Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Wpływowy menedżer. Strategie bud...

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 232
Ksiazka drukowana Druk oprawa twarda 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł
  • Poznaj cechy prawdziwego lidera
  • Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
  • Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego

By roztaczać szefa czar

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Patroni medialni:

 

Wstęp 5

 

Rozdział 1. Kim jest wpływowy menedżer? 7

  • 1.1. Czy każdy potrzebuje popularności? 7
  • 1.2. Wpływ a popularność 17
  • 1.3. Wpływ a reputacja 23
  • 1.4. Wpływ a władza 31

Rozdział 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33

  • 2.1. Zarządzanie zespołem 36
  • 2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
  • 2.3. Budowanie relacji ze współpracownikami 53
  • 2.4. Zaangażowanie liderów w ważne sprawy społeczne 58

Rozdział 3. Osobisty kapitał wpływowego menedżera 63

  • 3.1. Cenny czas 67
  • 3.2. Wiarygodność opinii 81
  • 3.3. Skuteczność działania 89
  • 3.4. Zarządzanie nieobecnością 100
  • 3.5. Spójny plan komunikacji 106

Rozdział 4. Narzędzia budowania wpływu 117

  • 4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
  • 4.2. Wystąpienia publiczne 176
  • 4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
  • 4.4. Targi i konferencje 213

Zakończenie 227

6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Książkę bardzo szybko się czyta, praktyczna, napisana w bardzo zrozumiały sposób. Samo mięso, zero lania wody.
    logotypy