Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Stwórz jednorożca. Od idei po st...

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Autor:  

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
okładka przód okładka tył
Ocena:
   5.8/6  Opinie  (5)
Stron: 280
Czas nagrania: 10 godz. 50 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
39,20 zł
49,00 zł

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!

Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu.

Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi:

  • Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować
  • O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca
  • Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy
  • Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać
  • Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne

 

Wprowadzenie 7

 

Wprowadzenie DO WYDANIA II 11

  • Uwierz w siebie, ale zejdź na ziemię 12

CZĘŚĆ I. WIEDZA I PRACA

Rozdział 1. Jednorożce istnieją 15

  • Nie liczą się zasoby, tylko zaradność 15
  • Narodziny jednorożców 17
  • Żyj w przyszłości 19
  • Wpadnij w nałóg działania 22
  • Nie zatrzymuj się na aplikacji 23
  • Rozważ stworzenie platformy 25
  • Startup to nie zabawa 27

Rozdział 2. Motywacja do działania i szukanie problemu 31

  • Zdobywanie wiedzy w XXI wieku 31
  • Wzoruj się na innych 33
  • Zdefiniuj swój problem 41
  • Dlaczego warto tworzyć platformy 46
  • Pora na twój startup musi być dobra idealna 51
  • Dobry biznes nie jest zły 54
  • To jak stworzyć ten model biznesowy? 67

Rozdział 3. Nigdy nie uważaj się za eksperta 75

  • Ucz się na czyichś błędach 75
  • Bądź w czymś autentycznie dobry 77
  • Zatrudniaj swoje słabości 79
  • Co takiego daje współzałożyciel? 80
  • Na co trzeba uważać? 82
  • Główne kompetencje trzymaj w domu 83
  • Nie musisz tego znać i umieć. Ale możesz 84
  • Gdzie rozszerzać wiedzę? 89
  • Wystarczy sięgnąć 91

CZĘŚĆ II. EKSPERYMENTY I NARZĘDZIA

Rozdział 4. Jak wygrać z konkurencją, czyli marketing mix 95

  • Osiągnąć dużo małym kosztem 95
  • Do kogo skierować przekaz marketingowy? 97
  • Czego marketingowiec ci nie zdradzi 99
  • Narzędzia, narzędzia i jeszcze raz pomiary 101
  • SEO, czyli pozwól się znaleźć 104
  • E-mail marketing, czyli z klientem "na ty" 115
  • Referral marketing, czyli "kupiłem to i polecam!" 137
  • Pozyskiwanie leadów, czyli "skąd wziąć klientów" 145
  • Conversion rate optimization, czyli "poprawianie wyniku" 162
  • O wszystkim i tak zdecyduje cena 165
  • Gospodarka cyfrowa - tu rozpocznij 173

Rozdział 5. Wykorzystaj społeczność, ale zacznij od siebie 175

  • Więcej za mniej 175
  • Jak tworzyć biznes - nastawienie zaradnego przedsiębiorcy 177
  • Społeczność w roli twojego pracownika 187
  • Czy jesteś gotów na skalowanie? 199
  • VC niezbędne w tworzeniu jednorożca 209

CZĘŚĆ III. ODWAGA I SKALOWANIE

Rozdział 6. Tworzenie jednorożca 213

  • Pomówmy o pieniądzach 213
  • Jednorożec? Raczej zebra! 220
  • Ile za ile? 225
  • Istotne formalności 228
  • Co zrobić z pieniędzmi? 232

Rozdział 7. Urojenia jednorożców 235

  • Ważna lekcja, czyli czego NIE robić 235
  • Pierwsza rzecz: koszty 238
  • Druga rzecz: uwzględnij to, co nieoczekiwane 253
  • Trzecia rzecz: głównie ciężka praca, a nie "fun" 257
  • Zapraszam do współpracy 261

Od autora. Wystarczy mieć rację tylko raz 263

Dodatek. Polecane źródła i narzędzia 267

  • Newslettery 267
  • Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów 268
  • Blogi dla inwestorów i przedsiębiorców 268
  • Narzędzia marketingowe, SEO, dla startupów 269
  • Zestawy startowe dla przedsiębiorców 269
  • Budowanie linków SEO 269
  • Dodatkowe porady 270

Bibliografia 271

  • Część I. Wiedza i praca 271
  • Część II. Eksperymenty i narzędzia 274
  • Część III. Odwaga i skalowanie 278
6
(4)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Ta książka jest świetna, jestem freelancerem i uważam, że ta pozycja znacznie przydała mi się w mojej pracy. Polecam Wam!
      Ocena : 6 

    Genialna ksiazka. Gratuluje! Napisalem do autora i zaproponowalem spotkanie w sprawie wspolpracy. :)
      Ocena : 6 

    Czytałem wiele książek na temat startup / lean startup, ale Jednorożec jest najbardziej praktyczną książka z nich wszystkich, źródło genialnych narzędzi i praktycznych rozwiązań. Sam jestem na etapie zaczynania startupu. Książka bardzo mi pomaga.
      Ocena : 6 

    To najlepsza pozycja o startupach obok "zero-one" jaką czytałem. Książka zainspirowała mnie do wykorzystania potencjału współczesności i napisania do jej autora :) Tematyką startupów interesuje się od niedawna w celu weryfikacji pomysłu, który mnie nawiedził - ciężko się żyje z ideą która ma zmienić świat, zwłaszcza kiedy nie wie się czy ma ona sens :D Im bardziej się zagłębiam w temat, tym bardziej przeświadczam się o tym, że jednak ma sens. Książkę bardzo, bardzo polecam!
      Ocena : 5 

    Przeczytanie książki nie sprawi, że stworzysz jednorożca... ale i tak może Cię zainspirować. Dla osób zainteresowanych tematyką startup'ów.
    logotypy