Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Scientific Advertising. 21 legen...

Scientific Advertising. 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych (ebook)

Autor:  

Ocena:
   4.0/6  Opinie  (1)
3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Złote Myśli
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,98 zł
15,92 zł 19,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego Arystotelesem reklamy. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni?

Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli z dala od laurów, opublikowałbyś brzydką reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś.

Tego chciał od reklamy rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów.

Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy z klientem i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt.

Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby jego zdaniem wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce.

David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising:

Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą.

  • Przedmowa wydawcy
  • Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy
  • Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży
  • Rozdział 3. Oferowanie usługi
  • Rozdział 4. Reklamy wsprzedaży wysyłkowej
  • Rozdział 5. Nagłówki
  • Rozdział 6. Psychologia
  • Rozdział 7. Podawanie konkretów
  • Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii
  • Rozdział 9. Sztuka wreklamie
  • Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne
  • Rozdział 11. Informacja
  • Rozdział 12. Strategia
  • Rozdział 13. Korzystanie zpróbek
  • Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji
  • Rozdział 15. Kampanie testowe
  • Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach
  • Rozdział 17. Indywidualność
  • Rozdział 18. Reklamy negatywne
  • Rozdział 19. Pisanie listów
  • Rozdział 20. Nazwa, która pomaga
  • Rozdział 21. Dobry biznes

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

6
(0)
5
(0)
4
(1)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 4 

    Tajniki zdecydowanie bardziej rozbudowane i treściwe.
    logotypy