Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Stron: 224
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,55 zł
49,45 zł 59,00 zł
Cena:
43,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
49,45 zł
59,00 zł
eBook
ePub Mobi
43,00 zł

W bestsellerze Paradoks czasu, światowej sławy psycholog Philip Zimbardo pokazał, że możemy zmienić sposób, w jaki myślimy o naszej przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, by osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Książka Siła czasu pokazuje natomiast przełomowe podejście, które pozwala ludziom cierpiącym na zaburzenie po stresie traumatycznym zmienić ich perspektywę czasową i przejść od traumatycznej przeszłości do jaśniejszej przyszłości.
Terapia, którą proponują autorzy, przenosi punkt ciężkości z przeszłości na teraźniejszość, z aspektów negatywnych na pozytywne, torując drogę ku lepszej przyszłości. Pomaga cierpiącym na zaburzenie po stresie traumatycznym wyjść poza dawne zranienia i stanąć na pewnym gruncie teraźniejszości, a także zrobić krok ku jaśniejszej przyszłości. Autorzy nie patrzą na PTSD jak na psychiczne zaburzenie, ale raczej jak na psychiczne zranienie – naturalną reakcję na traumatyczne zdarzenia – i oferują cierpiącym na nie ludziom kojący balsam nadziei.
Książka omawia krok po kroku proces terapii, z której z powodzeniem skorzystało wiele osób: od weteranów wojennych do ofiar napastowania, wypadków, napaści i zaniedbań. Książka nie tylko sięga do badań psychologicznych. Zawiera także bogactwo prawdziwych, inspirujących historii z życia osób cierpiących na zaburzenie po stresie traumatycznym. Jest to wspaniała lektura dla osób szukających pomocy, a także terapeutów i osób zajmujących się poradnictwem psychologicznym oraz dla każdego, kto chce zrobić krok ku lepszej przyszłości.

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

logotypy