Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Zlecenia z polecenia, czyli co z...

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych (ebook)

Autorzy:   ,

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych
PdfPDF
Wydawca: Grupa Medium
Cena:
39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Recenzje książki

„Wiele publikacji jest mądrych, ale niekoniecznie użytecznych, natomiast „Zlecenia z polecenia” są jednocześnie mądre i pożyteczne, są niezwykle trafną instrukcją postępowania dla przedsiębiorców, szczególnie dla tych mikro, którzy dominują polską sceną gospodarczą, wręcz powinny stać ich obowiązkowym podręcznikiem. Zamieszone obserwacje i rekomendacje mają absolutnie uniwersalny charakter, pomogą utrzymywać i zdobywać nowych klientów na 100%.”
Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy Atlas

 [...] poradnik „Zlecenia z polecenia” jest bardzo cennym wydawnictwem, które dzięki prostemu językowi i wziętym z życia przykładach pozwala wykonawcom w przystępny sposób wykorzystać potencjał jakim jest zadowolony po wykonaniu usługi klient. W branży budowlanej i instalacyjnej, poszukiwanie wykonawcy zazwyczaj rozpoczyna się od wypytywania znajomych czy nie ma do polecenia dobrej ekipy. Dlatego przy umiejętnym wykorzystaniu podanych w opracowaniu narzędzi, wykonawca może być spokojny o portfel zamówień w dłuższej niż dotąd perspektywie czasu.

Janusz Starościk, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych

 “[....] Książka – poradnik “Zlecenia z polecenia, czyli co robić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym” stanowi zarazem potwierdzenie, że nawet na rynku na którym istotnym kryterium wyboru jest cena, kluczowe znaczenie ma polecenie i rekomendacja (86,9% wskazań!!!) jako źródło decyzji o wyborze wykonawcy prac budowlano – instalacyjnych.

Książka stanowi przewodnik i źródło rekomendacji jak skutecznie, z sukcesem, odpowiedzialnie, prowadzić firmę wykonawczą, jak budować relacje z otoczeniem, zawiera wreszcie przydatne wskazówki w zakresie know – how funkcjonowania na wymagającym, nader konkurencyjnym rynku.

Lektura książki winna być pożądanym działaniem każdego przedsiębiorcy: producenta – szukającego rynku zbytu, właściciela marki – zainteresowanego jej pozycjonowaniem i budowaniem trwałej przewagi konkurencyjnej, hurtownika – poszukującego drogi skutecznego dotarcia do potencjalnego nabywcy, wreszcie, a może nawet przede wszystkim wykonawcy – szukającego biznesowego sukcesu w indywidualizacji kompleksowej oferty wykonawczej, budowanej wedle kryterium przewagi jakościowej, wspartej  własną reputacją.

Podzielam wniosek autorów poradnika o kluczowym znaczeniu polecenia/rekomendacji odbiorcy usługi dla sukcesu firmy wykonawczej, w każdej skali działania. Praktycznym dowodem zasadności tego podejścia jest treść francuskiego przysłowia: “Klient zadowolony powie o tym dwom innym, niezadowolony dziesięciu”. Ta ludowa mądrość, winna być zarazem przestrogą i swoistym memento dla każdego funkcjonującego w biznesie. Lektura omawianej książki pozwoli uniknąć kosztownej nauki na własnych błędach, stanowić może pożądane źródło refleksji, przyczynek do wdrożenia działań korygujących, wreszcie może być drogą do wzrostu biznesowej efektywności [...]”.
dr Zbigniew Mendel, Prezes Zarządu Gerda Spółka z o.o. 
Spis treści
Od autorów / 6
WYNIKI I WNIOSKI Z BADANIA „RYNEK INWESTORA” ORAZ SZKOLEŃ Z CYKLU „ZLECENIA Z POLECENIA” / 8
Kogo obejmowało badanie / 8
Jak inwestorzy szukają wykonawców / 9
Gdzie inwestorzy znajdują wykonawców / 11
Kryteria wyboru wykonawców / 12
Sposoby weryfikowania wykonawcy / 16
Gotowość do polecenia wykonawcy / 17
Cechy idealnego wykonawcy / 21
„Grzechy” wykonawców / 22
Cechy badanej grupy / 23
Jak pozyskiwać klientów / 26
Planowanie działań promocyjnych / 26
Polecenia zadowolonych klientów / 26
Segmentacja klientów / 28
Monitorowanie rynku / 29
Prezentacja oferty / 31
Kreowanie wizerunku / 32
Wykorzystaj Internet / 33
Portale społecznościowe / 34
Standardy obsługi klientów indywidualnych / 37
Komunikacja z klientem / 38
Relacja z klientem i budowanie autorytetu / 40
Korzyści dla klienta / 42
Negocjowanie warunków / 43
Podpisanie umowy / 46
Rozliczanie wykonanych prac / 47
Dlaczego należy załatwiać reklamacje / 48
Jak zdobywać polecenia i rekomendacje / 49
Polecenia a rekomendacje / 50
Kiedy i jak poprosić o polecenie / 51
Kontakt po realizacji usługi / 56
Prośba o list referencyjny / 58
Załączniki / 60
Umowa współpracy w zakresie wykonywania robót instalacyjnych / 66
Protokół odbioru robót/etapu / 69
Ankieta satysfakcji klienta / 71
List referencyjny / 73
List polecający / 74
Karta zlecenia/harmonogram i zakres

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Sukces bez wyrzeczeń
Martin Bjergegaard, Jordan Milne
Cena: 23,32 zł
Pieśń nad pieśniami (NPD)
opracowanie zbiorowe
Cena: 10,00 zł
Państwo
Platon
Cena: 39,20 zł
Factfulness. Dlaczego świat jest lepszy, niż my...
Hans Rosling, Ola Rosling, Anna Rosling-Ronnlund
Cena: 24,96 zł
Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebuj...
Agnieszka Jarzębowska
Cena: 29,60 zł
logotypy