Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Zakamarki marki. Rzeczy, o który...

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor:   Paweł Tkaczyk

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (67)
Stron: 216
Czas nagrania: 5 godz. 44 min. Czyta: Paweł Tkaczyk
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3 Audiobook Audiobook CD
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
54,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,98 zł
43,92 zł 54,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,98 zł
43,92 zł 54,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
29,90 zł
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
54,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
43,92 zł
54,90 zł
(-20%)
Audiobook w mp3
Audiobook
43,92 zł
54,90 zł
(-20%)
Audiobook CD mp3
Audiobook
29,90 zł

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka się wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
  • Co-branding, czyli łączenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyła się mówić (54)
  • Głębia marki (57)
  • Punkty styczności z marką (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient pośredni i bezpośredni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doświadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boją się klienci? (130)
  • Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
  • Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzą z komputera (158)
  • O płaceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
  • Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
  • Brandowanie przyszłości (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
  • Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
6
(19)
5
(26)
4
(8)
3
(3)
2
(6)
1
(5)

Liczba ocen: 67

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2018-09-03

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2018-09-03

    Świetna książka, polecam.
      Ocena : 6 
    2017-05-09

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Ola, 2017-05-09

    Na książkach Pawła Tkaczyka nie można się zawieźć. Polecam!
      Ocena : 6 
    2017-02-26

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Full stack developer 2017-02-26

    Książka jest rewelacyjna. Naprawdę otwiera oczy na to jak można kreować własną markę. Wiele z tych technik można też stosować do kreacji własnego wizerunku w firmie. Bardzo podoba mi się forma w jakiej autor przedstawia zagadnienia. Krótko rzeczowo i z życiowymi przykładami. Ciężko jest się od nie oderwać. Ja akurat kupiłem wersję audio. Idealna w drodze do i z pracy. Gorąco polecam!
      Ocena : 6 
    2015-12-30

    oceniona przez: 2015-12-30

    Bardzo dobra książka o budowaniu marki.
      Ocena : 6 
    2015-12-21

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Paweł Baraniak, HR Manager 2015-12-21

    dobra
      Ocena : 6 
    2015-03-26

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Karol Jurczyk, Przedsiębiorca 2015-03-26

    Absolutnie podstawowa pozycja nie tylko dla początkujących przedsiębiorców. Budowanie marki w pigułce.
      Ocena : 6 
    2014-12-08

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-12-08

    Jedna z najlepszych książek jakie czytałem jeśli chodzi o budowanie marki ;] serdecznie polecam.
      Ocena : 6 
    2013-06-20

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Czarek, 2013-06-20

    Świetna książka dla fanów marketingu. Ale zupełnie inna książka niż inne z tej dziedziny!
      Ocena : 6 
    2013-05-21

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Aleksander Zawalich, Student 2013-05-21

    Książka dobrze opisuje zagadnienia związane z mediami społecznościowymi. Nadaje się zarówno dla początkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych w temacie. W trakcie czytania można odczuć, że autor cały tekst napisał na podstawie swoich doświadczeń z marketingiem. To ważne. Zamieszczone case-study na końcu książki są jeszcze bardziej na plus. W porównaniu z książką "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty" Anny Miotk - czegoś mi jeszcze brakuje. Ale książkę i tak polecam.
      Ocena : 6 
    2013-05-04

    oceniona przez: Aleksander Mielczarek, inżynier elektronik 2013-05-04

    Bardzo cenna pozycja, dla osoby chcącej otworzyć lub rozwinąć swoją działalność gospodarczą. Książka napisana jest przystępnym językiem a treść jest interesująca - wręcz wciągająca. Gorąco polecam.
      Ocena : 6 
    2012-09-21

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Michał, nauczyciel 2012-09-21

    Pierwsza książka Pawła Tkaczyka którą czytałem i od razu polubiłem jego lekki styl. Dostarcza wartościowej wiedzy nt. marek. Świetna pozycja dla głodnych wiedzy!
      Ocena : 6 
    2012-08-06

