Opinie o książce "Rewolucja social media"

6
(33%)
5
(33%)
4
(11%)
3
(9%)
2
(7%)
1
(7%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 45)
Średnia ocen: 4.5

Rewolucja social media:

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-13

bez podpisu

To najbardziej kompletna publikacja o tym, jak współpracować i komunikować się z konsumentami w czasach, gdy większość Twoich klientów bezwiednie współtworzy treści w social media jadać samochodem, tramwajem, stojąc w kolejce przy kasie, czy nudząc się na spotkaniu/zajęciach, często obgadując lub pytając o Twoja markę. To nie jest książka wyłącznie dla firm prowadzących biznes w internecie, obecnie każdy bez wyjątku biznes jest już w internecie - Twoi klienci już tam są i tylko od Ciebie zależy, czy wejdziesz z nimi w konwersacje, czy pozostawisz ich samym sobie i konkurencji. Tylko jeden rozdział poświęcony jest stricte "social media dla e-commerce" i nie jest to przypadek, zakres możliwości wykorzystania wszechobecności social mediów jest dużo większy. Książka zawiera bardzo, bardzo praktyczne rady, opisuje mechanizmy komunikacji, a przede wszystkim konkretny case'y - a wszystko to przeniesione jest na polski grunt przez praktyka, który prowadzi Cie krok po kroku. Dzięki tej książce unikniesz wielu bardzo bolesnych błędów i zrozumiesz, ze social media nie jest kolejnym kanałem sprzedany dla Twojej, a czymś zdecydowanie cenniejszym. Dużo ciekawych informacji, wszystko opisane przystępnym językiem, kawal dobrej lektury dla wszystkich od członków zarządu i marketingowców do właścicieli małych i zupełnie jednoosobowych biznesów. Bardzo udany zakup.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-10-04

Michał Śmieszniak, Programista

Świetna książka. Dużo ciekawych znanych i mniej znanych przykładów z SM. Polecam

Ocena : 6 Ocena książki 2014-11-12

bez podpisu

Świetna książka!

Ocena : 6 Ocena książki 2013-01-18

bez podpisu

Świetna ksiazka, inne traktujace o Social media to w porownaniu z nia amatorszczyzna pisana przez osoby mające podstawową wiedze o temacie. Natomiast po ksiazce Rewolucja Social Media widocznie widać iż Pan Michał Sadowski posiada bogate doświadczenie w temacie oraz spore doświadczenie jako redaktor, dzieki któremu swoja wiedze o Social Media przekazuje nam w świetnej oprawie. Polecam, to niewatpliwie najlepsza pozycja poruszająca temat Social Media, inne ksiazki na ten temat"Godzina dziennie z Facebook marketingiem", "Era Facebooka" trafiły u mnie do kosza po zapoznaniu sie z ksiazka Michała Sadowskiego.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-09-29

bez podpisu

swietna ksiazka

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-13

Marek Dobroń, handlowiec

Rewelacyjnie usystematyzowana książka, wciągająca jak słoneczki pod trzepakiem ;). Kupiłem w przedsprzedaży, byłem więc jedną z pierwszych osób, które mogą książkę zaopiniować. I powiem szczerze, czytać w ciemno, brać, by efektywniej i pewniej działać w Social Media. Sporo pomysłów, case'ów i rad. W cenie pizzy prawdziwa rewolucja!

Ocena : 6 Ocena książki 2014-03-20

Jan Lewandowski, bloger

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich blogerów, marketingowców itp. W Stanach wiedza o social mediach jest nieporównywalnie większa niż w Polsce. Ta książka daje realną przewagę nad konkurencją.

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-14

Mateusz, Architekt

O dzięki Michał, bardzo brakowało tej książki. Jednak polskie spojrzenie na SM jest o niebo bardziej praktyczne. Szczerze polecam, rewolucjonistom, jak i ewolucjonistom.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-01-17

Filip Szczeklik, Web designer

Najlepsza pozycja na rynku polskim a do tego traktuje na coraz bardziej popularny i ważny temat aktywności w social media! Na taką książkę czekałem od dawna a tutaj miłe zaskoczenie gdyż napisał ją człowiek, który zjadł na tym zęby :) Książka napisana przez Michała jest bardzo prostym, wyrazistym językiem, dzięki czemu nawet najwięksi laicy będą mieli z tej książki wiele pożytku.

Ocena : 6 Ocena książki 2014-06-18

Piotr Kordyś, fotograf

Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zasady funkcjonowania marki w dzisiejszym świecie mediów społecznościowych.

