MEDIALNY, ZNAK, NADAWCA, ODBIORCA. Rodzajem uznania jest część encyklopedii przeznaczona na zwartą charakterystykę badań mediolingwistycznych prowadzonych w krajach niemieckojęzycznych, w Czechach i Rosji, na Słowacji, Ukrainie oraz Białorusi.
Wybrane bestsellery
-
Więzi towarzyszą nam od początku, odkąd pojawiamy się na świecie. Rodzimy się w stu procentach zależni od rodziców, a potem na gruncie tej miłości rozwijamy się, wyrastamy, dojrzewamy. W rodzinnych relacjach tworzy się nowy człowiek, z jego indywidualnym nastawieniem do świata, ze specyficznym sp...(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza? Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej ks...
Dziecko w świecie technologii. Wychowanie w cyfrowej rzeczywistości Dziecko w świecie technologii. Wychowanie w cyfrowej rzeczywistości
(23.96 zł najniższa cena z 30 dni)43.13 zł
59.90 zł(-28%) -
Borykasz się z problemami finansowymi, martwisz o zdrowie, odczuwasz strach przed ludźmi, pracą? Czujesz się spięty, przygnębiony, często się złościsz? Ta książka jest dla ciebie! Autorka przedstawia lęk jako klucz do... pełni życia! Dzięki niej odkryjesz, jak odróżnić codzienny lęk od zaburzeń, ...
-
Relacje mają wielkie znaczenie w życiu. Kontakty z innymi ludźmi są równocześnie źródłem licznych emocjonalnych trudności i okazją do tego, by łatwiej rozwiązywać tego rodzaju problemy. Ot, paradoks. W każdym razie na świecie nie jesteśmy sami i nie żyjemy tylko dla siebie. Współistniejemy w skom...
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2 Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ludzie we wszystkich kulturach mają emocje związane z osobami, które są dla nich ważne, wyzwaniami związanymi z ich pozycją społeczną oraz z tym, co uważają za dobre, piękne, wstydliwe lub wulgarne. Jednak czy na całym świecie okazuje się radość czy smutek tak samo? Oczywiście, że nie!
Świat emocji. Jak tworzyć relacje w wielokulturowym społeczeństwie Świat emocji. Jak tworzyć relacje w wielokulturowym społeczeństwie
(37.45 zł najniższa cena z 30 dni)53.93 zł
74.90 zł(-28%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
CHOCIAŻ BÓL JEST NIEUNIKNIONY, MOŻEMY UNIKNĄĆ CIERPIENIA Ta książka oferuje zupełnie nowy punkt widzenia i umożliwia zrozumienie, skąd biorą się nasze ludzkie doświadczenia, pozwalając nam zakończyć nasze własne cierpienie i w dowolnym momencie poczuć dokładnie to, co chcemy. Dzięki tej książc...
-
Żaden człowiek nie jest samotną wyspą. Żyjemy w bliższych i dalszych relacjach, słabiej lub mocniej związani z innymi ludźmi. Co więcej, to, jacy jesteśmy, nie zależy wyłącznie od genów, ale jest wypadkową naszych predyspozycji i wpływu, jaki wywierają na nas osoby z otoczenia. Związki z n...
