Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Zakamarki marki. Rzeczy, o który...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor:  

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (0)
Stron: 216
Czas nagrania: 5 godz. 45 min. Czyta: Paweł Tkaczyk
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3 Audiobook Audiobook CD
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,98 zł
23,92 zł 29,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
29,90 zł
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
23,92 zł
29,90 zł
Audiobook CD mp3
Audiobook
29,90 zł

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ


  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


Patroni medialni:

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka się wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
  • Co-branding, czyli łączenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyła się mówić (54)
  • Głębia marki (57)
  • Punkty styczności z marką (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient pośredni i bezpośredni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doświadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boją się klienci? (130)
  • Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
  • Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzą z komputera (158)
  • O płaceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
  • Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
  • Brandowanie przyszłości (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
  • Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Przygoda z elektroniką
Paweł Borkowski
Cena: 55,20 zł
3 miesiące do idealnej sylwetki
Kamil Kasprowicz
Cena: 47,00 zł
Odzyskać miłość
Brenda Joyce
Cena: 9,49 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Sny Morfeusza
K.N. Haner
Cena: 31,92 zł
Cierpkie winogrona
Bożena Gałczyńska-Szurek
Cena: 23,96 zł
Botanika duszy
Elizabeth Gilbert
Cena: 35,86 zł
Dwudziesty pierwszy wiek producenci prześcigają się w pomysłach na zdobycie, przyciągnięcie, zainteresowanie konsumenta. Ale jak działają te wszystkie mechanizmy od środka? Jak buduje się własną markę? Czy jest coś, o czym powinniśmy pamiętać? Paweł Tkaczyk w swojej książce Zakamarki marki, która ukazała się w 2011 roku nakładem wydawnictwa HELION, zajął się właśnie problemem marketingu. Całkowicie pomija aspekt teoretyczny i skupia się jedynie na praktyce, której tak naprawdę wszyscy łakniemy, która nas bardziej interesuje i która po prostu jest nam POTRZEBNA. Tkaczyk nawet posunął się o krok dalej, jego książka jest opatrzona wdzięcznymi hasłami: ,,Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.’’. Książka, właściwie poradnik, a nawet możne by rzec, że vademecum jest podzielona na sześć rozdziałów: Silna marka; Strategia komunikacji marki; Identyfikacja wizualna; Relacja klient – marka; Nowy marketing oraz Case study. Każdy z tych rozdziałów składa się z wielu podrozdziałów, przy czym każdy z nich skupia się na aspekcie praktycznym. Stricte teorii tu nie znajdziemy. Co oczywiście w naszych czasach działa na duży plus. W rozdziale pierwszym – Silna marka -znajdziemy podrozdział: Marka to wizerunek, a nie logo!. Czasy kiedy konsument był lojalny tylko i wyłącznie wobec konkretnej marki minęły bezpowrotnie. Teraz już nie wystarczy umieścić odpowiednie logo na dowolnym produkcie, by mieć 100 % pewności, że dany produkt zacznie się sprzedawać. Obecnie mamy zbyt dużą konkurencję na rynku oraz tłok w praktycznie każdym segmencie. To wszystko sprawiło, że sam znaczek graficzny stracił na wartości. Obecnie należy zbudować wizerunek całej marki, a nie tylko jednego produktu. Kiedyś marka była równoznaczna ze statusem ,,gwiazdy’’. Z uwagi na to, że nie było ich dużo na rynku, to ludzie zabiegali choćby o namiastkę kontaktu z nimi. Na przykład taką gwiazdą były buty firmy Nike. W końcu to były TE buty! Czy one niosły za sobą jakiś komunikat? Nie. Po prostu były zawrotnie drogie i mało kto mógł sobie na nie pozwolić. W dwudziestym pierwszym wieku jest całkiem inaczej. Codziennie jesteśmy bombardowani setkami, jak nie milionami różnorodnych gwiazd. Ale coś się zmieniło. Te gwiazdy dostały głos. Już nie są nieme. Zaczęły mówić, przekazywać komunikaty. I takim oto sposobem narodziły się m.in. marki – buntowników, marki – elegantów. W tej chwili łatwiej wyobrazić nam sobie osobę, której nie znamy, jeśli wiemy, do jakich marek jest przywiązana. Nawet marka samochodu będzie inna w zależności od tego, kto nim jeździ – kim inny jest człowiek jeżdżący harleyem, kim inny kierowca hondy, a jeszcze kim inny człowiek jeżdżący na co dzień jeepem. Zatem co to jest marka? Czym ona jest? Co się na nią składa? Co ją tworzy? Zgodnie z definicją Davida Aakera marka to produkt lub usługa, organizacja, osoba i symbol. Te cztery składniki stanowią swoisty fundament, który po uprzednim odpowiednim obudowaniu, pozwoli nam stworzyć silną i rozpoznawalną markę. Przy każdym z tych fundamentów marka działa inaczej i przy każdym z nich są inni reprezentanci. I tak np. Plus GSM, iPod firmy Apple, czy Big Mac Mc Donalda są markami produktami/ usługami; IBM, Philips to marki organizacje; Walt Disney, Martha Stewart czy Steve Jobs to marki osoby; natomiast Microsoft, Google to marki symbole. Z pewnością Zakamarki marki są książką must have dla tych, którzy planują podbicie rynku konsumenckiego, zaś dla pozostałych jest to ciekawa pozycja, dzięki której możemy poznać działania marketingowe od kuchni.

Sztukater.pl WISIENKA

    pokaż wszystkie
    logotypy