Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Reputacja lidera. Jak budować wi...

Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi

Autor:   Michał Chmielecki

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (2)
Stron: 256
Czas nagrania: 6 godz. 44 min. Czyta: Bartosz Głogowski
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł
-20%
Audiobook w mp3
Audiobook
47,20 zł
59,00 zł
-20%

Spraw, by ludzie:

  • w pełni Ci ufali
  • wierzyli Twoim opiniom i decyzjom
  • chcieli za Tobą podążać 

Prawdziwy lider, czyli jaki?

Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ.

Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek.

Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić.

Wstęp

Rozdział 1. Czym jest executive presence (EP)

Rozdział 2. Lider, czyli mikrocelebryta

Rozdział 3. Executive presence jako niezbędny element rozwoju Twojej kariery

Rozdział 4. Jak sprawdzić, jaką obecnie masz EP?

Rozdział 5. Co chciałbyś, by mówiła o Tobie Twoja EP?

  • I. Zrozum wartości, które są dla Ciebie ważne
  • II. Eksploracja tego, kim aktualnie jesteś
  • III. Twoje mocne i słabe strony
  • IV. Określ, co czyni Cię wyjątkowym

OBSZAR I. CHARAKTER, WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

  • Rozdział 6. Autentyczność i wzbudzanie zaufania
  • Rozdział 7. Charakter, uczciwość i integralność
  • Rozdział 8. Umiejętne korzystanie z władzy
  • Rozdział 9. Wiedza, umiejętności i doświadczenie
  • Rozdział 10. Charyzma i optymizm
  • Rozdział 11. Empatia i troska o innych
  • Rozdział 12. Pokora

OBSZAR II. KOMUNIKACJA I ZACHOWANIE

  • Rozdział 13. Pewność siebie i asertywność
  • Rozdział 14. Umiejętność budowania relacji i tworzenie kapitału społecznego
    • 14.1. Inwestowanie w kapitał społeczny i relacje w skomplikowanych czasach
    • 14.2. Budowanie relacji poprzez zadawanie pytań
    • 14.3. Budowanie relacji przez dobre słuchanie
    • 14.4. Jak defensywność zabija Twoje relacje
    • 14.5. Uniwersalne zasady budowania dobrych relacji
  • Rozdział 15. Język, perswazja i wywieranie wpływu
    • 15.1. Model 7i - jak wywierać wpływ na swój zespół
    • 15.2. Uniwersalne zasady wywierania wpływu i zjednywania sobie ludzi
    • 15.3. Język w służbie perswazji
  • Rozdział 16. Mowa ciała
  • Rozdział 17. Zarządzanie konfliktem
  • Rozdział 18. Inkluzywność
  • Rozdział 19. Sprzedawanie wizji i inspirowanie innych
  • Rozdział 20. Poziom osobistej energii

OBSZAR III. WYGLĄD I STYL

  • Rozdział 21. Wygląd zewnętrzny, ubrania i akcesoria
  • Rozdział 22. Jak zarządzać executive presence?
    • 22.1. Jak efektywnie i strategicznie udzielać się na spotkaniach, by skutecznie budować executive presence?
    • 22.2. Jakie działania negatywnie wpływają na Twój wizerunek?
    • 22.3. Gra o tron - czyli jak pływać z rekinami

Zakończenie

Bibliografia

6
(2)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2022-07-26

    oceniona przez: 2022-07-26

    Przeczytałem kilka książek o przywództwie a ta jest jedną z lepszych. Podejście autora naprawdę zachęca do otwarcia oczu na perspektywę świadomego budowania własnego wizerunku przywódczego. To znakomita, odświeżająca lektura.
      Ocena : 6 
    2022-07-22

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: mic.now, 2022-07-22

    Rewelacyjna książka, a właściwie podręcznik o budowaniu image dla osób zarządzających zasobami ludzkimi. Trzecia z serii książek prof. Chmieleckiego (po "Technikach negocjacji i wywierania wpływu" oraz "Anatomii lidera"). Must have każdgo managera. Polecam.
    logotypy