Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj w...

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Autor:   Łukasz Hodorowicz

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Łukasz Hodorowicz - okładka książki
okładka przód okładka tył
Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 224
Czas nagrania: 7 godz. 20 min. Czyta: Łukasz Hodorowicz
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł
(-20%)
Audiobook w mp3
Audiobook
47,20 zł
59,00 zł
(-20%)

Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych

Wstęp

Rozdział 1. Czego chce klient

  • Czego chce klient?
  • Znajdź właściwą potrzebę
  • Jak przekonać klienta, że potrzebuje Twojego produktu

Rozdział 2. Uwaga! Produkt

  • Sygnał 1. Osobiste
  • Sygnał 2. Tego nie wiesz
  • Sygnał 3. Anomalia
  • Sygnał 4. Stare i nowe
  • Sygnał 5. Zagrożenia
  • Sygnał 6. Historie
  • Sygnał 7. To, co widoczne
  • Sygnał 8. Seks

Rozdział 3. Decyzja

  • Skrót 1. Niechęć do straty
  • Skrót 2. Torowanie
  • Skrót 3. Efekt czystej ekspozycji
  • Skrót 4. Społeczny dowód słuszności
  • Skrót 5. Efekt aureoli
  • Skrót 6. Substytucja
  • Skrót 7. Łatwość poznawcza
  • Skrót 8. Ból zapłaty
  • Skrót 9. Efekt posiadania
  • Skrót 10. Kotwiczenie

Rozdział 4. Zakup

  • Obiekcja 1. Cena
  • Obiekcja 2. Jakość
  • Obiekcja 3. Mam inny

Rozdział 5. Po zakupie

  • Przeskakiwanie oczekiwań
  • Zmniejszanie tarcia
  • Produkt
  • Powtarzalność

Zakończenie

Bibliografia

6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2022-10-20

    oceniona przez: 2022-10-20

    Dobrze się czyta, sporo przykładów i historii. Autor daje konkretne rady, które można łatwo przenieść do swojego biznesu. Z czystym sumieniem polecam.
    logotypy