Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak ...

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować

Autor:   Maciej Dziekanowski

Stron: 256
Czas nagrania: 7 godz. 34 min. Czyta: Jacek Kopczyński
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
44,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,98 zł
35,92 zł 44,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,98 zł
35,92 zł 44,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
44,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
35,92 zł
44,90 zł
(-20%)
Audiobook w mp3
Audiobook
35,92 zł
44,90 zł
(-20%)

Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada. Rekin to z pozoru zwierzę potężne: szybkie, sprawne, z klawiaturą ostrych zębów w pysku. A jednak jego życie jest niepewne, zależy bowiem od tego, jak skutecznie w danym dniu skorzysta z wyposażenia, które dała mu natura. I od tego, czy nie spotka większego od siebie drapieżcy. Ze sprzedawcą bywa całkiem tak samo - dopóki dowozi target, chodzi w chwale (i pieniądzach), ale jeśli raz i drugi powinie mu się płetwa...

Cóż, kariera top sellera nie jest prosta. Bo choć wmówią Ci, że "jesteś najlepszym handlowcem, dziś osiągniesz sukces!", choć każą Ci powtórzyć to zdanie sto razy, choć będą pracować nad rozbudowaniem Twojego ego, choć spróbują zmienić Cię w aroganckiego, pewnego siebie gościa, to i tak któregoś dnia się potkniesz. Po serii sukcesów przyjdzie porażka. Twój z taką pieczołowitością budowany wizerunek rekina sprzedaży rozpadnie się, a z jego okruchami pozostaniesz sam. "Jak to, przecież jestem najlepszy... a może jednak nie jestem?" Niestety, w sprzedaży nie ma prostych dróg do sukcesu, nie ma trików, które szybko awansują Cię na top sellera i zabezpieczą przed upadkiem. Bez dobrze zbudowanych podstaw, bez zdrowego podejścia możesz tylko fluktuować pomiędzy poziomem sprzedałem - miałem szczęście a nie sprzedałem - nie jestem najlepszy.

Potraktuj tę książkę jak naukę pływania w oceanie sprzedaży. W zdrowiu i skuteczności. Przez długie lata.

Rekiny Sprzedaży są największą w Polsce społecznością zrzeszającą handlowców wszystkich branż w mediach społecznościowych. Działamy nieustannie od 2016 roku, dostarczając przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, managerom i trenerom sprzedaży codziennej dawki nowinek ze świata sprzedaży i humoru oraz umożliwiając interakcję z innymi handlowcami.

Patron:

 

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Praca handlowca 11

  • Pranie mózgu i istota handlu 11
  • Znaczenie umiejętności sprzedażowych 19
  • O pracy w sprzedaży 24

Rozdział 2. Fundamenty 43

  • Zły dzień, złe życie 43
  • Fundamenty 56
  • Fundamenty: lęk 58
  • Fundamenty: porażka 64
  • Fundamenty: samoakceptacja plus mity 70
  • Fundamenty: motywacja 83

Rozdział 3. Przygotowanie do pracy 95

  • Bez planu = bez sensu 95
  • Estetyka - wizytówka firmy i przy okazji Twoja 100
  • Knowledge is power 118
  • Materiały sprzedażowe 123

Rozdział 4. Znajomość produktu i klienta 135

  • Poznaj swój produkt! 135
  • Kim jest Twój klient 145
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów. Wstęp 150
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - jak robić dobrze przez telefon? 151
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - mailing 159
  • Uniwersalne metody pozyskiwania klientów - personal branding 165

Rozdział 5. Badanie potrzeb klienta 175

  • Dominacja? Nie! Kontrola? Tak! 175
  • Czym jest magia, czyli składniki pytań 182

Rozdział 6. Prezentacja, zamknięcie i domknięcie sprzedaży 199

  • Jaka oferta?! Ja nic nie zamawiałem 199
  • Prezentacja taka, że babcia będzie dumna! 203
  • Trzy podstawowe zamknięcia sprzedaży 212
  • Trzy techniki moralnie szare bądź ciemniejsze 216
  • Na wojnie z obiekcjami 221

Rozdział 7. Obsługa posprzedażowa 235

  • Dbaj o swoje 235
  • Siła rekomendacji 241
  • Rezultaty, czyli ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem 243