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2012-08-06

    super
      Ocena : 6 
    2012-06-27

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2012-06-27

    polecam! w ciekawy sposób zaprezentowane metody budowania marki
      Ocena : 6 
    2012-06-22

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Dawid Bucholc, 2012-06-22

    Bardzo przyjemnie się czyta. Pozycja obowiązkowa dla studentów marketingu, PR i podobnych. Rewelacja!
      Ocena : 6 
    2012-01-30

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: jenerał, 2012-01-30

    Książka inspirująca, wprowadzająca w zagadnienia kreowania marki. Zwraca uwagę na wiele aspektów, które są bardzo istotne dla osób, które poważnie myślą o profesjonalnym budowaniu marek.
      Ocena : 6 
    2012-01-05

    oceniona przez: 2012-01-05

    polecam :)
      Ocena : 6 
    2011-11-14

    oceniona przez: 2011-11-14

      Ocena : 6 
    2011-09-20

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Aneta Oleszek, manager 2011-09-20

    Książka godna polecenia wszystkim, którzy zarządzają biznesem. Przeczytałam "od deski do deski" i zapewne jeszcze nie raz po nią sięgnę. Pozdrawiam autora.
      Ocena : 6 
    2011-09-19

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Jakub, Przedsiębiorca 2011-09-19

    Wspaniała książka, napisana przystępnym językiem, w bardzo lekkiej i przyjemnej formie. Sporo ciekawych informacji. Szczególnie dobra pozycja, jeśli szukamy czegoś w formie repetytorium z marketingu. Gorąco polecam!
      Ocena : 5 
    2021-11-27

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2021-11-27

    Warto przeczytać. Dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją działalność w internecie i dla tych, którzy działają, ale utknęli w "martwym punkcie" ;)
      Ocena : 5 
    2017-04-11

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2017-04-11

    Bardzo dobra pozycja. Wprowadzająca dosyć solidnie w tematykę budowania marki. Polecam
      Ocena : 5 
    2015-01-04

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Paweł Pasek, 2015-01-04

    Polecam osobom zainteresowanym budową i rozwijaniem nowoczesnych marek. Bardzo szybko się czyta.
      Ocena : 5 
    2014-07-20

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-07-20

    Znakomita książka, która w obrazowy i zrozumiały nawet dla marketingowych laików sposób opisuje różnorodne zagadnienia z zakresu budowania marki (i nie tylko!). Świetna rzecz, tak dla początkujących, jak i dla doświadczonych zawodowców.
      Ocena : 5 
    2014-05-28

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu 2014-05-28

    Uwielbiam autora - wyznacza trendy i potrafi je w genialny sposób przedstawiać zwykłym śmiertelnikom. Zakamarki marki to podstawa, którą powinien poznać każdy, kto zamierza w przyszłości opiekować się markami, pamiętając przy tym, że sam jest marką... osobistą.
      Ocena : 5 
    2014-05-13

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-05-13

    Jak zwykle u Pawła Tkaczyka - dużo przykładów i ciekawie snuta opowieść. Warte przeczytania i stosowania.
      Ocena : 5 
    2014-04-15

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Tomek, Biznesmen :D 2014-04-15

    Paweł Tkaczyk jest jednym z niewielu tak wybitnych specjalistów w dziedzinie komunikacji wizualnej, co sprawia iż książka jest napisana (oraz przeczytana-audiobook) bardzo rzeczowo. Polecam wszystkim świeżym przedsiębiorcom i tym którzy nigdy nie przestają rozwijać swojego biznesu.
      Ocena : 5 
    2014-03-29

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Marcin Rogalski, Senior Buyer Assistant 2014-03-29

    Polecam tę książkę każdemu, kto zaczyna swoją przygodę z Brand Marketing oraz tym osobom, które chcą sobie uzupełnić wiedzę z tego zakresu. Jednym z największych atutów tej pozycji jest jej "praktyczność" wygrywająca z teorią.
      Ocena : 5 
    2014-01-01

