Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Siła Lucyfera. Ciemna strona cop...

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (3)
Stron: 176
Czas nagrania: 5 godz. 52 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
31,92 zł
39,90 zł

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.

Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...

Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?

 

Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5

 

1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11

  • Bo ma wybór 17
  • Bo ma czas 30
  • Bo chce wszystkiego na raz 42
  • Bo nie widzi wartości 57
  • Bo to nie dla niego 61
  • Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
  • Bo jest mu za dobrze 69
  • Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
  • Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
  • Bo myśli racjonalnie 94
  • Bo widzi lepszą konkurencję 100
  • Bo ucieka przed prawdą 105

2. SALIGIA 109

  • Pycha 120
  • Chciwość 124
  • Pożądanie 127
  • Zazdrość 130
  • Łakomstwo 134
  • Gniew 137
  • Lenistwo 141

3. Grzeszna oferta 145

4. Usprawiedliwienie 149

5. Siła okazji 157

6. Diabelnie proste teksty 161

7. Strategia kuszenia 167

8. To nie koniec 173

6
(3)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Zakupiłam wersje ebooka i nie mogłam się oderwać , mimo nastawienia autora od samego początku,że jeżeli bolą nas porównania z wartościami i treściami religijnymi , poparte o przykłady biblijne to według twórcy należałoby odłożyć tę pozycję i żyć w ciemnościach Wlać myślenie systemu zaprzeczenia . Im bardziej produkt zraża , tym bardziej odbiorca chce go poznać , dotknąć , wypróbować czy zastosować . Tak jest i w tym przypadku. Genialny opis zachęca do zapoznania się z tajnikami pisania treści , które się sprzedadzą . Nie jest to chwyt marketingowy . O tym , jak dobrze pisać wcześniej nie szukałam odpowiedzi w tego typu poradnikach , bo jestem przeciwniczką poradników, wolę antyporadniki i tutaj jest właśnie dysonans poznawczy i kognitywny . O sprzedaży przeczytałam mnóstwo materiałów , książek , przeszłam wiele szkoleń , ale tutaj da się zauważyć , w jaki sposób autor skłania do pisania ofert pisanych na przekór, co sama stosuje w promocji swoich produktów . Celne uwagi i wskazówki , motywują , wydobywają wewnętrznego twórcę . Czy musimy zasięgać do alfabetu morsa, żeby tekstem przykuć kogoś gwoździem, tzn. przepraszam , czyjąś uwagę? Nie! Autor bazuje na słowach , które w danej przygotowanej ofercie odzwierciedlają potrzebę klientem , z utworzonych haseł , tworzy konkret , którym zwyczajnie sprzedaje. I ten fakt mogę potwierdzić , iż działa absolutnie . Zaprawdę powiadam Wam , zakupujac tę książkę dziś będziecie w raju i polechtacie ego fajnym hajsem .Polecam ??
      Ocena : 6 

    Jestem w połowie, ale już wiem, że każda linijka to SKARB. Wdrażam na bieżąco i już są MEGA rezultaty. Mam zdecydowanie większą swobodę, kiedy rozmawiam z potencjalnym Klientem. Dzięki temu o wiele łatwiej dojść do porozumienia. W moim przypadku są to sprawy o niebagatelnym znaczeniu ? negocjujemy współprace, które kosztują fortunę, ale pomagają odzyskać zdrowie czy wręcz uratować życie. Gra toczy się więc o najwyższe stawki. I tu SIŁA, stabilne przekonanie o własnej MOCY oraz świadomość mechanizmów, jakie wyzwala każde nasze słowo, jest BEZCENNA. W mojej pracy walczę z wieloma stereotypami. Nie jest łatwo trafić do umysłu ogarniętego bólem oraz troską z nowym, krystalicznie świeżym paradygmatem. SIŁA LUCYFERA pozwala mi uważnie i świadomie pracować również z tą ciemną stroną Klienta, z szacunkiem dla Jego cierpienia, ale też jasno komunikując mu, że Jego sytuacja, tak czy owak, zmienia się z każdą chwilą ? ale to On ma wpływ na kierunek tych zmian. Dziękuję, Darku.
      Ocena : 6 

    To książka nie dla każdego. Jeśli szukasz kompendium które krok po kroku pokaże Ci jak pisać teksty sprzedażowe, radzę sięgnąć po "Biblię Copywritingu" tego autora."Siła Lucyfera" jest dla tych, którzy chcą poznać kwintesencję perfekcyjnego pisania treści, poznać smaczki i detale, które sprawiają, że treści, które piszesz wciągają, uwodzą i zachwycają, a przede wszystkim, sprzedają tu i teraz. Napisana z właściwym dla autora poczuciem humoru. Czyta się ją jednym tchem, jak świetną powieść. Nie dość, że to solidna dawka wiedzy na najwyższym poziomie, to jeszcze świetna lektura, która zwyczajnie poprawi Ci humor. POLECAM!!!
    logotypy