- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 212
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis ebooka: Bawimy się, programując w Scratchu 3
Wybrane bestsellery
-
Romans dla nieletnich? Powieść o Sztucznej Inteligencji dla (niekoniecznie) lubiących SF? Humorystyczna obyczajówka dla nerdów? Przygodówka podróżnicza dla niezainteresowanych All Inclusive w Tajlandii? Tech thriller dla każdej informatycznej ameby? Tak naprawdę to wszystko po trochu, czyli oto n...(23.49 zł najniższa cena z 30 dni)
21.75 zł
29.00 zł(-25%) -
Cole Randolph wciąż nie może uwierzyć, jak bardzo jego życie stanęło na głowie.(27.18 zł najniższa cena z 30 dni)
27.18 zł
31.99 zł(-15%) -
Barbara Kosmowska, mistrzyni psychologicznych portretów, opowiada o materii ludzkiego życia, w którym rzeczy ważne splatają się z błahymi, o heroizmie codzienności. Choroba brata, pierwsza miłość, rozwód rodziców wymuszają na młodziutkiej bohaterce rewizję własnej postawy, skłaniają do stawiania ...(14.32 zł najniższa cena z 30 dni)
14.32 zł
17.90 zł(-20%) -
Niezwykłe przygody pewnego ciekawskiego misia.(20.39 zł najniższa cena z 30 dni)
20.39 zł
23.99 zł(-15%) -
Od wielu lat, odkąd ukazała się powieść Karolcia, niejedna mała dziewczynka szukała swojego koralika. Taki, który by spełniał wszystkie jej zachcianki. Opowieść o Karolci może zarazić do czytania i pobudzić wyobraźnię. Wszak rzadko kiedy 9-letnia osoba może wywołać taki galimatias!
-
Piłka nożna. Niezmiennie ekscytuje. 30 wydań, film oraz serial telewizyjny, liczne inscenizacje teatralne. To nie przypadek!
-
Pierwszy tom z serii książeczek o Pippi Pończoszance - najsilniejszej i najbardziej niesfornej dziewczynce. Mieszka ona samotnie w Willi Śmiesznotce razem ze swoim koniem i małpką, ma walizkę pełną złotych monet i... nie chodzi do szkoły. Jej niekonwencjonalne zachowanie jest wyzwaniem dla mieszk...(17.86 zł najniższa cena z 30 dni)
17.17 zł
22.90 zł(-25%) -
Cieszący się nieustającą popularnością cykl dziewięciu książek fińskiej pisarki. Życie Muminków i ich przyjaciół z Doliny skupia się wokół domu Mamusi i Tatusia Muminka, gdzie każdy może liczyć na pomoc i przyjaźń.(18.67 zł najniższa cena z 30 dni)
19.41 zł
24.90 zł(-22%) -
Nazywam się Jan Paweł II to opowieść o życiu i nauczaniu Ojca Świętego Jana Pawła II skierowana głównie do młodych czytelników. Historia polskiego papieża przedstawiona została tu w ciekawy i zajmujący sposób. Prowadzona jest bowiem z punktu widzenia samego Jan Pawła II, który przybliża dzieciom ...(14.82 zł najniższa cena z 30 dni)
14.82 zł
19.00 zł(-22%) -
Samolubna, wiecznie niezadowolona jedynaczka dziewięcioletnia Danusia spędza wakacje nad morzem, gdzie poznaje niewidomą dziewczynkę. Pod wpływam znajomości z nią zmienia swój stosunek do otoczenia, Elza natomiast zyskuje przyjaźń i nadzieję na odmianę życia, a może nawet... wyleczenie? Książk...(15.52 zł najniższa cena z 30 dni)
15.52 zł
19.90 zł(-22%)
O autorze ebooka
Albert Sweigart — programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: https://coffeeghost.net.
Al Sweigart - pozostałe książki
-
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyz...
Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i K...(59.20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł(-20%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem uła...
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy ...