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-01-01

    Dużo ciekawych informacji i inspiracji. Zdecydowanie polecam wszystkim małym przedsiębiorcom i początkującym osobom od marketingu.
      Ocena : 5 
    2013-09-01

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Bartłomiej Czyż, 2013-09-01

    Bardzo dobra książka na temat marketingu, fajnie napisana, dużo humoru, jeszcze więcej konkretnej wiedzy. Polecam.
      Ocena : 5 
    2013-06-27

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Piotr Wodok, Student 2013-06-27

    Bardzo przystępnie napisana książka z punktu widzenia praktyka. Teoria bardzo dobrze przeplata się z przykładowymi sytuacjami. Polecam zarówno nowicjuszom jak i tym już nieco obeznanym.
      Ocena : 5 
    2013-04-24

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Jan Odważny, 2013-04-24

    Pierwsza z książek Pawła Tkaczyka - pozycja godna uwagi, zawiera wiedzę z zakresu zarządzania marką w postaci skondensowanej. Pozwala ogarnąć całą istotę marki, wagę problemów, które napotkamy w relacjach z odbiorcami marki. Polecam również "Grywalizację" jako istotny element (narzędzie), który należy uwzględnić w procesie budowania i utrzymania statusu marki. W "Zakamarkach marki" znajdziecie jedynie wprowadzenie w obszar grywalizacji.
      Ocena : 5 
    2013-01-09

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2013-01-09

    Książkę bardzo dobrze się czyta, mocno wciąga, aż chce się pochłonąć całą za jednym posiedzeniem.
      Ocena : 5 
    2013-01-02

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Jakub Cyran, Przedsiębiorca 2013-01-02

    Książka jako treść rewelacyjna. Kompendium wiedzy, do przeczytania którego często zachęcam Klientów. Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą stworzyć markę, która będzie miała szanse konkurować innymi na rynku. Jedynym zastrzeżeniem jest fakt, że lektorem w audiobooku jest autor książki. Nie zawsze poprawnie czyta i czasami widać, że choć autor ma ogromną wiedzę to czytaniem książki powinien zająć się profesjonalista.
      Ocena : 5 
    2012-12-04

    oceniona przez: handlowiec 2012-12-04

    Doskonała dla osób chcących zagłębić się w problematykę marketingu. Treść przekazana w prosty, interesujący sposób poparta wieloma przykładami.
      Ocena : 5 
    2012-03-08

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Sylwia, przedsiębiorca 2012-03-08

    lekko i przyjemnie się czyta, praktyczna bez nadmiernego teoretyzowania - konkretne i aktualne przykłady z otoczenia biznesowego, inspiruje i zachęca do poszukiwania własnych oryginalnych rozwiązań
      Ocena : 5 
    2012-03-07

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Michał Rejman, 2012-03-07

    Choć biorąc pod uwagę niewielki rozmiar pozycji ciężko nazwać ją podstawowym kompendium wiedzy na temat brandingu, to z pewnością jest bardzo dobrym poradnikiem i otwiera oczy na wiele aspektów dziedziny. Przystępna forma, zadowalająca ilość case studies i aktualność zagadnień sprawiają, że po przeczytaniu na usta rwie się jedynie: "Chcę więcej!".
      Ocena : 5 
    2012-02-14

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Kamil Brzeziński, Manager 2012-02-14

    Świetna książka dla każdego, kto interesuje się kreowaniem marki. Obowiązkowa pozycja dla każdego właściciela firmy i osoby, która zajmuje się marketingiem. Napisana prostym językiem tak by zrozumiał ją każdy odbiorca. Gorąco polecam.
      Ocena : 5 
    2012-02-13

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Piotr Poznański, psycholog - trener 2012-02-13

