Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2020
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak ...

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować

Autor:  

Stron: 256
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
44,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,98 zł
35,92 zł 44,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
44,90 zł
eBook
ePub Mobi
35,92 zł
44,90 zł

Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada. Rekin to z pozoru zwierzę potężne: szybkie, sprawne, z klawiaturą ostrych zębów w pysku. A jednak jego życie jest niepewne, zależy bowiem od tego, jak skutecznie w danym dniu skorzysta z wyposażenia, które dała mu natura. I od tego, czy nie spotka większego od siebie drapieżcy. Ze sprzedawcą bywa całkiem tak samo - dopóki dowozi target, chodzi w chwale (i pieniądzach), ale jeśli raz i drugi powinie mu się płetwa...

Cóż, kariera top sellera nie jest prosta. Bo choć wmówią Ci, że "jesteś najlepszym handlowcem, dziś osiągniesz sukces!", choć każą Ci powtórzyć to zdanie sto razy, choć będą pracować nad rozbudowaniem Twojego ego, choć spróbują zmienić Cię w aroganckiego, pewnego siebie gościa, to i tak któregoś dnia się potkniesz. Po serii sukcesów przyjdzie porażka. Twój z taką pieczołowitością budowany wizerunek rekina sprzedaży rozpadnie się, a z jego okruchami pozostaniesz sam. "Jak to, przecież jestem najlepszy... a może jednak nie jestem?" Niestety, w sprzedaży nie ma prostych dróg do sukcesu, nie ma trików, które szybko awansują Cię na top sellera i zabezpieczą przed upadkiem. Bez dobrze zbudowanych podstaw, bez zdrowego podejścia możesz tylko fluktuować pomiędzy poziomem sprzedałem - miałem szczęście a nie sprzedałem - nie jestem najlepszy.

Potraktuj tę książkę jak naukę pływania w oceanie sprzedaży. W zdrowiu i skuteczności. Przez długie lata.

Rekiny Sprzedaży są największą w Polsce społecznością zrzeszającą handlowców wszystkich branż w mediach społecznościowych. Działamy nieustannie od 2016 roku, dostarczając przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, managerom i trenerom sprzedaży codziennej dawki nowinek ze świata sprzedaży i humoru oraz umożliwiając interakcję z innymi handlowcami.

Patron:

 

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Praca handlowca 11

  • Pranie mózgu i istota handlu 11
  • Znaczenie umiejętności sprzedażowych 19
  • O pracy w sprzedaży 24

Rozdział 2. Fundamenty 43

  • Zły dzień, złe życie 43
  • Fundamenty 56
  • Fundamenty: lęk 58
  • Fundamenty: porażka 64
  • Fundamenty: samoakceptacja plus mity 70
  • Fundamenty: motywacja 83

Rozdział 3. Przygotowanie do pracy 95

  • Bez planu = bez sensu 95
  • Estetyka - wizytówka firmy i przy okazji Twoja 100
  • Knowledge is power 118
  • Materiały sprzedażowe 123

Rozdział 4. Znajomość produktu i klienta 135

  • Poznaj swój produkt! 135
  • Kim jest Twój klient 145
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów. Wstęp 150
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - jak robić dobrze przez telefon? 151
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - mailing 159
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - personal branding 165

Rozdział 5. Badanie potrzeb klienta 175

  • Dominacja? Nie! Kontrola? Tak! 175
  • Czym jest magia, czyli składniki pytań 182

Rozdział 6. Prezentacja, zamknięcie i domknięcie sprzedaży 199

  • Jaka oferta?! Ja nic nie zamawiałem 199
  • Prezentacja taka, że babcia będzie dumna! 203
  • Trzy podstawowe zamknięcia sprzedaży 212
  • Trzy techniki moralnie szare bądź ciemniejsze 216
  • Na wojnie z obiekcjami 221

Rozdział 7. Obsługa posprzedażowa 235

  • Dbaj o swoje 235
  • Siła rekomendacji 241
  • Rezultaty, czyli ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem 243

Słowniczek przydatnych zwrotów 245

logotypy