Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Szczęście. Inteligencja emocjona...

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor:   Harvard Business Review

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 152
Ksiazka drukowana Druk oprawa twarda 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
(-20%)

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer - uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia -przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

1. Szczęście to nie brak negatywnych uczuć. Skąd bierze się trwała satysfakcja? (Jennifer Moss) (9)

2. Poczucie szczęścia istotne jest także w pracy. Praca to coś osobistego. (Annie McKee) (21)

3. Naukowe podłoże uśmiechu. Badania. (Wywiad z Danielem Gilbertem przeprowadzony przez Gardinera Morse'a z "Harvard Business Review") (31)

4. Doniosłość małych zwycięstw. Jak poprawić wewnętrzne życie zawodowe? (Teresa M. Amabile i Steven J. Kramer) (57)

5. Kreowanie trwałej efektywności. Załoga w stanie spełnienia. (Gretchen Spreitzer i Christine Porath) (97)

6. Ignorowane dotychczas badania nad szczęściem w pracy. Nie tylko korzyści. (André Spicer i Carl Cederström ) (127)

7. Sprzeciw wobec szczęścia. Walka z obsesją. (Alison Beard) (141)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2022-07-16

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2022-07-16

    Bardzo dobra pozycja
    logotypy