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przyswoisz najlepsze zasady konfigurowania środowiska programistycznego i praktyki programistyczne poprawiające czytelność kodu. Znajdziesz tu mnóstwo przydatnych wskazówek dotyczących posługiwania się wierszem polecenia i takimi narzędziami jak formatery kodu, kontrolery typów...
Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które nie umieją programować, ale chciałyby zapoznać się z kryptografią. Omówiono tu podstawowe koncepcje programowania w Pythonie, który dziś jest uważany za najlepszy język dla początkujących koderów. Pokazano, jak tworzyć, testować i łamać programy implem...
Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry
(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapozn...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
(65.40 zł najniższa cena z 30 dni)76.30 zł
109.00 zł(-30%) -
Jeśli nie masz pojęcia o programowaniu, ale chcesz wykorzystać komputer do automatyzacji prostych, powtarzalnych operacji, trzymasz w ręku właściwą książkę. Podstawy programowania przedstawiono tu w sposób klarowny i zrozumiały, poszczególne działania wyjaśniono krok po kroku, a propozycje prakty...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)48.95 zł
89.00 zł(-45%)
Ebooka "Bawimy się, programując w Scratchu 3" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Bawimy się, programując w Scratchu 3" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Bawimy się, programując w Scratchu 3" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- Tłumaczenie:
- Witold Sikorski, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-1988-8, 9788301219888
- Data wydania ebooka:
- 2021-09-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Numer z katalogu:
- 158533
- Rozmiar pliku ePub:
- 24.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści ebooka
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- O autorze
- O recenzencie technicznym
- Spis treści
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka
- Treść książki
- Jak korzystać z tej książki
- Zasoby internetowe
- Errata i aktualizacje
- 1. Pierwsze kroki w Scratchu
- Uruchamianie Scratcha
- Pulpit Scratcha: edytor w trybie offline
- Edytor Scratcha i duszki
- Edytor rysunków
- Działanie z blokami kodu
- Dodawanie bloków
- Usuwanie bloków
- Uruchamianie programów
- Pokazywanie innym swoich programów
- Uzyskiwanie pomocy
- Okno Samouczki
- Przycisk Zajrzyj do środka
- Podsumowanie
- 2. Linie tęczy w przestrzeni
- Szkic projektu
- A. Utwórz tło z przestrzenią
- 1. Wyczyść i przygotuj scenę
- B. Utwórz trzy odbijające się kropki
- 2. Namaluj kropkę
- 3. Dodaj kod do duszka Kropka 1
- 4. Zduplikuj duszka Kropka 1
- C. Narysuj linie tęczy
- 5. Dodaj kod dla duszka rysującego
- Gotowy program
- Tryb Turbo
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 3. W labiryncie
- Szkic projektu
- A. Spraw, by kot chodził dookoła
- 1. Dodaj kod ruchu do duszka gracza
- 2. Zduplikuj kod ruchu dla duszka Kot
- B. Utwórz poziomy labiryntu
- 3. Pobierz rysunki labiryntu
- 4. Zmień tło
- 5. Zacznij od pierwszego labiryntu
- C. Nie pozwól kotu przechodzić przez ściany
- 6. Sprawdź, czy kot dotyka ścian
- D. Utwórz cel na końcu labiryntu
- 7. Utwórz duszka Jabłko
- 8. Wykryj, kiedy gracz dotrze do jabłka
- 9. Dodaj kod obsługi wysyłania komunikatu do duszka Labirynt
- Gotowy program
- Wersja 2.0: tryb dla dwóch graczy
- Duplikuj duszka Jabłko
- Zmodyfikuj kod duszka Jabłko2
- Zduplikuj duszka Pomarańczowy kot
