Facebook

Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Autor:  

Projekt: wyprawa. #travelmarketing
Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Bezdroża
Wydawca: Bezdroża
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?

Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.

 

Media o książce 

"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego!

Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach"

www.fly4free.pl

"Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"

Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka 

"Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."

www.polskieradio24.pl

"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli.

Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia. 

Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa" 

www.businessinsider.com

Partnerzy wydania:

  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I. Projekty podróżnicze
  • O narracji słów kilka
  • Wartości dżungla doświadczeń
  • Plan komunikacyjny vs korporacja
  • Biznesplan mojej wyprawy
  • Jak się komunikować z markami?
  • Jak to wszystko sfinansować?
  • Świat sponsora
  • MONT BLANC 2015/2016
  • KILIMANDŻARO grudzień 2016
  • Część II. Gdy jesteśmy w drodze
  • Wybrać sposób komunikacji
  • Być konsekwentnym
  • Dbać o społeczność i sponsorów
  • Zaskakiwać
  • ELBRUS czerwiec 2017
  • DEMAWEND maj 2017
  • Część III. Podróż i co potem
  • Komunikacja po wyprawie
  • Magiczne słowo content
  • O-po-wia-daj, nikt nie opowiada tak jak ty
  • Wartości nie tylko dla was
  • Światem metafor wojować
  • PIK LENINA sierpień 2017
  • TRIGLAV wrzesień 2017
  • Część IV. Projekt: wyprawa na K2
  • Czym jest zimowe K2?
  • Moja droga w oko górskiego cyklonu
  • Machina organizacyjna czyli wszystko, czego nie było widać
  • Z menadżera na rzecznika
  • Opowiadać, gdy patrzy cały świat
  • Wyprawa na K2 podejście projektowe
  • ACONCAGUA luty 2018
  • Część V. Swoimi górskimi szlakami
  • Moje góry
  • Projekt 7 Happy Summits i inne szczyty
  • Gdy góry przenoszą mnie w inne miejsca
  • Warto pomagać swoją pasją
  • DENALI czerwiec 2018
  • Część VI. Pomoce naukowe
  • Jak zaplanować podróż?
  • Szukamy wartości
  • Niech sponsor się o was dowie
  • Patronat, czyli co?
  • Sponsor, partner, wspierający jak się w tytułach nie zgubić?
  • Gdzie jesteście w tabeli wsparcia?
  • Pytania dla was
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Autorzy zdjęć
  • Opracowanie map

Najczęściej kupowane razem:

Projekt: wyprawa. #travelmarketing plus Trzy Sztuki w Antarktyce. Pierwsza artystyczna wyprawa polskich twórców do Antarktyki plus Samotność solisty. Wspinaczka w stylu free solo
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Projekt: wyprawa. #travelmarketing plus Trzy Sztuki w Antarktyce. Pierwsza artystyczna wyprawa polskich twórców do Antarktyki plus Samotność solisty. Wspinaczka w stylu free solo
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Maraton. Trening metodą Gallowaya
Jeff Galloway
Cena: 39,00 zł
Przebudzenie Morfeusza
K.N. Haner
Cena: 39,90 zł
Przygoda z elektroniką
Paweł Borkowski
Cena: 69,00 zł
Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu, Czeremoszu.....
Aleksander Strojny, Krzysztof Bzowski, Artur Grossman
Cena: 49,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Pokochaj swój dom
Bea Johnson
Cena: 29,99 zł
Paląca zazdrość
Cat Schield
Cena: 7,37 zł
Absurd Everestu
Denis Urubko
Cena: 35,92 zł
Samotność solisty. Wspinaczka w stylu free solo
Alex Honnold, David Roberts
Cena: 31,92 zł
Wietnam. Travelbook. Wydanie 2
Krzysztof Dopierała
Cena: 21,52 zł
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Świetny poradnik podróżniczo-biznesowy!
    logotypy