    Fajnie się czyta i dla prowadzących już jakiś czas działalność może to być świetny bodziec do zastanowienia się nad tym czy czasem pewne rzeczy, które pominęło się podczas rozwijania firmy nie ciągną zysków w dół. Polecam
      Ocena : 5 
    2011-10-12

    oceniona przez: specjalist ds.pr 2011-10-12

    książka ciekawa, jest wstepem do zainteresowania i zgłębienia informacji na temat marki
      Ocena : 5 
    2011-10-12

    oceniona przez: 2011-10-12

    Zdecydowanie daje 5, nie jest to książka wybitna, ale na pewno bardzo dobra. Po pierwsze, napisana jest przez praktyka, więc pewniej się czuję czytając, że to co autor przekazuje zostało sprawdzone. Po drugie, czyta się ją łatwo tzn. z łatwością przychodzi mi wyobrażenie tego co autor opisuje. Po trzecie, książka przydaje mi się w pisaniu pracy jak i układaniu planów na przyszłość - założenia własnej działalności gospodarczej. Polecam.
      Ocena : 5 
    2011-10-12

    oceniona przez: art director 2011-10-12

    Polecam każdemu, kto ma do czynienia z reklamą, a szczególnie klientom, którzy pragną skorzystać z usług agencji reklamowych. Wówczas praca jednych i drugich będzie bardziej owocna w opracowaniu strategii budowania własnej marki.
      Ocena : 5 
    2011-10-12

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Michał Lisiecki, 2011-10-12

    Książkę oceniam jako bardzo dobrą. Świetnym pomysłem było pisanie krótkich rozdziałów przez co dobrze i szybko się ją czyta - przypomina trochę blog w wersji książkowej. Co do zawartości merytorycznej to absolutnie polecam ją zarówno hobbystom tematu kreowania i zarządzania marką jak osobom zajmującym się tymi zagadnieniami zawodowo. Napisana jest językiem zrozumiałym i bez wodolejstwa. Wydaje mi się, że autor czerpał inspirację ze stylu Setha Godina, za co należą się mu gratulacje bo dzięki temu treść jest ciekawa i łatwo przyswajalna - a o to przecież chodzi, prawda?
      Ocena : 5 
    2011-09-19

    oceniona przez: 2011-09-19

    Zdecydowanie daje 5, nie jest to książka wybitna, ale na pewno bardzo dobra. Po pierwsze, napisana jest przez praktyka, więc pewniej się czuję czytając, że to co autor przekazuje zostało sprawdzone. Po drugie, czyta się ją łatwo tzn. z łatwością przychodzi mi wyobrażenie tego co autor opisuje. Po trzecie, książka przydaje mi się w pisaniu pracy jak i układaniu planów na przyszłość - założenia własnej działalności gospodarczej. Polecam.
      Ocena : 5 
    2011-09-19

    oceniona przez: specjalist ds.pr 2011-09-19

    książka ciekawa, jest wstępem do zainteresowania i zgłębienia informacji na temat marki
      Ocena : 5 
    2011-09-13

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Dawid Mazur, Informatyk 2011-09-13

    Bardzo dobra książka, podpowiada co i jak zrobić, żeby firma ruszyła pełną parą. POLECAM
      Ocena : 4 
    2013-11-10

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2013-11-10

    polecam tylko w promocji
      Ocena : 4 
    2012-12-31

    oceniona przez: Jadwiga Korzeniewska, Specjalista ds. Szkoleń 2012-12-31

    Zrozumiała i przystępna dla laika. Zawiera ciekawe przykłady z "życia wzięte". Spodziewałam się jednak więcej konkretów, natomiast niektóre kwestie omówione są dość pobieżnie. Dobra jako baza do dalszych poszukiwań informacji.
      Ocena : 4 
    2012-11-16

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Kacper Szczepanowski, Social Media Marketing Manager 2012-11-16

