Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Słuchaj! Sztuka skutecznej komun...

Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji

Autor:  

Stron: 208
Czas nagrania: 4 godz. 5 min. Czyta: Marcin Popczyński
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Sensus
Wydawca: Sensus
Wydawca: Sensus
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
31,92 zł
39,90 zł

Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również stawali się bogatsi i szczęśliwsi. A wszystko zaczyna się od słuchania. Jednak aby prawdziwie zmienić swoje życie na lepsze, nie wystarczy tylko słuchać. Trzeba dotrzeć do istoty słuchania.

Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce - a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi.

Dowiedz się, co o skutecznej komunikacji mówił Dale Carnegie:

  • co wpływa na jakość komunikowania się
  • filtry i ramy - zniekształcanie komunikacji po stronie nadawcy i odbiorcy
  • zakłócenia komunikacji, czyli jak radzić sobie z konfliktami
  • uważna obserwacja i komunikacja niewerbalna
  • jak zmienia się oblicze komunikacji w obecnych czasach

 

Przedmowa 7

 

Wprowadzenie 11

CZĘŚĆ I. WŁAŚCIWOŚCI ODBIORCY

Rozdział 1. Filtry i ramy po stronie odbiorcy 23

Rozdział 2. Siedem typów słuchaczy 37

Rozdział 3. Cztery rodzaje słuchania 47

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część I 53

CZĘŚĆ II. WŁAŚCIWOŚCI NADAWCY

Rozdział 4. Filtry i ramy po stronie nadawcy 59

Rozdział 5. Właściwości procesu kodowania 71

Rozdział 6. Style komunikacji 81

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część II 91

CZĘŚĆ III. NIE SŁUCHASZ MNIE! O ZAKŁÓCENIACH W KOMUNIKACJI

Rozdział 7. Konflikt 99

Rozdział 8. Styl radzenia sobie z konfliktami (i co mówi o umiejętnościach słuchania) 113

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część III 128

CZĘŚĆ IV. TECHNIKI SKUTECZNEGO SŁUCHANIA

Rozdział 9. Czynnik Einsteina: nie przestawaj dociekać 137

Rozdział 10. Pokerowa twarz 151

Rozdział 11. Słuchanie w nowym milenium 165

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część IV 176

Wnioski 179

Intuicja. Sztuka słuchania samego siebie 185

14-dniowy trening lepszego słuchania 195

logotypy