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-19

bez podpisu, Webdeveloper

Książka wyśmienita, przeczytałem ją praktycznie od deski do deski jednym tchem z wielkim zaciekawieniem. Pozycja napisana fajnym językiem. Wiele świetnych przykładów działań!! Serdecznie polecam książkę Michała!

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-17

bez podpisu, Webdeveloper

Książka wyśmienita, przeczytałem ją praktycznie od deski do deski jednym tchem z wielkim zaciekawieniem. Pozycja napisana fajnym językiem. Wiele świetnych przykładów działań!! Serdecznie polecam książkę Michała!

Ocena : 6 Ocena książki 2013-02-08

Tomasz Szulborski, Informatyk

Jedna z niewielu książek która na prawdę dokładnie opisuje o co chodzi w mediach społecznościowych.

Ocena : 6 Ocena książki 2012-12-14

bez podpisu

Ciekawa ;)

Ocena : 6 Ocena książki 2013-01-04

Dawid Bucholc

Bardzo dobra książka. Social Media opowiedziane prostym językiem, a podparte wieloma przykładami. Kody QR świetna sprawa. Jedyny minus tej książki to jej rozmiar, kilka tematów omówionych "na szybko".

Ocena : 5 Ocena książki 2013-02-11

Michał, nauczyciel

Powiem tak: książka bardzo dobra dla osób, które nie wiedzą jeszcze jaki potencjał drzemie w mediach społecznościowych. Natomiast osoby, które już co nieco wiedzą na ten temat będą miały okazję uporządkować wiedzę i zapoznać się z ciekawymi case studies. Ogólnie na plus.

Ocena : 5 Ocena książki 2013-05-24

bez podpisu

Porządnie napisana książka przez człowieka, który wie co w trawie piszczy. Nie przedstawia masy gotowych recept i prostego małpowania, ale traktuje temat holistycznie. Takie podejście daje nadzieję, że pozycja szybko się nie zdezaktualizuje.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-12-31

bez podpisu

Polecam tą publikację, znajdziecie w niej wiele ciekawych przykładów kampanii społecznościowych i świeże spojrzenie na rolę nowych mediów społecznościowych w codziennym życiu. ps. A teraz mały test! Ciekawe ile czasu zajmie brand24 odszukanie tego postu ?:) pozdrawiam ;)

Ocena : 5 Ocena książki 2013-12-01

Piotr, IT

Na prawdę dużo informacji o social media.

Ocena : 5 Ocena książki 2014-03-27

Marek Gwóźdź, Wydawca, Student

Książka napisana prostym przyjaznym językiem nie tylko dla osób zajmujących się Social Media na co dzień. Sam przeczytałem książkę w 2 dni! Dobrze wydane pieniądze!

Ocena : 5 Ocena książki 2013-12-28

bez podpisu

Książka napisana interesującym językiem, treść wciąga, czyniąc lekturę przyjemna i użyteczną :) Kompendium wiedzy o social mediach w pigułce! :)

Ocena : 5 Ocena książki 2012-12-31

Marcin Godlewski, pasjonat, własna działalność

Książka dobra napisana prostym językiem. Będzie świetna dla początkujących, jednak dla osób już trochę siedzących w temacie niestety będzie tego trochę za mało. Duży nacisk został położony na pracę z klientami poprzez media społecznościowe, co robić, czego nie robić. Dużo ciekawych, ale ogólnie opisanych case study. Bardzo miło się czyta, książka na jeden wieczór nawet dla niewprawionego czytelnika Przeczytać na pewno warto!