    Dobrze napisane podstawy, choć moim zdaniem, raczej dla MSP niż na poziomie enterprise.
      Ocena : 4 
    2012-08-27

    oceniona przez: 2012-08-27

    Jeżeli nie chcesz publikować na końcu książki pustych stron pod NOTATKI to zwiększ margines wewnętrzny i zewnętrzny w całej publikacji! Skład tej niejednokrotnie książki odbierał mi chęci do czytania. Jeżeli marka to wizerunek, a nie tylko logo to niestety skład tej książki rzutuje na markę Pawła Tkaczyka. Skądinąd zacnego autora. Następną książkę poproszę wydać z poszanowaniem zasad kultury typograficznej
      Ocena : 4 
    2012-07-17

    oceniona przez: Jakub Skowroński, 2012-07-17

    Jako pierwszy parametr do oceny biorę pod uwagę to czy książka pozwala się od niej oderwać przy pierwszym kontakcie. W sumie potrzebowałem 3 podejść więc mamy falstart
      Ocena : 4 
    2011-12-01

    oceniona przez: 2011-12-01

    Książka godna polecenia : praktyka, jasny przekaz, dobrze obrazujące przykłady. Minus : brak jednej kartki (strona 165,166).
      Ocena : 4 
    2011-10-12

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Rafael, 2011-10-12

    Książka ujmuję wieloaspektowo pojęcie marki jako ważnego czynnika marketingowego. Napisana w bardzo przystępnej formie, opartej na konkretnych przykładach i uzupełniona fachowymi komentarzami i terminami.
      Ocena : 4 
    2011-09-14

    oceniona przez: 2011-09-14

    Brakuje mi w tej książce recepty na zarządzanie marką, przykładów, które nie są tylko wzmianką. Starałem się, przeczytać tą książkę do końca ale "nie zasmakowała mi". Są w niej również wartościowe rzeczy ale spodziewałem się czegoś zupełnie innego.
      Ocena : 3 
    2019-06-12

    oceniona przez: Michał, 2019-06-12

    Trochę treśiowo odbiega od tego, co dzieje się na polskim rynku.
      Ocena : 3 
    2013-05-13

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2013-05-13

    Dobrą stroną książki jest pokazanie nowych trendów, niestety tamatyka jest omówiona dość ogólnikowo. Będzie to wartościowa pozycja dla osób, które nie miały okazji czytać książek dotyczących marketingu. Zainteresowani tematem mogą poczuć się zawiedzeni.
      Ocena : 3 
    2012-09-27

    oceniona przez: sprzedawca 2012-09-27

    Książka składa się ze zbitki bardzo wielu zagadnień, które są zaledwie 'liźnięte' co w głowie niedoświadczonego w temacie kreowania marki czytelnika, pozostawia jeszcze większy mętlik. Nie da się porządnie napisać o wszystkim a już na pewno nie na 216 stronach. Autor w pewnym momencie pisze, że bardzo ważne jest edukowanie klientów, bo wtedy wzrasta popyt na Twoje usługi. Irytujące było to, że w tak wielu miejscach w książce autor podkreśla, że nie warto oszczędzać na firmach zajmujących się kreowaniem marki. Zastanawiam się więc jaki cel miała mieć ta książka? Czy edukująca czytelnika na temat kreowania marki czy edukująca czytelnika, że należy słono płacić za tego typu usługi.
      Ocena : 2 
    2017-06-30

    oceniona przez: 2017-06-30

    Książka pełna banałów i jakiejś podstawowej wiedzy o marketingu. Najbardziej śmieszył mnie przykład "marketingu" dla kliniki stomatologicznej. Zrobili jakieś brandingowe rzeczy i od razu wołają, że to sukces. Raczej dla ludzi, którzy nie mają pojęcia o marketingu. Dla tych, którzy już trochę wiedzą ta książka nie wniesie niczego nowego.
      Ocena : 2 
    2013-10-12

    oceniona przez: Andrzej Kowalski, 2013-10-12

    Wybitna... słabizna:( Ta książka to po prostu bańka marketingowa, napompowana reklamą i promocją, a nieposiadająca elementarnych praktycznych treści. Pieniądze wyrzucone w błoto,a pan Tkaczyk - przereklamowany. Mam nadzieję, że kolejna książka wyjdzie lepiej i będzie bardziej praktyczna.
      Ocena : 2 
    2013-06-09

