Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2020
Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak t...

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Autor:  

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
Ocena:
   5.0/6  Opinie  (1)
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,70 zł
40,20 zł 46,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,46 zł
32,58 zł 40,04 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 72h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
40,20 zł
46,90 zł
eBook
ePub Mobi
32,58 zł
40,04 zł

Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz się, dlaczego to takie trudne!
 

Żyjemy w epoce uzależnień.  Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznościach każdy z nas może się uzależnić, a twórcy nowych mediów dbają o to, by takich pokus stworzyć jak najwięcej. Odsłaniając mechanizmy uzależnień behawioralnych, autor wyjaśnia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć się udogodnieniom oferowanym przez współczesne technologie.

Uzależnienia 2.0 tłumaczą, w jaki sposób możemy bardziej świadomie korzystać z nowych mediów, a dzięki temu łatwiej się komunikować, zarządzać finansami i wytyczać granice miedzy pracą a rozrywką. A co najważniejsze, pokazują jak zmniejszyć szkodliwy wpływ nowych uzależnień na zdrowie nasze i naszych dzieci.

”Jak gdyby chcąc jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesłanie, Adam Alter napisał  książkę, która uzależnia, o tym, skąd się biorą nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynującą i pilnie potrzebną analizę jednego z najbardziej niepokojących zjawisk współczesnych czasów.”
Malcolm Gladwell

 

Adam Alter jest wykładowcą marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystą. W 2009 roku obronił doktorat z psychologii społecznej na Uniwersytecie Princeton. Prowadził zajęcia na wielu amerykańskich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki Siła podświadomości: co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?, która znalazła się na liście bestsellerów dziennika „The New York Times”. Współpracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic”, „WIRED”, „Slate”, „The Washington Post” i „Popular Science”.

Prolog. Nigdy nie ćpaj własnego towaru

I Czym jest uzależnienie behawioralne i skąd się wzięło

1 Pojawienie się uzależnień behawioralnych

2 Każdy z nas może być uzależniony

3 Biologia uzależnień behawioralnych

II Co się składa na uzależnienie behawioralne (albo jak skonstruować doświadczenie uzależniające)

4 Cele

5 Reakcja zwrotna

6 Postęp

7 Eskalacja

8 Zawieszenie akcji

9 Interakcja społeczna

III Uzależnienie behawioralne w przyszłości (oraz jak się z niego uwolnić i jak mu zapobiegać)

10 Zdusić uzależnienia w zarodku

11 Nawyki a projektowanie

12 Grywalizacja

Epilog

Podziękowania

Przypisy

Indeks

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Elektronika. Od praktyki do teorii
Charles Platt
Cena: 79,00 zł
Wałkowanie Ameryki
Marek Wałkuski
Cena: 34,90 zł
Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o ...
Renata Mazurowska, Paweł Droździak
Cena: 39,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Paląca zazdrość
Cat Schield
Cena: 7,37 zł
Jeszcze się kiedyś spotkamy
Magdalena Witkiewicz
Cena: 17,94 zł
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Pr...
Joanna Berendt, Agnieszka Kozak
Cena: 31,92 zł
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Lektura z jednej strony wyczerpująca temat, a z drugiej skłaniająca do dalszych poszukiwań. Ważny i aktualny temat. Polecam szczególnie dla nauczycieli i rodziców .
    logotypy