Ocena : 5 Ocena książki 2015-01-28

Marek Bachorski-Rudnicki, prywatny przedsiębiorca

Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza. Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze dopasowane do strategii jakiejkolwiek firmy media to podstawa jej egzystencji. Przy pomocy Internetu nawet niewielki biznes w niewielkiej miejscowości może dzisiaj świadczyć swoje usługi całemu światu. Superblogi, social commerce, geotagowanie, social gaming, czy wyszukiwarki społecznościowe mogą wprawić nieobytego z materią czytelnika w zakłopotanie. Tymczasem wiele osób korzysta z Facebooka, przegląda filmy na Youtube, prowadzi bloga, dodaje posty na Twitterze i gra w gry na Facebooku tworząc internetową rzeczywistość. Dzisiaj Internet jest bezsprzecznie potęgą. Dzięki niemu realia i promocja biznesu to już nie tylko akademickie podejście do marketingu, znane każdemu studentowi, jako produkt, miejsce, cena i promocja. Dziś, cytując guru marketingu, ta sfera dotyczy doświadczenia, bycia wszędzie, wymiany i edukacji. Bezsprzecznie w umysłach i psychice ludzkiej nastąpiły dzięki temu ogromne zmiany. Za pomocą Internetu coraz więcej firm szuka rozwiązań na styku psychologii oraz technologii w kontekście, właśnie social media. Obecnie to zjawisko można nazwać społeczną rewolucją w kontekście usług społecznościowych. Konsument ewoluuje, staje się świadomy sposobów rozwiązywania problemów dzięki internetowym narzędziom. Co więcej, zdaje sobie sprawę z siły swojego głosu. Książka Michała Sadowskiego w sposób bardzo oryginalny przybliża czytelnikowi sferę social media. Mówi o rewolucji, która sprzyja na rynku tym przystosowanym. Wskazuje na skuteczny dialog online i prezentuje wiele możliwości oraz kanałów komunikacji. W dodatku autor omawia po krótce każdą z możliwości dodając coraz bardziej popularne odnośniki do tekstów tzw. QRcode. Za ich pomocą i coraz bardziej popularnego smartfona czytelnik przenieść się może z wymiaru książki w świat interaktywny, gdzie tekst jest ilustrowany np. filmem. Bez wątpienia nadszedł czas rewolucji. Czas social media. Internet jest medium potężnym, stale ewoluującym i w dużej mierze niezależnym. Wszystko na to wskazuje, że jego znaczenie będzie rosnąć z ogromną siłą wraz ze stale zwiększającym się dostępem do niego i wraz z umiejętnościami i świadomością korzystania z tego zasobu przez użytkownika. Potencjał jest ogromny. To właśnie tutaj dojrzewają biznesy i kształtują się światopoglądy. Warto sięgnąć po doskonale dokumentującą ten fakt książkę Sadowskiego i zgłębić wiadomości tu zawarte, aby z pełną świadomością podążać za nowymi trendami. Walka o klienta trwa. Za pomocą rewolucji. Rewolucji rozpoczętej właśnie w social media.

Ocena : 5 Ocena książki 2013-01-16

Damian Rzepiszczak, Technik informatyk

Genialne podejście do tematu mediów społecznościowych. Polecam bardzo tą książkę !!!

Ocena : 5 Ocena książki 2013-06-12

Michał Jankowski, pracownik działu handlowego/ analityk

dopiero zaczynam przygodę z Social Media, tak patrząc poza obręb korzystania z Facebooka, i taką sferą marketingu, więc wiem że nie mam porównania ani dostatecznej wiedzy, żeby opierać się na tym przy ocenie książki, ale wiem na pewno, że książka nie opisuje "zamierzchłych czasów prehistorii" marketingu social media sprzed 3 lat i daje solidne podstawy, wskazówki o co w tym wszystkim chodzi i jak zabrać się dalej do zgłębiania wiedzy w tym zakresie!

Ocena : 5 Ocena książki 2020-08-02

bez podpisu

Co nie co dowiesz się sprawą mediów społecznościowych .

Ocena : 5 Ocena książki 2017-04-11

bez podpisu

Bardzo pomocna pozycja dla wannabe social content managerów oraz wszystkich osób, które wiążą swoją przyszłość z tą branżą. Pozycja pomocna również dla osób, których biznesy mogą i mają szansę na promocję za pomocą tych mediów. Polecam

Ocena : 5 Ocena książki 2013-05-23

Piotr, IT

Bardzo cieszy fakt, że tak dobre książki są pisane przez polskich autorów. Największą zaletą jest osadzenie tematyki w naszych polskich realiach. Ogromna korzyść to także fakt, że Autor jest praktykiem i ma za sobą sporo doświadczenia. Praktycznie jest to pozycja obowiązkowa!

Ocena : 5 Ocena książki 2013-02-28

Dominik Królikowski

„Uwaga! Książka zawiera lokowanie produktu”. Taki napis powinien być naklejony na okładkę każdego egzemplarza książki. Niezależnie od tego jest to fajnie napisany przewodnik po social media. Każdy kto zawodowo korzysta z marketingu społecznościowego powinien dla usystematyzowania swojej wiedzy przeczytać tę pozycję.

Ocena : 4 Ocena książki 2013-05-20

bez podpisu

Wahałem się nad 3 a 4. Książka opisuje social media, ale nie ma tam mowy o żadnej rewolucji. Książka przeciętna.

