Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Praktyczny Marketing w Małej Fir...

Praktyczny Marketing w Małej Firmie. Tak, chcę poznać: sprawdzone rozwiązania, działające techniki sprzedaży, niezawodne metody promocji (ebook)

Autor:  

PdfPDF
Wydawca: Złote Myśli
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 4,59 zł
17,31 zł 21,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie Ci pożądane zyski.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:

Co zrobić, aby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Mało znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów.

Co zrobić, aby Twoja firma była postrzegana jako profesjonalna oraz godna zaufania, nawet jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?

Jak poznać, czego dokładnie chce od Ciebie klient (coś więcej niż wykonana usługa) i co zrobić, aby usługa, którą wykonasz, lub towar, który sprzedasz, przerosły oczekiwania i wymagania klienta?

To tylko ułamek praktycznej wiedzy, którą zawiera ta publikacja. To, co znajdziesz pośród ponad 200 stron poradnika, to rozwiązania, których nie możesz zignorować, jeżeli myślisz o prowadzeniu dochodowej firmy.

Kornelia Przedworska ukończyła marketing na Wydziale Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Swoją wiedzę stale poszerza, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, z których najbardziej ceni sobie te organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pracowała w mikro, małej i średniej firmie.

Jak sama mówi: Marketing to moja pasja, dlatego staram się być na bieżąco. ;-)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II
Deborah J. Rumsey
Cena: 31,92 zł
Wy wszyscy moi Ja
Miłosz Brzeziński
Cena: 30,33 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym,...
Jake Knapp, John Zeratsky
Cena: 35,92 zł
logotypy