- Zmodyfikuj kod dla duszka Niebieski kot
- Powrót do położenia początkowego
- Tryb oszukiwania: przechodzenie przez ściany
- Dodaj kod przechodzenia przez ściany do duszka Pomarańczowy kot
- Dodaj kod przechodzenia przez ściany do duszka Niebieski kot
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 4. Trafianie do kosza i grawitacja
- Szkic projektu
- A. Spraw, by kot skakał i spadał
- 1. Dodaj kod grawitacji do duszka Kot
- 2. Dodaj kod poziomu ziemi
- 3. Dodaj kod skaczącego kota do duszka Kot
- B. Spraw, aby kot poruszał się w lewo i w prawo
- 4. Dodaj kod chodzenia do duszka Kot
- C. Utwórz unoszący się w powietrzu kosz
- 5. Utwórz duszka Kosz
- 6. Utwórz duszka Hitbox
- D. Spraw, by kot strzelał do kosza
- 7. Utwórz duszka Piłka
- 8. Dodaj kod do duszka Piłka
- 9. Wykryj trafienie do kosza
- 10. Napraw błąd punktacji
- Gotowy program
- Tryb oszukiwania: zatrzymaj Kosz
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 5. Ulepszona graBrick Breaker
- Szkic projektu
- A. Utwórz rakietkę, która porusza się w lewo i w prawo
- 1. Utwórz duszka Rakietka
- B. Utwórz piłkę, która odbija się od ścian
- 2. Utwórz duszka Piłka tenisowa
- C. Spraw, aby piłka odbiła się od rakietki
- 3. Dodaj kod odbicia do duszka Piłka tenisowa
- D. Utwórz klony klocków
- 4. Dodaj duszka Klocek
- 5. Klonuj duszka Klocek
- E. Spraw, aby piłka odbijała się od klocków
- 6. Dodaj kod odbicia do duszka Klocek
- F. Utwórz komunikaty Wygrywasz oraz Koniec gry
- 7. Zmodyfikuj kod duszka Piłka tenisowa
- 8. Utwórz duszka Koniec gry
- 9. Utwórz duszka Wygrywasz
- Gotowy program
- Wersja 2.0: czas na dopracowanie
- Narysuj fajne tło
- Dodaj muzykę
- Spraw, aby rakieta rozbłysła po uderzeniu
- Dodaj do klocków animowane pojawienie się i zniknięcie
- Dodaj efekt dźwiękowy do znikania klocka
- Dodaj efekt dźwiękowy do duszka Piłka tenisowa
- Dodaj ślad za piłką tenisową
- Dodaj animowane pojawienie się duszka Koniec gry
- Dodaj animowane pojawienie się duszka Wygrywasz
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 6. Łowca asteroid... w kosmosie
- Szkic projektu
- A. Utwórz statek kosmiczny na pych
- 1. Utwórz duszka Statek kosmiczny
- B. Spraw, aby statek kosmiczny zawracał przy krawędzi
- 2. Dodaj kod zawracania do duszka Statek kosmiczny
- 3. Dodaj kod losowego popchnięcia do duszka Statek kosmiczny
- C. Celuj za pomocą myszy i strzelaj za pomocą spacji
- 4. Utwórz duszka Pocisk energetyczny
- D. Utwórz asteroidy, które unoszą się dookoła
- 5. Utwórz duszka Asteroida
- E. Spraw, by asteroidy po trafieniu dzieliły się na dwie
- 6. Dodaj kod podziału asteroidy
- 7. Dodaj kod komunikatu asteroida rozbita do duszka Pocisk energetyczny
- F. Zapisz wynik i utwórz zegar
- 8. Utwórz duszka Koniec czasu
- G. Wywołaj eksplozję statku kosmicznego, gdy zostanie on trafiony
- 9. Załaduj duszka Eksplozja
- 10. Dodaj kod do duszka Eksplozja
- 11. Dodaj kod eksplozji do duszka Statek kosmiczny
- Wersja 2.0: ograniczona amunicja
- Tryb oszukiwania: gwiezdna bomba
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 7. Tworzenie zaawansowanej gry platformowej
- Szkic projektu
- A. Utwórz grawitację, spadanie i lądowanie
- 1. Utwórz duszka Ziemia
- 2. Dodaj grawitację i kod lądowania
- 3. Spraw, by kot chodził i powracał na scenę
- 4. Usuń opóźnienie podnoszenia spod ziemi
- B. Obsługa stromych zboczy i ścian
- 5. Dodaj kod stromego zbocza
- C. Spraw, by kot skakał wysoko i nisko
- 6. Dodaj kod skakania
- D. Dodaj wykrywanie sufitu
- 7. Dodaj niską platformę do duszka Ziemia
