Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
"Theory and Practice of Second L...

"Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2017. Vol. 3 (1) (ebook) Książka w języku angielskim

Autorzy:   ,

PdfPDF
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 4,32 zł
17,28 zł 21,60 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 3, Issue 1 to czwarty numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.

Tegoroczny pierwszy numer koncentruje się na zjawisku zanikania uprzednio przyswojonego języka obcego u nauczycieli, porównaniu procesu nauczania języka chińskiego w Polsce i w Chinach, czynniku wieku w kontekście przyswajania trzeciego (lub kolejnego) języka obcego, postawach studentów libijskich wobec autentycznych materiałów  do nauki język angielskiego, wykorzystaniu multimodalnych materiałów edukacyjnych w polskich szkołach na wczesnym etapie nauczania oraz wykorzystaniu nowych technologii komunikacyjnych przez nauczycieli języka angielskiego. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.

Contents

 

Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / 5

Dorota Lipińska: The Influence of Age and L2 on Third Language Acquisition in a Corporate

Environment / 7

Katarzyna Bańka: An Analysis of Higher Education Systems of Teaching Chinese as a Foreign

Language in Poland and China / 29

Elżbieta Gajek: ICT as Material Culture in CALL / 47

Salama Embark Saleh: Some Libyan EFL University Students’ Attitudes towards Using Authentic Materials for Reading Classes / 61

Teresa Maria Włosowicz: English Language Attrition in Teachers: Questions of Language Proficiency, Language Maintenance, and Language Attitudes / 75

Maria Stec: Multimodality of Cultural Content in ELT Materials for Young Learners / 101

logotypy