Facebook

Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Psychomanipulacja w polityce. Me...

Psychomanipulacja w polityce. Metody, techniki, przykłady (ebook)

Autor:  

Psychomanipulacja w polityce. Metody, techniki, przykłady
PdfPDF
Cena:
21,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

E-book – "Psychomanipulacja w polityce. Metody, techniki, przykłady". Seria Polityka. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

Oglądasz telewizję, słuchasz radia, czytasz gazety... Jesteś politykiem, dziennikarzem, pracownikiem administracji publicznej, studentem nauk politycznych, obywatelem i wyborcą, i nie chcesz dać się zmanipulować? Sięgnij po znakomitą książkę autorstwa Moniki Pabijańskiej, której tematem jest manipulacja polityczna rozumiana w kategoriach psychologicznych. Zjawisko to występuje wszędzie tam, gdzie jednostka jest zmuszona do dokonywania wyborów, najczęściej wbrew sobie. W swojej rozprawie autorka przedstawia wiele metod manipulacyjnych i mechanizmów, które owa manipulacja wykorzystuje. Porusza nie tylko problemy „świata władzy”, manipulacja bowiem nie jest narzędziem jedynie w rękach polityków, ale też ludzi z polityką związanych – zawodowo lub z własnej inicjatywy. Należą do nich politolodzy, socjolodzy i psycholodzy polityczni, dziennikarze, publicyści, członkowie partii, przywódcy, działacze polityczni, studenci socjologii, politologii, psychologii itp. czy w końcu zwykli obywatele – wyborcy. Jeśli zatem chcesz poznać nieczyste techniki stosowane na współczesnej polskiej scenie politycznej, zajrzyj do tej książki koniecznie!

WSTĘP
CZĘŚĆ I TEORIA

Rozdział 1 PODSTAWOWE POJĘCIA
Manipulacja a perswazja
Teoria komunikacji
Psychologiczne aspekty manipulacji
Podsumowanie

Rozdział 2 METODY I TECHNIKI PERSWAZJI I MANIPULACJI
Metody
Techniki
Podsumowanie

CZĘŚĆ II PRAKTYKA

Rozdział 3 ZNACZENIE EMOCJI W POLITYCE PERSWAZJI
Podsumowanie

Rozdział 4 KAMPANIA WYBORCZA
Marketing polityczny
Podsumowanie
Sondaże
Podsumowanie
Wizerunek kandydata
Podsumowanie
Wizerunek partii
Podsumowanie
Kolory kampanii
Podsumowanie
Media
Podsumowanie

Rozdział 5 JĘZYKOWA MANIPULACJA W POLITYCE
Język jako narzędzie polityki
Oddziaływanie języka polityki
Podsumowanie

Rozdział 6 MANIPULACJA A REŻIMY
Manipulacja w państwach totalitarnych
Manipulacja w systemach demokratycznych
Podsumowanie

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

logotypy