- 8. Dodaj kod wykrywania sufitu
- E. Użyj hitboksa dla duszka Kot
- 9. Dodaj kostium Hitbox do duszka Kot
- 10. Dodaj kod hitboksa
- F. Dodaj lepszą animację chodzenia
- 11. Dodaj nowe kostiumy do duszka Kot
- 12. Utwórz blok Ustaw właściwy kostium
- G. Utwórz poziom
- 13. Pobierz i dodaj tło sceny
- 14. Utwórz kostium Hitbox dla duszka Ziemia
- 15. Dodaj kod duszka Ziemia
- 16. Dodaj więcej kodu powracania do duszka Kot
- H. Dodaj jabłka i wrogie kraby
- 17. Dodaj duszka Jabłko i kod
- 18. Utwórz duszka Krab
- 19. Utwórz sztuczną inteligencję przeciwnika
- 20. Dodaj duszka Koniec czasu
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Co dalej?
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Paradoks szczęścia polega na tym, że najtrudniej je osiągnąć, kiedy go szukamy. Pojawia się jednak nieoczekiwanie, gdy robimy rzeczy, które mają sens. Profesor Bruce Hood przyjrzał się temu problemowi z perspektywy nauki i doszedł do wniosków, które przeczą treści większości popularnych poradnik...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Kulisy Peerelu Mimo że od upadku PRL minęło już kilkadziesiąt lat, okres rządów komunistycznych w Polsce wciąż wzbudza kontrowersje i jest przedmiotem sporów oraz dyskusji nie tylko wśród historyków, lecz także polityków i dziennikarzy. Antoni Dudek i Zdzisław Zblewski, historycy, którzy od la...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
FASCYNUJĄCA OPOWIEŚĆ O NAJWAŻNIEJSZYM ORGANIE W NASZYM CIELE Na przestrzeni wieków serce uznawano za siedzibę ludzkich uczuć. Mieściło w sobie duszę, pamięć, emocje, myśli oraz inteligencję. To właśnie serce, a nie mózg, stanowiło najważniejszy organ w ciele człowieka. W kolejnych stuleciach teo...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Książka Susan Young i Jessiki Bramham to praktyczny przewodnik, który wskazuje, jak za pomocą terapii poznawczo-behawioralnej radzić sobie z objawami ADHD występującymi u młodzieży i osób dorosłych. Program Young i Bramham: dostarcza praktycznych strategii radzenia sobie z codziennymi trudnoś...
Psychoterapia poznawczo-behawioralna ADHD nastolatków i dorosłych Psychoterapia poznawczo-behawioralna ADHD nastolatków i dorosłych
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpie...(111.20 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpie...(111.20 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Słynny podręcznik, pierwotnie przeznaczony dla studentów Kalifornijskiego Instytutu Technologicznego, następnie przekształcony przez współpracowników autora, Roberta B. Leightona i Matthew Sandsa, w najbardziej niezwykły podręcznik fizyki, jaki został kiedykolwiek napisany. Jego oryginalność pole...
Feynmana wykłady z fizyki. Tom 1.1. Mechanika, szczególna teoria względności Feynmana wykłady z fizyki. Tom 1.1. Mechanika, szczególna teoria względności
(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. W książce Mądrzej, szybciej, lepiej Charles Duhigg dokładnie analizuje składowe sukcesu i efektywności.(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Żyjemy w świecie, w którym nie wszystko funkcjonuje tak jak należy. Dla tych, którzy wierzą, że każdą pracę można wykonać jeszcze lepiej, pionier Scruma – Jeff Sutherland – przygotował błyskotliwą, głęboką i prowokującą do myślenia książkę o procesie zarządzania.
Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Bawimy się, programując w Scratchu 3 Al Sweigart (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.