Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2020
Testowanie pomysłów biznesowych....

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Autorzy:   ,

Stron: 346
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
89,00 zł
Cena:
89,00 zł
Wysyłamy w 24h + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
89,00 zł
eBook
89,00 zł

Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj!

Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej

  • Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców
  • Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup
  • Zawiera niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik szybkich eksperymentów

Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą mistrzowskiej metodologii!

Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment.

Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane!

A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!".

Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami!

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się stosowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą nowoczesny przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym znajdziesz drogę do działalności na dużą skalę. Wybieraj spośród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód!

Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz!

  • Przystępnie podana praktyczna i potrzebna wiedza
  • Liczne łatwe do zapamiętania rysunki i schematy
  • Rozszerzające biznesową świadomość przykłady i komentarze

CZĘŚĆ I. Projektowanie

  • 1.1. Dobór zespołu (3)
  • 1.2. Formułowanie pomysłu (15)

CZĘŚĆ II. Testowanie

  • 2.1. Hipoteza (27)
  • 2.2. Eksperyment (41)
  • 2.3. Wnioski (49)
  • 2.4. Decyzja (59)
  • 2.5. Zarządzanie (65)

CZĘŚĆ III. Eksperymenty

  • 3.1. Wybór eksperymentu (91)
  • 3.2. Rozpoznanie (101)
  • 3.3. Potwierdzenie informacji (231)

CZĘŚĆ IV. Nastawienie

  • 4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu? (313)
  • 4.2. Rola lidera w działalności eksperymentalnej (317)
  • 4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty (323)

Posłowie (329)

Jak możesz sprawdzić, czy pomysł na biznes jest dobry? Marzysz o własnej firmie i od dawna chodzi ci po głowie pewien pomysł, ale wydaje się zbyt ryzykowny, by się go podjąć? Zwłaszcza że nie masz żadnego doświadczenia biznesowego, góry pieniędzy i mnóstwa czasu. Jak więc możesz upewnić się, że twój pomysł na biznes jest dobry, bez zakładania firmy i wielkich inwestycji? Mam dla ciebie dobrą wiadomość - wcale nie musisz poświęcać mnóstwa czasu i pieniędzy, żeby sprawdzić, czy pomysł na biznes wypali. Pomysł biznesowy możesz przetestować, robiąc szybkie eksperymenty. Nawet jeśli nie masz jeszcze żadnego doświadczenia w biznesie, możesz przeprowadzić tanie i szybkie testy. Możesz zaczynać od bardzo prostych eksperymentów, niewymagających zbyt wielu zasobów i powolutku przechodzić do bardziej zaawansowanych. W miarę, jak będziesz zdobywać więcej doświadczenia i zarabiać więcej na swoich udanych projektach, możesz próbować łączyć testy w sekwencje. No dobrze, ale jak przeprowadzić takie eksperymenty? Od czego w ogóle zacząć? I jak zrobić to szybko i przede wszystkim tanio? Szczegółowy opis całego procesu wraz z biblioteką ponad 40 testów znajdziesz w genialnej i przepięknej książce „Testowanie pomysłów biznesowych”. Autorami książki są David J.Bland i Alex Osterwalder. Ten ostatni jest znany z bestsellerów takich jak „Tworzenie modeli biznesowych” i „Projektowanie propozycji wartości”. Książka jest przewodnikiem wprowadzającym w świat testowania nowych pomysłów biznesowych. To świetna książka, jeśli myślisz o założeniu własnej firmy. A jeśli prowadzisz startup lub zajmujesz się realizacją nowych projektów biznesowych to wręcz obowiązkowa lektura. Ta książka to też inwestycja, która uchroni cię przed utratą pieniędzy włożonych w nietrafiony pomysł. Na końcu książki opisane są pułapki związane z realizacją eksperymentu i dodatkowe wskazówki. Książka „Testowanie pomysłów biznesowych” jest doskonale zaprojektowana. Ma wyjątkowy układ - podzielona jest na 4 kolorowe części: projektowanie, testowanie, eksperymenty i nastawienie. Jest przepięknie wydana: kolorowe ilustracje, przemyślane grafiki i schematy rozrysowane na błyszczącym papierze. Idealnie nadaje się na prezent dla kogoś, kto marzy o stworzeniu czegoś swojego, bez ponoszenia niepotrzebnego ryzyka i kosztów ;) (Pełną recenzję książki przeczytasz na https://monikajuniewicz.pl/sprawdzic-pomysl-na-biznes/)

monikajuniewicz.pl Juniewicz Monika

    logotypy