Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice...

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Autor:  

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn - okładka książki
okładka przód okładka tył
Ocena:
   6.0/6  Opinie  (3)
Stron: 248
Czas nagrania: 6 godz. 50 min. Czyta: Maciej Motylski
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
57,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,40 zł
45,60 zł 57,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,40 zł
45,60 zł 57,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
57,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
45,60 zł
57,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
45,60 zł
57,00 zł

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Patroni wydania:

Wstęp

KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania

  • NAWYK 1. Buduj sojusze
  • NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
  • NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
  • NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
  • NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
  • NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
  • NAWYK 7. Zbuduj listę 100
  • NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
  • NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
  • NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
  • NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
  • NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej

KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem

  • NAWYK 13. Pracuj z celami
  • NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
  • NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
  • NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
  • NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
  • NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
  • NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
  • NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
  • NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
  • NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
  • NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
  • NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
  • NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię słuchano
  • NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
  • NAWYK 27. Pracuj z wizytówką

KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta

  • NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
  • NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
  • NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
  • NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
  • NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
  • NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
  • NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
  • NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
  • NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
  • NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta

KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania

  • NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
  • NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
  • NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów marketingowych
  • NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
  • NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
  • NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
  • NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką

KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści

  • NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
  • NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
  • NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
  • NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
  • NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest małe

KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż

  • NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
  • NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klątwa pierwszego zamówienia

KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego

  • NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
  • NAWYK 53. Zbuduj bank przysług

KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem

  • NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
  • NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
  • NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
  • NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
  • NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
  • NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli historia handlowca hybrydowego

Bibliografia

6
(3)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2022-05-30

    oceniona przez: Joanna, 2022-05-30

    "Sprzedażowe nawyki" to świetna i wartościowa książka, pełna praktycznych rad oraz wskazówek dla osób związanych z handlem. Przeczytałam ją z ogromnym zainteresowaniem i dzięki niej mam w głowie mnóstwo pomysłów na ulepszenie mojej pracy. Na pewno niejednokrotnie będę do niej wracać, bo dzięki nazwaniu rozdziałów (nawyków handlowych) szybko można znaleźć ineresuajce nas w danym monecie zagadnienie. Gorąco polecam tę książkę wszystkim osobom związanym zawodowo z handlem.
      Ocena : 6 
    2022-04-28

    oceniona przez: Alicja Michalska, 2022-04-28

    Wreszcie książka praktyczna napisana przez praktyka co czyta się na każdej kartce tej książki. Praktyczna dla nowego handlowca, ale też dla zaawansowanych co zapomnieli jak to jest być skutecznym. Jako managerka zespołu sprzedażowego polecam managerom handlowym i każdemu handlowcowi.
      Ocena : 6 
    2022-04-28

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: Aleksandra, 2022-04-28

    Świetna, bogata merytorycznie, z ogromną ilością przykładów i praktycznych narzędzi do stosowania w pracy handlowca czy managera sprzedaży. Widać, że autor zjadł na tym temacie zęby oraz ma serce i pasję do niego. Ta pozycja to absolutne "must have" dla osób zajmujących się sprzedażą.
    logotypy