Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021

Księgarnie internetowe

Działalność Grupy Helion na polu on-line od lat uważana jest za wzorcowy przykład wykorzystania narzędzi internetowych w działalności wydawniczej. Serwisy internetowe helion.pl, onepress.pl, sensus.pl, septem.pl i dlabystrzakow.pl należą do jednych z największych tematycznych księgarń internetowych w Polsce. Tylko w roku 2008 zrealizowały ponad 70 tys. indywidualnych zamówień, sprzedając książki o wartości 6,98 mln zł.


Księgarnie helion.pl, onepress.pl, sensus.pl, septem.pl i dlabystrzakow.pl generują blisko 20% przychodów Grupy Helion. To bardzo dobry wynik, rzadko spotykany w sektorze przedsiębiorstw działających na rynku tradycyjnym. Warto w tym miejscu podkreślić, że Grupa Helion stosuje sztywną politykę cenową w Internecie. Księgarnie on-line, z wyłączeniem okresowych promocji, sprzedają książki w sugerowanych cenach detalicznych, drukowanych na okładkach. W ten sposób Grupa Helion chce uniknąć niezdrowej konkurencji pomiędzy wydawcą a pośrednikiem handlowym.


Serwisy internetowe Grupy Helion to jeden z najważniejszych elementów strategii budowania marki w poszczególnych sektorach. To główny powód tworzenia nowych sklepów, odrębnych dla każdej z marek. Grupa Helion traktuje swoje księgarnie on-line jako jeden z najważniejszych kanałów promocyjnych oferty informatycznej, poradników biznesowych, psychologicznych czy podręczników szkolnych. Za ich pośrednictwem wspierane są akcje marketingowe prowadzone na tradycyjnym rynku. Własne i zewnętrzne bazy adresowe klientów indywidualnych, działania reklamowe na wielu witrynach, portalach, wortalach to tylko nieliczne narzędzia służące kreowaniu marki.


Na stronach helion.pl, onepress.pl, sensus.pl, septem.pl i dlabystrzakow.pl Czytelnik znajdzie pełną ofertę wydawnictwa oraz mnóstwo dodatkowych informacji o książkach (m.in. spisy treści, kilkudziesięciostronicowe fragmenty nowości, opinie czytelników, recenzje prasowe, elektroniczne erraty).

logotypy