Ścieżki miłości. O tym, jak zbudować trwałą i szczęśliwą relację Ścieżki miłości. O tym, jak zbudować trwałą i szczęśliwą relację
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest jej wydobycie i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jak zdoby...(27.20 zł najniższa cena z 30 dni)
27.20 zł
34.00 zł(-20%)
Iwona Loewe - pozostałe książki
-
Małgorzata Kita, profesor doktor habilitowana, pracuje w Katedrze Międzynarodowych Studiów Polskich Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowania badawcze: współczesna polszczyzna (zwłaszcza język mediów, język prywatny i potoczny, grzeczność językowa), genologia ...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej. W książce zreferowano stan badań nad telewizją w polskich badaniach filologicznych, a następnie nad dyskursem telewizyjnym. Autorka przedstawia w nie...(25.20 zł najniższa cena z 30 dni)
25.20 zł
31.50 zł(-20%) -
Tom Język w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór Język w telewizji. Antologia (2016). Internet jest medium i zarazem środowiskiem komunikacyjnym niewyobrażalnie rozl...(33.60 zł najniższa cena z 30 dni)
33.60 zł
42.00 zł(-20%) -
Język w kinie. Antologia to zbiór studiów, które opisują pasmo językowe w filmie. Współistnieje ono na zasadzie synergii z innymi pasmami dzieła filmowego, jest sfunkcjonalizowane i spójne z jego innymi elementami. Na tom składa się 1...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Książka, którą oddajemy Czytelnikowi, jest ogniwem cyklu antologii tekstów dotyczących badań nad językiem w mediach prowadzonych w optyce językoznawczej, co — zgodnie z teoretycznymi postulatami lingwistyki otwartej — nie wyklucza wyjścia poza granice danej dyscypliny. J...(25.20 zł najniższa cena z 30 dni)
25.20 zł
31.50 zł(-20%) -
Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała się publikacja (2012, 2014), zamieściłyśmy działy poświęcone poszczególnym mediom masowym, przypisując im kilka reprezentatywny...(35.28 zł najniższa cena z 30 dni)
35.28 zł
44.10 zł(-20%)
Ebooka "Encyklopedia mediolingwistyki" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Encyklopedia mediolingwistyki" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Encyklopedia mediolingwistyki" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- ISBN Ebooka:
- 978-83-242-6747-7, 9788324267477
- Data wydania ebooka:
- 2023-12-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Numer z katalogu:
- 224081
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 4.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści ebooka