Ocena : 4 Ocena książki 2014-08-20

Piotrek Czytelnik, Kierownik

Spodziewałem się czegoś więcej. Autor trochę za mocno "reklamuje" swój projekt internetowy. Przynajmniej przyjemnie się ją czytało.

Ocena : 4 Ocena książki 2013-05-05

bez podpisu

Książka bardzo ogólnie traktuje temat. Jest za to dobrze napisana, świetnie się czyta.

Ocena : 4 Ocena książki 2015-12-30

bez podpisu

Daje ogólny obraz funkcjonowania mediów społecznościowych.

Ocena : 4 Ocena książki 2013-04-08

Łukasz Drozda

Bardzo aktualna, przystępnie napisana i bez przynudzania.

Ocena : 3 Ocena książki 2013-11-11

Paweł, PM

Zderzenie z książką po tak ogromnej ilości pozytywnych i sztucznie dmuchanych opinii było bolesne. Książka średnia, raczej dla kogoś, kto dopiero stawia pierwsze kroki. Dużym minusem jest również bardzo mocno pchana w książce autopromocja B24 (sama usługa warta największej uwagi, ale spodziewałem się, że książka będzie trochę inna).

Ocena : 3 Ocena książki 2014-08-10

bez podpisu

Przeciętna pozycja.

Ocena : 3 Ocena książki 2014-06-19

Robert, Programista - konsultant

Momentami interesująca podaje trochę faktów. Tematyka omówiona bardzo ogólnie, odniosłem również wrażenia, że autor sporo razy się powtarza. Kupiłem ją na promocji za 9,9 i tyle można uznać, że jest warta. Jako że miałem wersję mp3 to trochę przewijałem. Myślę jednak że jeśli ktoś nie miał w ogóle styczności z tematem warto mimo wszystko przesłuchać.

Ocena : 3 Ocena książki 2015-08-07

bez podpisu, Inżynier

Książka trochę "przeterminowana"- część informacji jest nieaktualna, ale sam autor dawał do zrozumienia, że social media się zmienia błyskawicznie i ciężko przewidzieć w która stronę nastąpi zmiana. W książce bardzo często przewijają się nawiązania do marki którą stworzył autor. Myślę, że są lepsze pozycje na rynku w tym temacie.

Ocena : 2 Ocena książki 2013-01-30

Mirek

Szukałem inspiracji, ciekawostek, czegoś wyjątkowego niestety niczego takiego w tej książce nie znalazłem ;-( Za tą cenę absolutnie nie polecam!

Ocena : 2 Ocena książki 2013-04-04

bez podpisu

Książka jest mocno średnia. Czasem chaotyczna i nie wiadomo o czym się czyta. Autora ratuje tylko to, że dał wskazówki ze swojej kariery, a także case-studies. Nie nadaje się dla początkujących w dziedzinie social media (jeśli już to ze względu na wskazówki i dobre praktyki, ale łącznie to raptem może 50 stron książki). Daję 2, na zachętę.

Ocena : 2 Ocena książki 2013-02-28

bez podpisu

Autor sprawia wrażenie jakby pozjadał wszystkie umysły. Jednak wolę uwierzyć działom PR wielkich firm, które mają kasę na badania i rozwój, niż w to co tutaj wypisuje autor. Książka trochę taka w stylu napiszę Wam "sto" razy to samo i uwierzycie, że to prawda. Oczywiście ogólnie miłoby było gdyby przeczytało ją jak najwięcej ludzi. Miałbym więcej pracy. Ale dla specjalistów to lipa.

Ocena : 1 Ocena książki 2015-01-18

Maciek Bauer

Spodziewałem się wartościowej treści, dostałem wątpliwą reklamę pana Michała i jego firmy. Nie dowiedziałam się niczego, czego nie można znaleźć w wielu miejscach internetu od dłuższego czasu. Podawanie wielu przykładów z zagranicy nie ma się praktycznie w żaden sposób do Polskiego rynku. Chaotyczny zapis utrudnia poruszanie się po lekturze, a egocentryzm aż wylewa się z kartek. Bardzo to przykre, bo pan Michał wydawał się interesującym ekspertem, a okazał się łasy na sławę z wydania książki bez wnoszenia wartości dla czytelnika. Duży zawód.

Ocena : 1 Ocena książki 2012-12-17

bez podpisu

Słaba

Ocena : 1 Ocena książki 2012-12-31

bez podpisu

Beznadziejna, Odradzam!

Zamknij