Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Zawód: copywriter. Zacznij zarab...

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Autor:  

Ocena:
   5.8/6  Opinie  (5)
Stron: 136
Czas nagrania: 3 godz. 11 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
31,92 zł
39,90 zł

Copywriterem być każdy może?

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!

 

Wstęp 5

 

Rozdział 1. Zawód: copywriter 7

  • Kim jest copywriter? 7
  • Rodzaje copywritingu 9
  • Rynek copywriterski w Polsce 15
  • Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17

Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21

  • Każdy może zostać copywriterem 21
  • Cechy dobrego copywritera 26
  • Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
  • Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33

Rozdział 3. Warsztat pracy 39

  • Ludzie nie czytają, oni skanują 39
  • Idealne formatowanie 46
  • Pisz jak dobry copywriter 52
  • Pozwól tekstom leżakować 59
  • Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
  • Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61

Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71

  • Poznaj klienta swojego klienta 71
  • Język korzyści 74
  • Zapoznaj się z AIDĄ 76
  • Call to Action 79
  • Nie używaj słowa "nie" 81
  • 3 x CO 82
  • Sprzedawaj obietnice 83
  • Storytelling 86
  • Klątwa wiedzy 87
  • Metoda gumowej kaczuszki 90
  • Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91

Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93

  • O słowach kluczowych słów kilka 93
  • Jak szukają użytkownicy? 94
  • Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
  • Copywriting mobilny 97
  • Wyszukiwanie głosowe 99
  • Odpowiadaj na pytania 101
  • Analiza i dobór fraz kluczowych 102
  • Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
  • Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
  • W tekstach SEO liczy się użyteczność 112

Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113

  • Wyspecjalizuj się 113
  • Gdzie szukać klientów? 115
  • Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
  • Dobry wizerunek to podstawa 119
  • Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
  • Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
  • 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
  • Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129

Zakończenie? A może początek? 133

  • Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134
6
(4)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Miałam okazję przeczytać książkę przedpremierowo. Dla osób chcących wdrożyć się w świat copywritingu, dla których do tej pory ten był czymś zupełnie nieznanym oraz dla osób myślących o zawodzie copywritera jako zawód przyszłości, jest to lektura obowiązkową. Wiele skomplikowanych zagadnień teoretycznych i pojęć związanych z copywritingiem i współczesnym marketingiem zostało przedstawionych w bardzo przystępny sposób, często bazujących na bardzo ciekawych przykładach z życia wziętych :) Według mnie książka stanowi swego rodzaju elementarz dla osób chcących poznać zawód copywritera oraz podszkolić swój dotychczasowy warsztat. Szczerze polecam :)
      Ocena : 6 

    Fajna książka pisana w przystępny sposób :)
      Ocena : 6 

    Oby tak dalej
      Ocena : 6 

    bardzo dobra książka dla osób, które chcą zacząć przygodę z copywritingiem
      Ocena : 5 

    Sytuacja, z którą mierzymy się już od roku, praca zdalna i siedzenie w domu sprawiło, że zaczęłam zastanawiać się nad różnymi sposobami zarabiania pieniędzy. Zatem, gdy zobaczyłam książkę Marcina Cichockiego o copywritingu stwierdziłam, że powinnam ją przeczytać. Ta pozycja ma jedną zasadniczą zaletę: uświadamia ludziom, czym jest copywriting. To może sprawić, że ludzie, którzy kompletnie nie mają do tego predyspozycji, odpuszczą sobie szukanie pracy w tym zawodzie. Marcin Cichocki mówi tu o wielu podstawowych zagadnieniach o tym jak powinien być skomponowany tekst, by ludzie się nim zainteresowali, wspomina o bardzo popularnym obecnie pozycjonowaniu i dzieli się wiedzą, jak pisać, by wyszukiwarki odsyłały szukających do naszych tekstów. Nie jest to książka, która mnie mocno zaskoczyła, zdradziła jakieś tajniki, ale ja interesowałam się tym już wcześniej i miałam na ten temat jakąś wiedzę. Myślę jednak, że jest to publikacja przydatna, ponieważ w jednym miejscu zbiera wszystkie istotne informacje, oszczędzamy czas na wyszukiwaniu wiadomości i oddzielaniu treści nieprzydatnych od tych potrzebnych. Książka na pewno przyda się osobom, które chciałby zacząć przygodę z copywritinigiem, ale nie mają na ten temat jeszcze zbyt dużej wiedzy.
    logotypy