WPROWADZENIE
Beata Grochala
METODOLOGIE I METODY
1. MEDIOLINGWISTYKA (LINGWISTYKA MEDIÓW)
2. PRZEDMIOT I OBIEKT MEDIOLINGWISTYKI
2.1. Analiza dyskursu
2.2. Analiza semiotyczna (semiologiczna)
2.3. Analiza tekstu
2.4. Analiza treści
2.5. Analiza zawartości mediów (prasy)
2.6. Badania odbioru mediów
2.7. Krytyczna analiza dyskursu
2.8. Medialny obraz świata
2.9. Słowa sztandarowe, symbole kolektywne
2.10. Telemetria
3. GENOLOGIA DZIENNIKARSKA
3.1. Analiza genologiczna
4. TEORIA PORZĄDKU DNIA (AGENDA SETTING)
5. TEORIA UŻYTKOWANIA I KORZYŚCI (USES AND GRATIFICATIONS)
Alina Naruszewicz-Duchlińska
MEDIA MASOWE
1. PRAWO PRASOWE,PRAWO O RADIOFONII I TELEWIZJI .
2. ZAWARTOŚĆ MEDIÓW MASOWYCH (PRASY, RADIA, TELEWIZJI)
3. KANAŁ (KANAŁ INFORMACJI, PASMO)
4. PRASA
4.1. Typologia prasy (wytworów drukowych)
4.2. Prasa bulwarowa (brukowiec, tabloid)
5. RADIO
5.1. Radiofonia publiczna
5.2. Neoradio
6. TELEWIZJA
6.1. Neotelewizja
6.2. Oferta programowa (program dnia, ramówka telewizyjna, prime time)
7. NOWE MEDIA
8. INTERNET JAKO MEDIUM
8.1. Hipermedia
8.2. Intranet
9. FUNKCJE MEDIÓW
Marta Noińska
MEDIALNY AKT KOMUNIKACJI
1. AKTY MOWY I ICH FUNKCJE
2. STRATEGIE KOMUNIKACYJNE
3. DIALOG
4. POLILOG
5. NARRACJA
6. AKTY KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ
Kaja Rostkowska
TEKST MEDIALNY
1. WYPOWIEDŹ
2. TEKST PRASOWY
3. TEKST RADIOWY
4. TEKST TELEWIZYJNY
5. TEKST INTERNETOWY
6. MULTIMODALNOŚĆ (POLIKODOWOŚĆ, MULTIMEDIALNOŚĆ)
7. JĘZYK W MEDIACH (W PRASIE, W RADIU, W TELEWIZJI)
7.1. Język w prasie
7.2. Język w radiu
7.3. Język w telewizji
7.4. Język w internecie
7.5. Język reklamy
Aleksandra Kalisz, Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Agnieszka Walecka-Rynduch
GATUNEK MEDIALNY
1. REGUŁY WZORCA GATUNKOWEGO
2. KONWENCJE GATUNKOWE (WZORZEC KANONICZNY, WZORZEC ALTERNACYJNY, WZORZEC
ADAPTACYJNY)
2.1. Hybryda gatunkowa
2.2. Gatunki w formie kolekcji
3. TYPOLOGIA GATUNKÓW
3.1. Gatunek dziennikarski
3.2. Gatunek prasowy
3.3. Gatunek radiowy
3.4. Gatunek telewizyjny
3.5. Gatunek internetowy (gatunek sieciowy)
3.6. Gatunek w reklamie
3.7. Gatunek ludyczny
3.8. Gatunek grzecznościowy
3.9. Ankieta prasowa
3.10. Artykuł publicystyczny
3.11. Artykuł wstępny (wstępniak, edytorial)
3.12. Audycja radiowa
3.13. Baner (pasek informacyjny, pasek autopromocyjny, wzmianka)
3.14. Biuletyn (biuletyn elektroniczny, biuletyn informacyjny, newsletter)
3.15. Blog (weblog)
3.16. Czat (pogawędka internetowa, rozmowa internetowa)
3.17. Debata (debata publiczna)
3.18. Dokunowela (paradokument, docusoap, dokumentalna opera mydlana)
3.19. Dyskusja (dyskusja publiczna)
3.20. E-mail (mejl, list elektroniczny)
3.21. Fake news
3.22. Felieton
3.23. Format
3.24. Fotoreportaż
3.25. Główka (lid)
3.26. Hiperłącze (link, łącze)
3.27. Hipertekst
3.28. Infografika
3.29. Kabaret telewizyjny
3.30. Komentarz
3.31. Komunikat
3.32. Layout
3.33. List do redakcji
3.34. Logo (logoptyp)
3.35. Magazyn (magazyn ilustrowany, pismo ilustrowane)
3.36. Mem internetowy
3.37. Nagłówek
3.38. Notatka (notatka prasowa, depesza, wiadomość)
3.39. Odpowiedzi redakcji
3.40. Paratekst
3.41. Porada
3.42. Portal internetowy
3.43. Powieść w odcinkach
3.44. Pożegnanie
3.45. Reality show
3.46. Recenzja filmowa
3.47. Serial telewizyjny
