Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Zostań królową PR

Zostań królową PR

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 176
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł

Public relations w małym, kobiecym biznesie

Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korporacji.

PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś dotarła do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi klienci sprawdzający np. lokalny portal czy popularną stronę dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.

Wstęp (7)

Rozdział 1. O co chodzi z tym PR (9)

Rozdział 2. Mikrobiznes, mikrobudżet = mikrorozpoznawalność? (23)

Rozdział 3. Zostań królową przekazów (35)

Rozdział 4. Po królewsku zaplanuj działania PR (51)

Rozdział 5. Królowa nie może mieć focha, czyli rzecz o relacjach z mediami (79)

Rozdział 6. Królewskie wieści - jak przygotować wartościową informację dla mediów (93)

Rozdział 7. Cyfrowa królowa (111)

Rozdział 8. Rebelia - bądź królową zarządzania kryzysowego (127)

Rozdział 9. Zostań królową PR (149)

Rozdział 10. FAQ - o co najczęściej pytają księżniczki, żeby stać się królowymi (165)

Podziękowania (173)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Made in Japan. Książka z autografem
Rafał Tomański
Cena: 34,90 zł
Słodki drań
Penelope Ward, Vi Keeland
Cena: 39,90 zł
Coaching. Zestaw narzędzi
Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz
Cena: 39,90 zł
Coaching. Złote zasady
Maciej Bennewicz
Cena: 39,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Cała Prawda
Sergiusz Trembaczowski
Cena: 0,00 zł
Ilias
Małgorzata Falkowska
Cena: 31,92 zł
Słodki drań
Penelope Ward, Vi Keeland
Cena: 31,92 zł
Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebuj...
Agnieszka Jarzębowska
Cena: 29,60 zł
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Świetny poradnik dla kobiet prowadzących mikrobiznesy, gdzie osobista marka i działania oparte na relacjach stanowią podstawę sukcesu. Polecam!
    logotypy