Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Tajniki warsztatu legendarnego c...

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy (ebook)

Autor:  

Ocena:
   4.3/6  Opinie  (3)
3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Złote Myśli
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 4,38 zł
17,52 zł 21,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Od autora, Claude'a Hopkinsa:

Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu.  Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady.

Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ dostrzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początkujących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł na mnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.

Miał rację. Każdy, kto poprzez życie spędzone na nadmiernym stosowaniu czegoś dowie się na ten temat więcej, niż wiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę.

Jedyną zasługą, jaką sobie przypisuję, jest to, że prawdopodobnie pracowałem na tym polu dwa razy dłużej niż ktokolwiek inny. Przez wiele lat żyłem w wirze reklam. Oczywiście z moich doświadczeń nauczyłem się więcej niż ci, którzy mieli mniejsze szanse. Teraz chciałbym, żeby w miarę możliwości moje doświadczenia pomogły innym uniknąć tej samej trudnej wspinaczki. Zapisuję tu swoje odkrycia jedynie po to, aby pomóc innym wspiąć się wysoko na te szczyty, które sam osiągnąłem. Nie ma tu dla mnie żadnego zysku oprócz satysfakcji, że mogę komuś pomóc. Gdyby w czasach, kiedy zaczynałem, ktoś opublikował podobne sprawozdanie, błogosławiłbym go za to. Wtedy mając to, wraz z wysiłkami, które tu opisuję, mógłbym osiągnąć takie szczyty w reklamie, jakich nikt z nas teraz nie zna.

  • Przedmowa
  • Rozdział I. Wczesne wpływy
  • Rozdział 2. Lekcje reklamy isprzedaży
  • Rozdział 3. Mój start wbiznesie
  • Rozdział 4. Jak zacząłem pracę wreklamie
  • Rozdział 5. Szersze wody
  • Rozdział 6. Sprzedaż osobista
  • Rozdział 7. Reklamy medyczne
  • Rozdział 8. Moje doświadczenia zLiquozone
  • Rozdział 9. Początek moich siedemnastu lat wagencji reklamowej
  • Rozdział 10. Reklamy samochodów
  • Rozdział 11. Reklamy opon
  • Rozdział 12. Wczesna historia Palmolive
  • Rozdział 13. Płatki śniadaniowe iowsianka Quakera
  • Rozdział 14. Pepsodent
  • Rozdział 15. Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową
  • Rozdział 16. Przyczyny sukcesu
  • Rozdział 17. Reklamy naukowe
  • Rozdział 18. Mój wielki błąd
  • Rozdział 19. Parę spraw osobistych

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II
Sean Masaki Flynn
Cena: 31,92 zł
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełni...
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Cena: 31,20 zł
Kreatywność na zawołanie
Todd Henry
Cena: 44,99 zł
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korpora...
Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
Cena: 47,20 zł
6
(1)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Dokonałe i przydatne narzędzie do wykorzystania w każdej branży
      Ocena : 5 

    bardzo fajnie się czyta, sporo treści między słowami
      Ocena : 2 

    Niestety, książka rozczarowuje. Nie ma w niej nic o warsztacie copy, a już tym bardziej o jego tajnikach; to raczej garść wspomnień z początków współczesnego marketingu. Pierwsze pomysły by wysyłać próbki klientom, pierwsze teksty reklamowe - można poczytać jak to się wszystko zaczynało... Ten, kto szukał tutaj wskazówek jak pisać by trafiać do klientów będzie zawiedziony.
    logotypy