Słowniczek przydatnych zwrotów 245

„Rekin biznesu” to pewien utarty zwrot oznaczający osobę nadspodziewanie dobrze radzącą sobie w meandrach wielkich pieniędzy i ważnych umów. Maciej Dziekanowski swoją książkę poświęca jednak znacznie węższej dziedzinie, jaką jest sprzedaż. Nie od dziś wiadomo, że to niełatwa praca. Wymaga osiągania dobrych wyników i radzenia sobie z łatką namolnego „wciskacza”, z którym każdy wolałby się rozłączyć niż brnąć w dalszą dyskusję. Podtytuł „Jak zostać top sellerem i nie zwariować” wiele mówi o specyfice zawodu. Na początku warto zauważyć jedną rzecz: „Poradnik rekinów sprzedaży” adresowany jest przede wszystkim do osób, które pracę handlowca zasadniczo lubią, a jedynie chciałyby uprzyjemnić ją, nauczyć się osiągać w niej lepsze wyniki lub sprawniej organizować zadania. Próżno szukać tu zatem porady, jak się przełamać czy jak przekonać się, że to branża dla ciebie. Znajduje się tu natomiast garść wskazówek, w jaki sposób uprzyjemnić sobie sprzedażowe życie, jakie błędy w działaniach wyeliminować i na co zwrócić uwagę, przygotowując się do rozmowy. Autor dość szybko, już w pierwszym rozdziale, rozbraja potężną bombę pod hasłem „czym sprzedaż nie jest”. Rekin sprzedaży z pewnością nie zajmuje się kreowaniem marzeń. Co zatem leży w jego kompetencjach? Konstrukcyjnie książka podzielona jest na 7 rozdziałów. Trzy pierwsze mają charakter bardziej ogólny i teoretyczny, w kolejnych znajdują się już konkretne wskazówki i patenty na skuteczniejszą pracę. Na początku autor analizuje samą specyfikę pracy w handlu. Sporo mówi o osobistych predyspozycjach ułatwiających wykonywanie takiej właśnie pracy, nawiązuje do fundamentów i pokazuje przykłady dobrych oraz nieco gorszych praktyk. Sam Dziekanowski zastrzega jednak, że jeśli ktoś poszukuje prostych kroków, które odmienią karierę i życie, w tej publikacji zdecydowanie ich nie znajdzie. Wyliczanki, jego zdaniem, nie sprawdzą się w materii, w której zmiana dotyczy kilku różnych aspektów. Nie brakuje natomiast bardzo praktycznych wskazówek. Kolejne cztery rozdziały, zatytułowane: „ Znajomość produktu i klienta”, „Badanie potrzeb klienta”, „Prezentacja, zamknięcie i domknięcie sprzedaży” i „Obsługa posprzedażowa”, omawiają konkretne etapy pracy. Dziekanowski udowadnia w nich, że kluczem do sukcesu, a jednocześnie wysokich zarobków jest dobre przygotowanie. Brak planu oznacza tyle, co: brak sensu. Liczy się więc określenie priorytetów, zaplanowanie poszczególnych czynności, a następnie odpowiednie ich realizowanie. Książka nie obiecuje, jak sprawić, by zacząć zarabiać po kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Z pewnością jednak pokazuje, jak czerpać z pracy satysfakcję i osiągać lepsze wyniki. To, co przede wszystkim zwróciło moją uwagę w czasie lektury, to język. „Poradnik rekinów sprzedaży” nie jest suchą teorią, przez którą trudno przebrnąć. Napisany jest w żywy, nie stroniący od potocyzmów sposób, choć cała narracja – ze względu na specyfikę tematu i doświadczenia autora – jest mocno „korporacyjna”. Nie brakuje tutaj „asapów”, „kolingów” i innych zwrotów, które w potocznych rozmowach poza firmą często używane są w sposób kpiący i ironiczny. Tutaj jednak każde z tych pojęć ma sens i konkretne odniesienie. Nie brakuje praktycznych przykładów z życia i cytatów. Autor w sposób dosadny i wyrazisty rozprawia się z wieloma mitami na temat pracy handlowca, pokazując nowe ścieżki. To wszystko, od języka i obrazowania po treść, sprawia, że „Poradnik rekinów sprzedaży” postrzegam przede wszystkim jako publikację dla osób z branży, choć napisaną w przystępny sposób.

Sztukater.pl KOZEL

    logotypy