Opinie o książce "Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu"

6
(100%)
5
(0%)
4
(0%)
3
(0%)
2
(0%)
1
(0%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 5)
Średnia ocen: .

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu:

Ocena : 6 Ocena książki 2021-01-18

Elizabeth Maziakowska

Zakupiłam wersje ebooka i nie mogłam się oderwać , mimo nastawienia autora od samego początku,że jeżeli bolą nas porównania z wartościami i treściami religijnymi , poparte o przykłady biblijne to według twórcy należałoby odłożyć tę pozycję i żyć w ciemnościach Wlać myślenie systemu zaprzeczenia . Im bardziej produkt zraża , tym bardziej odbiorca chce go poznać , dotknąć , wypróbować czy zastosować . Tak jest i w tym przypadku. Genialny opis zachęca do zapoznania się z tajnikami pisania treści , które się sprzedadzą . Nie jest to chwyt marketingowy . O tym , jak dobrze pisać wcześniej nie szukałam odpowiedzi w tego typu poradnikach , bo jestem przeciwniczką poradników, wolę antyporadniki i tutaj jest właśnie dysonans poznawczy i kognitywny . O sprzedaży przeczytałam mnóstwo materiałów , książek , przeszłam wiele szkoleń , ale tutaj da się zauważyć , w jaki sposób autor skłania do pisania ofert pisanych na przekór, co sama stosuje w promocji swoich produktów . Celne uwagi i wskazówki , motywują , wydobywają wewnętrznego twórcę . Czy musimy zasięgać do alfabetu morsa, żeby tekstem przykuć kogoś gwoździem, tzn. przepraszam , czyjąś uwagę? Nie! Autor bazuje na słowach , które w danej przygotowanej ofercie odzwierciedlają potrzebę klientem , z utworzonych haseł , tworzy konkret , którym zwyczajnie sprzedaje. I ten fakt mogę potwierdzić , iż działa absolutnie . Zaprawdę powiadam Wam , zakupujac tę książkę dziś będziecie w raju i polechtacie ego fajnym hajsem .Polecam ??

Ocena : 6 Ocena książki 2021-01-21

bez podpisu

To książka nie dla każdego. Jeśli szukasz kompendium które krok po kroku pokaże Ci jak pisać teksty sprzedażowe, radzę sięgnąć po "Biblię Copywritingu" tego autora."Siła Lucyfera" jest dla tych, którzy chcą poznać kwintesencję perfekcyjnego pisania treści, poznać smaczki i detale, które sprawiają, że treści, które piszesz wciągają, uwodzą i zachwycają, a przede wszystkim, sprzedają tu i teraz. Napisana z właściwym dla autora poczuciem humoru. Czyta się ją jednym tchem, jak świetną powieść. Nie dość, że to solidna dawka wiedzy na najwyższym poziomie, to jeszcze świetna lektura, która zwyczajnie poprawi Ci humor. POLECAM!!!

Ocena : 6 Ocena książki 2021-02-10

Marek Ścibior

Nie chcę być tanim pochlebcą, ale z mojej perspektywy książka jest bardzo dobra. Rozświetliła mroki mojej niewiedzy związane z tym, co dzieje się w głowie kupującego. To jej wartość: pokazanie perspektywy kupującego z jego oczekiwaniami, uprzedzeniami, lękami, mechanizmami, które decydują o jego wyborach. Słowem to jednocześnie książka o każdym z nas. Czy Tobie chociaż raz nie zdażyło się porzucić koszyk tuż przed płatnością. Nie dowiesz się z tej książki jak pisać, ale co pisać. Jeśli zależy Ci na wiedzy warsztatowej kup Biblię copywritingu. Last but not least, boski pomysł ze strukturą opartą o SALIGIA. To przykład jakie znaczenie dla przekazu ma dobrze dobrana forma.

Ocena : 6 Ocena książki 2021-01-28

Jarosław Kasprzak

Kolejna książka o tym jak pisać aby sprzedawać. Tak ale bez udawania, bez kombinowania, bez makaronu na uszy, nowomowy i wielu podobnych słów. Kawa na ławę, gdzie autor pisze jak jest. Można się z nim nie zgadzać. Jednak to o czym pisze jest oparte na jego doświadczeniu i działa. Książka praktyczna, pokazująca jak efektywnie pracować nad tekstem oraz z tekstem sprzedażowym. Zawiera 80% wiedzy praktycznej a 20% wiedzy teoretycznej, co nie jest powszechne w takich opracowaniach. Najważniejsze jest jednak to, że Darek jest cały czas sobą, nie udając kogoś innego. Polecam tym wszystkim, którzy nie boją się prawdy o tekstach sprzedażowych

Ocena : 6 Ocena książki 2021-01-18

Magdalena Bajtlik

Jestem w połowie, ale już wiem, że każda linijka to SKARB. Wdrażam na bieżąco i już są MEGA rezultaty. Mam zdecydowanie większą swobodę, kiedy rozmawiam z potencjalnym Klientem. Dzięki temu o wiele łatwiej dojść do porozumienia. W moim przypadku są to sprawy o niebagatelnym znaczeniu ? negocjujemy współprace, które kosztują fortunę, ale pomagają odzyskać zdrowie czy wręcz uratować życie. Gra toczy się więc o najwyższe stawki. I tu SIŁA, stabilne przekonanie o własnej MOCY oraz świadomość mechanizmów, jakie wyzwala każde nasze słowo, jest BEZCENNA. W mojej pracy walczę z wieloma stereotypami. Nie jest łatwo trafić do umysłu ogarniętego bólem oraz troską z nowym, krystalicznie świeżym paradygmatem. SIŁA LUCYFERA pozwala mi uważnie i świadomie pracować również z tą ciemną stroną Klienta, z szacunkiem dla Jego cierpienia, ale też jasno komunikując mu, że Jego sytuacja, tak czy owak, zmienia się z każdą chwilą ? ale to On ma wpływ na kierunek tych zmian. Dziękuję, Darku.

Zamknij