Facebook

Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Autor:  

Projekt: wyprawa. #travelmarketing
Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Bezdroża
Wydawca: Bezdroża
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?

Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.

 

Media o książce 

"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego!

Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach"

www.fly4free.pl

"Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"

Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka 

"Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."

www.polskieradio24.pl

"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli.

Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia. 

Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa" 

www.businessinsider.com

Partnerzy wydania:

  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I. Projekty podróżnicze
  • O narracji słów kilka
  • Wartości dżungla doświadczeń
  • Plan komunikacyjny vs korporacja
  • Biznesplan mojej wyprawy
  • Jak się komunikować z markami?
  • Jak to wszystko sfinansować?
  • Świat sponsora
  • MONT BLANC 2015/2016
  • KILIMANDŻARO grudzień 2016
  • Część II. Gdy jesteśmy w drodze
  • Wybrać sposób komunikacji
  • Być konsekwentnym
  • Dbać o społeczność i sponsorów
  • Zaskakiwać
  • ELBRUS czerwiec 2017
  • DEMAWEND maj 2017
  • Część III. Podróż i co potem
  • Komunikacja po wyprawie
  • Magiczne słowo content
  • O-po-wia-daj, nikt nie opowiada tak jak ty
  • Wartości nie tylko dla was
  • Światem metafor wojować
  • PIK LENINA sierpień 2017
  • TRIGLAV wrzesień 2017
  • Część IV. Projekt: wyprawa na K2
  • Czym jest zimowe K2?
  • Moja droga w oko górskiego cyklonu
  • Machina organizacyjna czyli wszystko, czego nie było widać
  • Z menadżera na rzecznika
  • Opowiadać, gdy patrzy cały świat
  • Wyprawa na K2 podejście projektowe
  • ACONCAGUA luty 2018
  • Część V. Swoimi górskimi szlakami
  • Moje góry
  • Projekt 7 Happy Summits i inne szczyty
  • Gdy góry przenoszą mnie w inne miejsca
  • Warto pomagać swoją pasją
  • DENALI czerwiec 2018
  • Część VI. Pomoce naukowe
  • Jak zaplanować podróż?
  • Szukamy wartości
  • Niech sponsor się o was dowie
  • Patronat, czyli co?
  • Sponsor, partner, wspierający jak się w tytułach nie zgubić?
  • Gdzie jesteście w tabeli wsparcia?
  • Pytania dla was
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Autorzy zdjęć
  • Opracowanie map

Najczęściej kupowane razem:

Projekt: wyprawa. #travelmarketing plus Horn na trawersie. Opowieści nie tylko żeglarskie plus Trzy Sztuki w Antarktyce. Pierwsza artystyczna wyprawa polskich twórców do Antarktyki
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Projekt: wyprawa. #travelmarketing plus Siła marzeń, czyli jak zdobyłam Koronę Ziemi plus Trzy Sztuki w Antarktyce. Pierwsza artystyczna wyprawa polskich twórców do Antarktyki
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł ( 23% )
Dodaj do koszyka
check Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Angielskie formuły konwersacyjne
Paweł Wimmer
Cena: 14,97 zł
Przebudzenie Morfeusza
K.N. Haner
Cena: 39,90 zł
Portugalia. #travel&style. Wydanie 1
Krzysztof Gierak
Cena: 59,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Niewidzialny
Sandra Horn
Cena: 0,00 zł
Pierogi, kluski i knedle
Marta Krawczyk
Cena: 7,99 zł
Kijów. Travelbook. Wydanie 1
Aleksander Strojny, Andrzej Kłopotowski
Cena: 21,52 zł
Pilot ci tego nie powie
Patrick Smith
Cena: 29,93 zł
Wyprawa od kuchni Jako wieloletnia fanka gdyńskiego festiwalu podróżniczego Kolosy co roku z wypiekami na twarzy słucham prelekcji uczestników i uczestniczek: himalaistów, rowerzystek, żeglarzy i wszelkiego rodzaju podróżniczek. Wielokrotnie zadawałam też sobie pytanie: jak to wszystko działa? Zwłaszcza w ostatnich latach coraz więcej osób opowiadających o swojej wyprawie używało słowa "projekt". Ze sporą ciekawością zabrałam się za lekturę książki Michała Leksińskiego, która miała mi wyjaśnić, jak beztroska tułaczka zamienia się w projekt podróżniczy i jak właściwie funkcjonuje. Można powiedzieć, że takie podejście do podróżowania odziera je z magii, z poczucia wolności i oderwania od świata. Oczywiście jest w tym trochę racji. Z drugiej jednak strony, tę upragnioną magię trzeba - a nie zawsze można we własnym zakresie - sobie sfinansować. Wyprawa przestaje być naszą intymną wycieczką w głąb siebie, a staje się publicznym spektaklem. Jeśli takie podróżowanie Was interesuje, warto sięgnąć po książkę. Michał Leksiński to strateg komunikacji, podróżnik i alpinista, a więc niewątpliwie człowiek z pasją do tego, co robi. Książka składa się z rozdziałów stricte poradnikowych przetykanych relacjami autora z wypraw wysokogórskich. Jest tu sporo praktycznych wskazówek popartych przykładami, a na koniec ciekawe case study w postaci wyprawy na K2, której Leksiński był menadżerem i rzecznikiem prasowym. Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia co do rozdziałów "reportażowo-wspomnieniowych". Są one bardzo ciekawe, zwłaszcza dla osoby zainteresowanej himalaizmem (do których się zaliczam). Dodatkowo autor opowiada nie tylko o wyprawach udanych, zakończonych zdobyciem szczytu, ale i tych, podczas których musiał mierzyć się z problemami, niekiedy zmuszających go do odwrotu. To bardzo ciekawa odmiana, bo o wyprawach prawie zawsze czytamy jedynie w kontekście sukcesu (mówię oczywiście o książkach a nie relacjach na żywo, np. ze zdobycia Broad Peaku). Trudno się jednak oprzeć wrażeniu, że pełnia tu funkcję wypełniacza przestrzeni, bo sama część poradnikowa zajęłaby mniej niż połowę objętości publikacji. Niemniej jednak, dla osób które marzą o zorganizowaniu takiego przedsięwzięcia "Projekt: wypraw" jest bardzo dobrym punktem wyjścia. Zawiera nie tylko wiele praktycznych informacji o szukaniu sponsorów, patronów medialnych itd., ale i - w końcu zawód autora zobowiązuje - komunikacji. Leksiński zwraca uwagę na sposób opowiadania o planowanej wyprawie, odwołując się między innymi do koncepcji drogi bohatera Josepha Cambella. To ciekawy wątek nie tylko dla chętnych na sponsoring, ale i osób, które chcą się nauczyć snuć podróżnicze opowieści, nawet na własny użytek.

Bookhunter.pl Aleksandra Wen

    pokaż wszystkie
    logotypy