3.48. Slogan-slogo
3.49. SMS
3.50. Sprawozdanie
3.51. Strona internetowa (witryna)
3.52. Sylwetka
3.53. Talk-show
3.54. Teatr telewizji
3.55. Telenowela
3.56. Teleturniej
3.57. Tytuł (śródtytuł)
3.58. Wideoblog
3.59. Wortal
3.60. Wydarzenie medialne
3.61. Wywiad
3.62. Wzmianka
3.63. Zajawka
3.64. Zapowiedź
Marta Noińska
DYSKURS MEDIALNY
1. DYSKURS PRASOWY
2. DYSKURS TELEWIZYJNY
3. DYSKURS ELEKTRONICZNY
4. PRAKTYKI DYSKURSYWNE
Marta Śleziak
ZNAK
1. SEMIOSFERA
2. KOD
3. KONWERGENCJA
4. PAPIER
5. PISMO
6. OBRAZ
7. DŹWIĘK
8. DIGITALNOŚĆ
Magdalena Ślawska
NADAWCA W MEDIACH
1. TYPY PODMIOTÓW NADAWCZYCH
2. CELE NADAWCY MEDIALNEGO
3. NADAWCA INSTYTUCJONALNY
4. AUTOPROMOCJA NADAWCY
5. UKŁAD RÓL NADAWCZYCH W TELEWIZJI
5.1. Zespół redakcyjny (prowadzący, prezenter, spiker)
5.2. Nadawca – autor
5.3. Nadawca – dziennikarz
6. KOMPETENCJE NADAWCY
6.1. Gatekeeper
6.2. Gospodarz (przeprowadzający wywiad, reporter)
7. NADAWCA – PERSPEKTYWA INTERAKCYJNA
8. NADAWCA W NOWYCH MEDIACH
Iwona Loewe, Teresa Uchman
ODBIORCA MEDIÓW
1. AUDYTORIUM (ODBIORCA MASOWY, PUBLICZNOŚĆ, WIDOWNIA, GRUPA DOCELOWA, TARGET)
2. TYPY ODBIORCÓW/TYPOLOGIA AUDYTORIÓW
3. AKTYWNOŚĆ AUDYTORIUM
3.1. Surfing internetowy (żeglowanie po internecie)
3.2. Kompetencja (językowa, komunikacyjna, medialna, interaktywna)
3.3. Uwaga odbiorcy
3.4. Recepcja (oglądalność, słuchalność, sprzężenie zwrotne)
4. ZAPPING
Anna Hanus, Agnieszka Mac
MEDIOLINGWISTYKA ZAKOTWICZONA W NIEMIECKIEJ TRADYCJI BADAWCZEJ
Petr Mareš
MEDIOLINGWISTYKA W CZECHACH
Pavol Adamka
MEDIOLINGWISTYKA NA SŁOWACJI
Eleonora Szestakowa
MEDIOLINGWISTYKA NA UKRAINIE
Maria Koniuszkiewicz
MEDIOLINGWISTYKA NA BIAŁORUSI
Lilia Duskajewa, Ludmiła Gromowa
MEDIOLINGWISTYKA W ROSJI
Ewelina Tyc
POLSKA BIBLIOGRAFIA MEDIOLINGWISTYCZNA
Wydawnictwa leksykograficzne
Wydawnictwa naukowe – monografie
Wydawnictwa naukowe – artykuły i rozdziały
Wydawnictwa naukowe pod redakcją
Źródła – wydawnictwa leksykograficzne
Źródła – monografie
LITERATURA CYTOWANA
Wydawnictwo UNIVERSITAS - inne książki
-
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego, poziom A1-A2 Wieloletnie doświadczenie Autorek w pracy z obcokrajowcami udowodniło, że właściwe dobranie materiałów dydaktycznych podczas pierwszych lekcji języka polskiego jest kluczowe dla całego procesu nauki. Potrzebny jest podręcznik, któr...
Pan Polski. Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1-A2 Pan Polski. Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1-A2
-
Autorka opisuje życie i działalność Franciszka Szlachcica - człowieka z nizin społecznych, który po drugiej wojnie światowej wkroczył na salony władzy Polski Ludowej. Próbuje odpowiedzieć na pytanie o powody, dla których związał się z ruchem komunistycznym, ukazuje mechanizmy awansu "po linii" sł...
Franciszek Szlachcic (1920-1990). Biografia między służbami specjalnymi a polityką Franciszek Szlachcic (1920-1990). Biografia między służbami specjalnymi a polityką
-
Nowe ilustrowane wydanie zostało wzbogacone ponad czterystoma rysunkami symboli i atrybutów hagiograficznych. Na każdym kroku spotykamy się z rzeźbami i zabytkami sztuki malarskiej, wyobrażającymi postacie biblijne, świętych, błogosławionych oraz osoby uznane za świątobliwe. P...
