Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
- informacje o księgarni septem.pl
- Program Partnerski
- O nas
- © Helion 1991-2021
Scientific Advertising. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych (ebook)
Autor: Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego Arystotelesem reklamy. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni?
Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli z dala od laurów, opublikowałbyś brzydką reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś.
Tego chciał od reklamy rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów.
Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy z klientem i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt.
Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby jego zdaniem wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce.
David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising:
Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą.
- Przedmowa wydawcy
- Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy
- Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży
- Rozdział 3. Oferowanie usługi
- Rozdział 4. Reklamy wsprzedaży wysyłkowej
- Rozdział 5. Nagłówki
- Rozdział 6. Psychologia
- Rozdział 7. Podawanie konkretów
- Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii
- Rozdział 9. Sztuka wreklamie
- Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne
- Rozdział 11. Informacja
- Rozdział 12. Strategia
- Rozdział 13. Korzystanie zpróbek
- Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji
- Rozdział 15. Kampanie testowe
- Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach
- Rozdział 17. Indywidualność
- Rozdział 18. Reklamy negatywne
- Rozdział 19. Pisanie listów
- Rozdział 20. Nazwa, która pomaga
- Rozdział 21. Dobry biznes
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6 | (0) | |
5 | (0) | |
4 | (1) | |
3 | (0) | |
2 | (0) | |
1 | (0) |
Liczba ocen: 1
Średnia ocena
czytelników

bez podpisu
Warto zajrzeć
© Helion S.A. 1991-2021
Webdesign:TonikStudio.pl