W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
potwierdzona zakupem i oceniona przez: Marcin Badyński, 2021-08-19
Pierwszy mój audiobook można powiedzieć, że techniczny. Bardzo praktyczna wiedza zdobyta na doświadczeniu, a nie przejście przez interfejs Linkedin. Polecam w 100%.
Ocena : 4
2022-04-23
potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2022-04-23
Duże podstawy. Może być trudno zrobić dobre wyniki, tylko na podstawie tej wiedzy.
Ocena : 1
2022-04-18
potwierdzona zakupem i oceniona przez: Pawel, 2022-04-18
Bardziej technologiczny niż praktyczno-teoretyczny opis. Mialem wrażenie ze fakturo skupia się więcej nad tym jak działają funkcje konfiguracyjne niż mówi o kreacji przekazu w kontekście platformy. Podstawowa książka dla małych firm weby pojąć mechanizmy.
Książka średnio przydatna dla osoby, która ma jakiekolwiek pojęcie na temat reklamy na LinkedIn. Bardzo dużo podstawowych informacji, które niewątpliwie przydadzą się Juniorom.
Niepozorna, cieniutka książeczka, a tyle praktycznej wiedzy. Gorąco polecam. Zrozumiałe napisana i przejrzysta. Dzięki temu, już w trakcie ustalania kampanii, będzie można szybko wrócić do najważniejszych fragmentów.
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.