Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Samo Sedno - E-marketing w prakt...

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (ebook)

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (2)
2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: EDGARD
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:

- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW

- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media

- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści

- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu

- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:

Artur Maciorowski  konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Wy wszyscy moi Ja
Miłosz Brzeziński
Cena: 30,33 zł
Kreatywność na zawołanie
Todd Henry
Cena: 44,99 zł
Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II
Deborah J. Rumsey
Cena: 31,92 zł
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy ...
Jocko Willink, Leif Babin
Cena: 26,18 zł
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji dany...
Cole Nussbaumer Knaflic
Cena: 47,20 zł
6
(2)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Świetna książka! Konkretnie i praktycznie - doskonałe kompendium :)
      Ocena : 6 

    Najbardziej kompletny, aktualny, a przede wszystkim PRAKTYCZNY poradnik o marketingu w internecie. Mnóstwo przykładów, same konkrety. Autor to także świetny szkoleniowiec! Polecam publikację.
    logotypy