Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2020
Personal branding, czyli jak sku...

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (5)
Stron: 232
Czas nagrania: 4 godz. 46 min. Czyta: Maciej Orłoś
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
31,92 zł
39,90 zł

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

  • Rozdział 1. Wstęp
  • Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
    • Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26).
    • Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie
  • Rozdział 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przyszłość
  • Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Rozdział 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku właściwego personal brandu
  • Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • Przeszłość stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.
  • Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych
    • Wysyłanie sygnałów innym
    • Podnoszenie atrakcyjności partnera
    • Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera
  • Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
    • Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych
  • Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie doświadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy
  • Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
    • Nawiązywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie określonego stanowiska w archetypach
  • Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
    • Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki własnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granicą
    • Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości
    • Pamiętaj! Jestem z Polski
  • Rozdział 22. Matryca wiarygodności
    • Budowanie wiarygodności
    • Rola liczb
  • Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
    • Umawianie się na randkę
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich usług
  • Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
    • Długość publikowanych treści
    • Co publikować w kanale YouTube
  • Rozdział 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytułu
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
    • CTA w tekście
  • Rozdział 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło
  • Rozdział 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. Określ swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grupę docelową
    • Krok 3. Wypełnij matrycę treścią

Najczęściej kupowane razem:

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą plus Psychologia Relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami (miękka oprawa) plus Success and Change (miękka oprawa)
Cena zestawu: 84,73 zł 99,70 zł
Oszczędzasz: 14,97 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą plus Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3) plus Success and Change (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
Cena zestawu: 134,21 zł 157,90 zł
Oszczędzasz: 23,69 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Jura Krakowsko-Częstochowska. Travelbook. Wydan...
Monika Kowalczyk, Artur Kowalczyk
Cena: 26,90 zł
Przebaczenie. Kaci Hadesa
Tillie Cole
Cena: 39,90 zł
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - o...
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Cena: 39,90 zł
Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji
Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O'Reilly
Cena: 49,00 zł
Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni
Chris Guillebeau
Cena: 44,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

6
(5)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Bardzo przydatna wiedza.
      Ocena : 6 

    Nie lubię poradników motywacyjnych, w których autor ma złote myśli i wie wszystko na każdy temat. Ale Pana Grzesiaka już znam. I mądrze mówi. Czytałam już jego książkę o metodach wywierania wpływu i taką o szybkim uczeniu sie języków obcych. Teraz przyszedł czas na tworzenie marki własnej. Czym jest marka własna? To wszystko to, co dostrzegają inni ludzie w nas. I to jak nas oceniają. Markę własną tworzymy podświadomie, po prostu są to nasze "zwyczajne" zachowania, ale co w momencie kiedy nie dokońca są one spójne z naszym "ja"? Czasem umniejszamy swoją wartość czy wchodzimy w nieodpowiednią rolę, do danej sytuacji. Nie jest to rodzaj maniupulacji czy przekłamywania rzeczywistości, ale sposób na to by pokazać się z tej lepszej strony. Im droższa marka własna, tym stajemy się drożsi. Dla potencjalnego pracodawcy czy nawet partnera. Teraz może to wydawać się skomplikowane, bo nie jestem dobrym mówcą, ale w tej książce temat pokazany jest w sposób przystępny i zrozumiały. Autor przekazał nam informacje zwięźle, publikacja ma tylko 230 stron, ale wydaje mi się, że temat został dobrze przedstawiony. Są ćwiczenia, są przykłady, wszystko w sposób profesjonalny, ale też swobodny, to takie rady jakie mógłby nam dać dobry znajomy. A jeśli tym znajomym jest osoba pana Mateusza, który odniósł sukces, to pozostaje nam tylko brać przykład.
      Ocena : 6 

    Grzesiak zapakował w ten skromnie wyglądający tomik naprawdę niesamowity ładunek wiedzy na temat budowania osobistej marki. Do tego autor pisze ciekawie, dowcipnie, lekkostrawnie i jasno. Przyjemnie spędziłem czas na odkrywaniu, że mógłbym się sprzedawać drożej. Gdybym tylko sumiennie i fachowo zadbał o wykreowanie z siebie brandu. Na razie mam znakomite narzędzie w ręku. Książkę Grzesiaka.
      Ocena : 6 

    Temat przeciekawy i świetnie przedstawiony przez Grzesiaka. To autor stworzony do tłumaczenia jak samemu zostać marką osobistą i zarabiać na tym. Do tego super konkret wiedza o kształtowaniu własnego wizerunku w social mediach.
      Ocena : 6 

    miałem okazję byc słuchaczem dwóch seminariów prowadzonych przez M. Grzesiaka i to były godziny wartościowe, niewątpliwie on sam jest dobrym przykładem na właściwy personal branding, tak go oceniałem zaraz po zakończeniu wystąpień, książka jest przez to wiarygodna, zarówno co do metod w niej prezentowanych, jak i celów do których ma słuzyć praca nad stworzeniem z siebie cennej marki, polecam - nie nudzi się a wręcz zachwyca ludzi otwartych i rozumiejących potrzeby współczesności
    logotypy