Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego
By roztaczać szefa czar
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.
źródło: https://www.marketingtopodstawa.com/
Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
Patroni medialni:
ISBN Książki drukowanej: 978-83-283-7069-2, 9788328370692
potwierdzona zakupem i oceniona przez: Karol Salawa, 2022-05-08
Nadwyraz ciekawa i aktualna publikacja. Pochwalę też ostatni rozdział, dotyczący targów. Sam jestem autorem książki: Targi - trampolina biznesu i uważam że autorka, bardzo trafnie odpisała zagadnienie.
Ocena : 6
2021-07-22
oceniona przez: Marta, 2021-07-22
Książkę bardzo szybko się czyta, praktyczna, napisana w bardzo zrozumiały sposób. Samo mięso, zero lania wody.
Jak to jest być szefem? Dla jednych to pewnie źródło władzy, prestiż i możliwość kierowania losem innych ludzi. Dla innych to poczucie misji, odpowiedzialność za ludzkie kariery oraz dbałość o rozwój biznesu.
A jak być wpływowym menadżerem? Takim, który wywiera pozytywny wpływ na team, jest autorytetem, cieszy się szacunkiem i zaufaniem zespołu. Jak wypracować sobie taką pozycję by być spełnionym liderem i świetnym organizatorem?
Ewa Wilmanowicz, autorka książek, mówca i wykładowca akademicki oraz ekspert w strategicznym zarządzaniu organizacją opracowała poradnik 'Wpływowy menedżer. Strategia budowania przywództwa i reputacji."
W książce przeanalizowała zagadnienia związane z wpływami jakie wywiera menadżer. Rozważa: czy każdy potrzebuje popularności? jaki wpływ wywiera popularność?
W ciekawy sposób opisuje osobisty kapitał wpływowego menadżera. Podpowiada: jak powinna wyglądać skuteczność jego działania? jak się buduje pozyskiwanie nowych talentów ? i jak tworzyć spójny plan komunikacji.
Współczesne działania marketingowe wymuszają obecność w social mediach i budowanie swojej pozycji w sieci. Wg autorki jest to jedno z głównych narzędzi budowania wpływu zarówno na współpracownikach jak i na potencjalnych kontrahentach.
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.