Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Szukając klienta. Jak rozpoznać ...

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Autorzy:   ,

Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
  • Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
  • Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
  • Kto kupuje markę a kto produkt.
  • Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
  • Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
  • Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.

 

Wstęp 5

 

Rozdział 1. Czym się różni sprzedaż B2C od B2B? * Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing? * Jak zachowujemy się jako klienci? * Czy naprawdę wiemy, czego chcemy? * Jakie naprawdę mamy potrzeby? * Jak podejmujemy decyzje? * O co chodzi z tą ceną? * Czym naprawdę jest cena? 7

Rozdział 2. Kim jest Twój IPK? * Cechy IPK * Czy cena ma znaczenie? * Spraw, aby klient Cię polubił! * Trzy przestrzenie * Dlaczego warto rozmawiać? * Odpowiadaj na niezadawane pytania 25

Rozdział 3. Bądź ze sobą szczery * Kim jest trudny klient? * Trudny czy chamski? * Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży? * Ludzie są różni * 7 typów klientów * Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? 53

Rozdział 4. Typy sprzedawców też istnieją * Jakim jesteś sprzedawcą? * Kompetencje także, ale... * Czy można stać się lepszym sprzedawcą? 75

Rozdział 5. Segmentacja niejedno ma imię * Modele podziału rynku * Psychograficzny portret Polaków * Segmentacja w praktyce * Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty 87

Rozdział 6. Produkt a marka * Kto kupuje markę, a kto produkt? * Kod genetyczny marki * Czy choinka jest marką? * Jak sprzedać ideę? * Marketing idei * Emocje w reklamie społecznej 111

Rozdział 7. Nowy klient i co dalej? * Nie tylko kontrakty * Klient źródłem klientów * Jak zdobywać polecenia? * Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? * Trochę statystyki * Nowy nawyk * Dywersyfikacja poszukiwań 127

Rozdział 8. Komunikacja w ujęciu marketingowym * Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko! * Crowd promotion * Kanały i narzędzia komunikacji * Event w służbie promocji * Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety 143

Rozdział 9. Reklama dźwignią handlu * Informować czy namawiać? * Reklama a sprzedaż * Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży? * Ambient media * Reklama z ludzką twarzą * Komu ufa klient? 161

Zakończenie 181

Najczęściej kupowane razem:

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim plus Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami plus Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym, co najważniejsze
Cena zestawu: 121,46 zł 142,90 zł
Oszczędzasz: 21,44 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim plus Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami plus Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym, co najważniejsze
Cena zestawu: 121,46 zł 142,90 zł
Oszczędzasz: 21,44 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Dziewczyny, na start!
Katarzyna Karpa, Anna Karpa
Cena: 39,90 zł
Zbuntowany dziedzic
Penelope Ward, Vi Keeland
Cena: 37,00 zł
Biegowa rewolucja, czyli jak biegać dalej, szyb...
Nicholas Romanov, Kurt Brungardt
Cena: 39,90 zł
Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebuj...
Agnieszka Jarzębowska
Cena: 37,00 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Miłość i zemsta
Sarah Mallory
Cena: 9,83 zł
Śmiały podryw
Scarlett Cole
Cena: 23,93 zł
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełni...
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Cena: 31,20 zł
Czy wiesz, jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzje? Zastanawiałeś się, kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić? Albo, na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku? No, bo kto kupuje markę a kto produkt? Jeszcze całkiem niedawno, a z drugiej strony jednak w trochę już zamierzchłych czasach, życie zawodowe zdawało się być prostsze. Dział marketingu był odpowiedzialny za tworzenie kreacji i realizację konceptów reklamowych, zaś do zadań działu handlowego należało szukanie oraz pozyskiwanie klientów. Dział obsługi klienta dbał o kontakty posprzedażowe. I tak się toczyło. Potencjalnym klientom wysyłało się listy, telefonowało się do nich, spotykało na targach, konferencjach i imprezach branżowych. A później wydarzyło się coś niespodziewanego (!?) i życie wyemigrowało do Internetu. Wyraźny podział i istniejące różnice pomiędzy marketingiem a sprzedażą zatarły się. Zaś uwaga skupiona w całości została na „jakości doświadczania marki”. Czy wobec takiego obrotu sprawy, w przyszłości zawód handlowca przestanie mieć rację bytu? Czy działy marketingu i obsługi klienta będą dzierżyć palmę pierwszeństwa, a praca sprzedawcy zdigitalizowana, odejdzie do lamusa? Zdecydowanie zaprzeczmy tej wizji! Handlowcy będą potrzebni zawsze – wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Pamiętać jednak trzeba, że i ta profesja musi nadążyć za otaczającymi nas zmianami. Trzeba odpowiedzieć na pytanie, jakich kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, by móc skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to, na których się skupić? Sporo pytań, jeszcze więcej wątpliwości. Jednak ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na pojawiające się niewiadome. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

marketerplus.pl

    pokaż wszystkie
    logotypy