Jak czytać wizerunki świętych. Leksykon atrybutów i symboli hagiograficznych Jak czytać wizerunki świętych. Leksykon atrybutów i symboli hagiograficznych
-
Zawsze wobec każdego stanu, w jakim znalazło się nasze zbiorowisko, pytanie: jaka jest nasza w tym rola, jak mogliśmy zwycięstwo powiększyć, klęski uniknąć - będzie ważniejsze od zagadnienia: o ile ten wróg jest łotrem, przestępcą i o ile "plami" swoją historię. Aleksander Bocheński ...
-
Jak istnieją prawa ekonomiczne, jak istnieje prawo popytu i podaży, tak istnieje prawo rządzące polityką polską. Znaczenie polityczne Polski jest funkcją stosunków rosyjsko-niemieckich. Z chwilą, kiedy te stosunki są złe, znaczenie Polski urasta, Polska odzyskuje polityczną samodzielność. ...
Historia Polski od 11 listopada 1918 do 17 września 1939 Historia Polski od 11 listopada 1918 do 17 września 1939
-
Książka jest propozycją przepisania historii Polski oraz opisania jej społeczno-kulturowej tożsamości przy pomocy narzędzi teoretycznych, które albo w ogóle albo w niewielkim tylko stopniu wykorzystano kiedykolwiek w tym celu – teologii politycznej, Lacanowskiej psychoan...
Fantomowe ciało króla. Peryferyjne zmagania z nowoczesną formą Fantomowe ciało króla. Peryferyjne zmagania z nowoczesną formą
-
Tom Innowacyjne terapie - nadzieje i zagrożenia jest kolejnym, siódmym już ogniwem serii "Antologia bioetyki" ukazującej się w Wydawnictwie Universitas pod naukową redakcją Włodzimierza Galewicza. Przedmiotem tej publikacji są budzące wiele sporów normatywne aspekty eksperymentalnych procedur med...
Innowacyjne terapie - nadzieje i zagrożenia. Antologia bioetyki. Tom 7 Innowacyjne terapie - nadzieje i zagrożenia. Antologia bioetyki. Tom 7
-
Nie(do)czytane prezentują twórczość zapomnianych pisarek przełomu XIX i XX wieku: Walerii Morzkowskiej-Marrene, Józefy Sawickiej, Eugenii Żmijewskiej, Zofii Niedźwiedzkiej, Kazimiery Alberti i Marii Wardasówny, a także mniej znane utwory autorek zajmujących trwałe miejsce w tradycji historycznoli...
Nie(do)czytane. Pisarki nowoczesności przełomu XIX i XX wieku Nie(do)czytane. Pisarki nowoczesności przełomu XIX i XX wieku
-
Tradycyjna architektura chińska i jej uwarunkowania kulturowe to erudycyjna opowieść o architekturze chińskiej osadzona w bardzo szerokim kontekście cywilizacyjnym. Autor - szanowany badacz - ze swadą i ogromną pewnością siebie porusza się po historii budownictwa i urbanistyki w Chinach, pokazują...
Tradycyjna architektura chińska i jej uwarunkowania kulturowe Tradycyjna architektura chińska i jej uwarunkowania kulturowe
-
Książka Sława literacka albo nowe reguły sztuki stanowi próbę zrozumienia szczególnego typu sławy pisarzy, która wynika z pozornie sprzecznych źródeł uznania - popularności w kulturze masowej i środowiskowego prestiżu. Celebryci literatury zajmują problematyczną pozycję, gdyż łączą takie pola i f...
Sława literacka albo nowe reguły sztuki. Studia z socjologii i ekonomii literatury Sława literacka albo nowe reguły sztuki. Studia z socjologii i ekonomii literatury
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Encyklopedia mediolingwistyki Iwona Loewe (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.