Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Autor:   Michał Leksiński

Projekt: wyprawa. #travelmarketing Michał Leksiński - okładka książki
Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Bezdroża
Wydawca: Bezdroża
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
(-20%)

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?

Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.

 

Media o książce 

"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego!

Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach"

www.fly4free.pl

"Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"

Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka 

"Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."

www.polskieradio24.pl

"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli.

Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia. 

Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa" 

www.businessinsider.com

Partnerzy wydania:

  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I. Projekty podróżnicze
  • O narracji słów kilka
  • Wartości dżungla doświadczeń
  • Plan komunikacyjny vs korporacja
  • Biznesplan mojej wyprawy
  • Jak się komunikować z markami?
  • Jak to wszystko sfinansować?
  • Świat sponsora
  • MONT BLANC 2015/2016
  • KILIMANDŻARO grudzień 2016
  • Część II. Gdy jesteśmy w drodze
  • Wybrać sposób komunikacji
  • Być konsekwentnym
  • Dbać o społeczność i sponsorów
  • Zaskakiwać
  • ELBRUS czerwiec 2017
  • DEMAWEND maj 2017
  • Część III. Podróż i co potem
  • Komunikacja po wyprawie
  • Magiczne słowo content
  • O-po-wia-daj, nikt nie opowiada tak jak ty
  • Wartości nie tylko dla was
  • Światem metafor wojować
  • PIK LENINA sierpień 2017
  • TRIGLAV wrzesień 2017
  • Część IV. Projekt: wyprawa na K2
  • Czym jest zimowe K2?
  • Moja droga w oko górskiego cyklonu
  • Machina organizacyjna czyli wszystko, czego nie było widać
  • Z menadżera na rzecznika
  • Opowiadać, gdy patrzy cały świat
  • Wyprawa na K2 podejście projektowe
  • ACONCAGUA luty 2018
  • Część V. Swoimi górskimi szlakami
  • Moje góry
  • Projekt 7 Happy Summits i inne szczyty
  • Gdy góry przenoszą mnie w inne miejsca
  • Warto pomagać swoją pasją
  • DENALI czerwiec 2018
  • Część VI. Pomoce naukowe
  • Jak zaplanować podróż?
  • Szukamy wartości
  • Niech sponsor się o was dowie
  • Patronat, czyli co?
  • Sponsor, partner, wspierający jak się w tytułach nie zgubić?
  • Gdzie jesteście w tabeli wsparcia?
  • Pytania dla was
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Autorzy zdjęć
  • Opracowanie map

Najczęściej kupowane razem:

Projekt: wyprawa. #travelmarketing plus Trzy Sztuki w Antarktyce. Pierwsza artystyczna wyprawa polskich twórców do Antarktyki plus Samotność solisty. Wspinaczka w stylu free solo
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Projekt: wyprawa. #travelmarketing
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2019-09-11

    oceniona przez: Michał, 2019-09-11

    Świetny poradnik podróżniczo-biznesowy!
    logotypy