Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Romans »
Pokolenie Ikea. Kobiety

Pokolenie Ikea. Kobiety (ebook) (audiobook)

Autor:  

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (13)
Czas nagrania: 8 godz. 47 min. Czyta: Konrad Makowski
2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Novae Res
Wydawca: Novae Res
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 14,50 zł
14,50 zł 29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
29,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

eBook
ePub Mobi
14,50 zł
29,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
29,90 zł

Czy przypuszczałaś, że podobne rzeczy możesz robić z mężczyzną?
Sprawdź niepublikowany fragment, dostępny tylko na naszym blogu »


Prowokacyjna, pełna czarnego humoru, obrazoburcza kontynuacja bestsellerowej powieści Piotra C. „Pokolenie Ikea”, która – drukowana fragmentami w Angorze – wywołała wśród czytelników szereg skrajnych reakcji – od zachwytu po obrzydzenie.

Ostry romans biurowy tylko dla dorosłych?
Autobiografia?
Powieść o marzeniach lemingów, życiu w korporacji i tęsknocie za anarchią?
Satyra na społeczeństwo skupione na konsumpcji?
Instruktaż dla mężczyzn, którzy nie rozumieją kobiet?


Spojrzałem na Kasię, której obiecałem, że przyprowadzę fajnego faceta. Stała przy barze w krótkiej kiecce i wyglądała całkiem nieźle. Lekko zaokrąglona pani doktor, o włosach ciemny blond, piersiasta, o dobrych nogach i trochę za dużym tyłku. Kiedyś mieliśmy ze sobą drobny flircik, który skończył się niby w łóżku, a jednak nie w łóżku. Rozebrałem ją do pasa, pobawiłem jej piersiami, a później zadowolony zasnąłem. Tłumaczy mnie tylko to, że byłem pijany.

Kobiety nie zapominają. Kobiety czekają.



Piotr C. – pracownik warszawskiej korporacji, popularny bloger (jego stronę codziennie odwiedza 10 tys. osób, na Facebooku ma 30 tysięcy fanów), autor opartej na blogu książki „Pokolenie Ikea”, która przez wiele tygodni utrzymywała się na liście bestsellerów Merlin.pl i Empik.com.

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Prolog
  • Rozdział 1. Olga
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
  • Rozdział 2. Praca
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
  • Rozdział 3. Impreza
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
  • Rozdział 4. Prawniczka
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
  • Rozdział 5. Kogut
  • Rozdział 6. Pokuszenie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
  • Rozdział 7. Krzysztof
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
  • Rozdział 8. Ciemna Blondyna
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
  • Rozdział 9. Ufo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
  • Rozdział 10. Marlenka
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
  • Rozdział 11. Klub
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
  • Rozdział 12. Korporacja
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 20
    • 21
  • Przypisy

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Dyskurs artystyczny
Grażyna Habrajska
Cena: 19,68 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
Odkupienie. Kaci Hadesa
Tillie Cole
Cena: 31,92 zł
Sponsor. Tom 2
K.N. Haner
Cena: 31,92 zł
Król bez skrupułów
Meghan March
Cena: 29,60 zł
6
(2)
5
(6)
4
(2)
3
(2)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 13

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Znam bloga, czytam regularnie z uśmiechem :D A teraz mogę wersję elektroniczną zabierać ze sobą. Bomba :)
      Ocena : 6 

    Fajny humor, ciekawa książka - polecam :)
      Ocena : 5 

    Lekka i przyjemna. W sam raz na długie wieczory.
      Ocena : 5 

    Polecam
      Ocena : 5 

    ok
      Ocena : 5 

    Lekka i szybko się czyta, gorsza od 1 części.
      Ocena : 5 

    znakomicie się ją czyta
      Ocena : 5 

    Troszkę gorsza od poprzedniej, ale za to dłuższa przez co daje więcej frajdy z czytania. Czekam na kolejną.
      Ocena : 4 

    Według mnie nieco gorsza od pierwszej części, ale styl i bezpośrednie wypowiedzi dalej zachwycają.
      Ocena : 4 

    Trochę gorsza od pierwszej. Nadal się czyta szybko i przyjemnie.
      Ocena : 3 

    To jedna z tych książek, o których już na początku wiesz, że są słabszym, pełnym powtórzeń rozwinięciem pierwszej części. Ale nic nie szkodzi. "Pokolenie Ikea. Kobiety" to w końcu książka czysto rozrywkowa i choć czytamy skopiowane z pierwszej części całe połaci tekstu, to i tak nie brakuje świetnych, ekstremalnie zabawnych momentów.
      Ocena : 3 

    Książka nie tak ciekawa i dowcipna jak część pierwsza, zalatuje wręcz '50 twarzami'...
      Ocena : 2 

    Książka napisana prosto, żeby nie powiedzieć prostacko. Nie dziwię się, że autor używa pseudonimu. Wszystko kręci się wokół seksu, w wyobrażeniach gimnazjalistów (gdyby jeszcze mieli kasę...). Jestem młodym, jakoś wykształconym osobnikiem z dużą tolerancją na wulgaryzmy i chamskie odzywki, ale nawet dla mnie poziom momentami był żenujący. Książka dobra do autobusu lub lekka rozrywka porównywalna z telewizją - nic nie wniesie do Twojego życia, ale zawsze to jakaś rozrywka. Do przemyśleń nawet najdrobniejszych nie zmusza, Szybko się ją czyta. Kupiłem obie części w promocji nie wiedząc na co się piszę. Na szczęście w ta część ma lepszy styl i jest znacznie dłuższa. Mocno się dziwię, że to bestseller.
    logotypy