    oceniona przez: 2013-06-09

    Gniot, który nie wnosi nic nowego a bazuje na banałach zebranych z internetu. Szkoda, bo po człowieku który ciągle powtarza że "zarabia opowiadaniem historii" nie spodziewałem się, że będzie opowiadał "historyjki" rodem z karteczek w gumie balonowej...
      Ocena : 2 
    2013-04-08

    oceniona przez: Maciej Chrzanowski, 2013-04-08

    Z przykrością muszę napisać, że książka po prostu nie jest warta większej uwagi. W zasadzie mogłaby mieć 15 stron. Pan Tkaczek (który jest takim troche samozwańczym fenomenem, gdyż pamiętam jak bardzo mocno się samo-promował na GoldenLine.pl lata temu) chciał napisać książkę "będąc na fali". Nie bardzo mu to wyszło. Jednak "rzucić okiem" i przekartkować warto mimo wszystko.
      Ocena : 2 
    2012-07-02

    oceniona przez: 2012-07-02

    Wygląda jak wypracowanie z liceum. Pełno prymitywnych i ogólnikowych rad typu: dostosuj komunikat do odbiorcy, używaj marginesów w korespondencji itp. Spodziewałem się bardziej fachowej lektury
      Ocena : 2 
    2011-12-12

    oceniona przez: adam, 2011-12-12

    Książka przegadana - przejrzałem w dwa wieczory i odstawiłem na półkę. Jak dla mnie nic odkrywczego - lepsze są już pozycje S. Godina.
      Ocena : 1 
    2019-03-14

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2019-03-14

    Nie spełniła moich oczekiwań, same oczywistości.
      Ocena : 1 
    2014-07-14

    oceniona przez: Tomasz W., sprzedawca www, właściciel e-sklepu 2014-07-14

    Ta książka to nieporozumienie: 1. zawiera garść zebranych z internetu ogólników nt. brandingu (co prawda ciekawych, ale jednak dostępnych za darmo...), 2. jest nienachalną, ale jednak wyraźną reklamą usług firmy pana Pawła (trochę zbyt intensywną), 3. zamiast kwintesencji brandingu, autor rozprasza się na kwestie z brandingiem związane, ale jednak bardzo poboczne; szczytem nieporozumienia jest np. wejście na temat copywritingu,a chwilę później - typografii (gdybym chciał ksiązkę o copywritingu, sięgnąłbym po "Copywriting internetowy" pana Dutko, ale to już znam na pamięć, natomiast chciałem się dowiedzieć o brandingu...). No i perełka: klu książki to wielce odkrywcze porady w rodzaju: "Nie stosuj stron intro", "Dla osób starszych używaj większego kroju czcionki" i inne tego rodzaju perełki. Reasumując: "Zakamarki marki" to pozycja o świetnym marketingu i miernej użyteczności. Poziom dobry, ale na poziomie piaskownicy. Nie dowiedziałem się z niej niczego, czego bym nie wiedział (a nie uważam się bynajmniej za eksperta od brandingu). Ale aby było konstruktywnie: czekam na II wydanie, które zostanie należycie poprawione i uzupełnione o naprawdę wartościową wiedzę, a nie stek banałów skopiowanych z Wikipedii...
      Ocena : 1 
    2012-07-30

    oceniona przez: 2012-07-30

    Słabo, pobieżnie, banalne porady.
      Ocena : 1 
    2012-07-25

    oceniona przez: 2012-07-25

    Kupiłem, przeczytałem i nie polecam. Spodziewałem się ciekawych konkretów a nie opowiadań nic nie wnoszących do tematu.
      Ocena : 1 
    2012-03-05

    oceniona przez: 2012-03-05

    Z calym szacunkiem do autora ksiazki.. w ksiazce nie ma zadnych kompletnie zadnych konkretnych informacji. Czytajac ksiazke czuje sie jakbym czytal reklamy google. Dwa..trzy zdania na dany temat i koniec rodzialu. Szkoda pieniedzy. Nie polecam.
    logotypy