Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Strategia komunikacji w social m...

Strategia komunikacji w social mediach

Autor:   Norbert Oruba

Stron: 224
Czas nagrania: 4 godz. 31 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł
(-20%)
Audiobook w mp3
Audiobook
47,20 zł
59,00 zł
(-20%)

Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Patroni medialni:

WSTĘP

Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ

  • CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
    • Po co nam ta strategia?
    • Co można osiągnąć dzięki strategii?
    • O czym należy pamiętać?
  • CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
    • Jaki cel wybrać na początek?
    • Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel?
    • Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu?
  • TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    • Dlaczego warto o nią zadbać?
    • Jak zbudować tożsamość marki?
    • Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych?
    • Czym jest "złoty krąg"?
  • ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    • Czym jest analiza SWOT w social mediach?
    • Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je

Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA

  • ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ?
    • Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże?
    • Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić?
    • Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych
    • Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku?
    • Jak napisać raport z analizy konkurencji?
    • Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach
    • Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach?
  • BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH?
    • Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony?
    • Jak stworzyć Buyer Personę?
    • Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić
    • Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach?
    • O tym musisz pamiętać!
    • Jak pielęgnować kontakty w social mediach?
  • OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH
    • Jak zdefiniować grupę docelową?
    • Jak stworzyć grupę docelową w social mediach?
    • Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej?
    • Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych?

Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE

  • DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU
    • Facebook - lider sieci osobistych
  • JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY?
    • Czym jest język komunikacji?
    • Dlaczego język komunikacji jest tak ważny?
    • Na co zwrócić uwagę?
    • Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji?
    • Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji
    • Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę
    • Zweryfikuj swój ton
    • Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji
    • Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach?
  • TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH
    • Jak tworzyć dobre treści w social mediach?
    • O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach?
    • Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach?
  • PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW
    • Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp.
    • E-booki - czyli elektroniczne książki
    • Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki
    • Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu
    • Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu
    • Stories - czyli krótkie relacje
    • Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe
  • DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE
    • Czym jest RTM?
    • Jak działa RTM?
    • O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym?
    • Czym są treści viralowe?
    • Czym tak naprawdę są virale?
    • Jakie treści mają szansę stać się viralem?
    • Przepis na viral w kilku krokach

Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ

  • BUDŻET W SOCIAL MEDIACH
    • Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe?
    • Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach?
    • Co powinien zawierać budżet w social mediach?
    • Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie
    • Jakie elementy składają się na budżet?
  • HARMONOGRAM PUBLIKACJI
    • Czym jest harmonogram publikacji?
    • Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz
    • Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji?
    • Jakich narzędzi warto używać?
    • Jak stworzyć harmonogram publikacji?
  • UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY
    • Czym są reklamy płatne w social mediach?
    • Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych?
    • Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach?
    • Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy
  • POMIAR EFEKTYWNOŚCI
    • Gdzie śledzić wskaźniki efektywności?
    • Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć?
    • Jak mierzyć współczynniki efektywności?
    • Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych?

Rozdział 5. DBAJ O RELACJE

  • JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH?
    • Gdzie szukać ambasadorów marki?
    • Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym
    • Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów
    • Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym
    • Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znaleźć dobrych kandydatów!
    • Ambasador marki wśród influencerów?
    • Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki?
    • Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki?
  • WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH
    • Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem?
    • Gdzie i jak szukać influencerów?
    • Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach?
    • Jak zbudować dobrą relację z influencerem?
    • Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami?
  • JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH?
    • Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy
    • Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach
    • Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe
  • DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW?
    • Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych?
    • Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych
    • Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?

ZAKOŃCZENIE

Facebook, Instagram, YouTube i in. social media to doskonałe miejsca do stworzenia profilu firmowego. Dla wielu jednak może okazać się to ogromny problem - bowiem stworzenie samego profilu to za mało, potrzeba dużo pracy i czasu, by prowadzić go z głową. Norbert Oruba w swojej książce "Strategia komunikacji w social mediach" tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę, na co uważać, jaką obrać strategię. To ważne rzeczy - chodzi w końcu o zwiększenie rozpoznawalności firmy i budowaniu zaufania Książkę polecam każdemu kto rozwija markę w internecie

mikusiowe Bielicka Patrycja

    pokaż wszystkie
    logotypy