Opinie o książce "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki"

6
(28%)
5
(39%)
4
(12%)
3
(4%)
2
(9%)
1
(7%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 67)
Średnia ocen: 4.5

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki:

Ocena : 6 Ocena książki 2011-09-19

Jakub, Przedsiębiorca

Wspaniała książka, napisana przystępnym językiem, w bardzo lekkiej i przyjemnej formie. Sporo ciekawych informacji. Szczególnie dobra pozycja, jeśli szukamy czegoś w formie repetytorium z marketingu. Gorąco polecam!

Ocena : 6 Ocena książki 2018-09-03

bez podpisu

Świetna książka, polecam.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-06-20

Czarek

Świetna książka dla fanów marketingu. Ale zupełnie inna książka niż inne z tej dziedziny!

Ocena : 6 Ocena książki 2012-08-06

bez podpisu

super

Ocena : 6 Ocena książki 2012-06-27

bez podpisu

polecam! w ciekawy sposób zaprezentowane metody budowania marki

Ocena : 6 Ocena książki 2012-01-05

bez podpisu

polecam :)

Ocena : 6 Ocena książki 2012-09-21

Michał, nauczyciel

Pierwsza książka Pawła Tkaczyka którą czytałem i od razu polubiłem jego lekki styl. Dostarcza wartościowej wiedzy nt. marek. Świetna pozycja dla głodnych wiedzy!

Ocena : 6 Ocena książki 2017-05-09

Ola

Na książkach Pawła Tkaczyka nie można się zawieźć. Polecam!

Ocena : 6 Ocena książki 2017-02-26

bez podpisu, Full stack developer

Książka jest rewelacyjna. Naprawdę otwiera oczy na to jak można kreować własną markę. Wiele z tych technik można też stosować do kreacji własnego wizerunku w firmie. Bardzo podoba mi się forma w jakiej autor przedstawia zagadnienia. Krótko rzeczowo i z życiowymi przykładami. Ciężko jest się od nie oderwać. Ja akurat kupiłem wersję audio. Idealna w drodze do i z pracy. Gorąco polecam!

Ocena : 6 Ocena książki 2012-01-30

jenerał

Książka inspirująca, wprowadzająca w zagadnienia kreowania marki. Zwraca uwagę na wiele aspektów, które są bardzo istotne dla osób, które poważnie myślą o profesjonalnym budowaniu marek.

Ocena : 6 Ocena książki 2011-09-20

Aneta Oleszek, manager

Książka godna polecenia wszystkim, którzy zarządzają biznesem. Przeczytałam "od deski do deski" i zapewne jeszcze nie raz po nią sięgnę. Pozdrawiam autora.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-05-21

Aleksander Zawalich, Student

Książka dobrze opisuje zagadnienia związane z mediami społecznościowymi. Nadaje się zarówno dla początkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych w temacie. W trakcie czytania można odczuć, że autor cały tekst napisał na podstawie swoich doświadczeń z marketingiem. To ważne. Zamieszczone case-study na końcu książki są jeszcze bardziej na plus. W porównaniu z książką "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty" Anny Miotk - czegoś mi jeszcze brakuje. Ale książkę i tak polecam.

Ocena : 6 Ocena książki 2014-12-08

bez podpisu

Jedna z najlepszych książek jakie czytałem jeśli chodzi o budowanie marki ;] serdecznie polecam.

Ocena : 6 Ocena książki 2015-12-21

Paweł Baraniak, HR Manager

dobra

Ocena : 6 Ocena książki 2012-06-22

Dawid Bucholc

Bardzo przyjemnie się czyta. Pozycja obowiązkowa dla studentów marketingu, PR i podobnych. Rewelacja!

Ocena : 6 Ocena książki 2015-12-30

bez podpisu

Bardzo dobra książka o budowaniu marki.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-05-04

Aleksander Mielczarek, inżynier elektronik

Bardzo cenna pozycja, dla osoby chcącej otworzyć lub rozwinąć swoją działalność gospodarczą. Książka napisana jest przystępnym językiem a treść jest interesująca - wręcz wciągająca. Gorąco polecam.

Ocena : 6 Ocena książki 2015-03-26

Karol Jurczyk, Przedsiębiorca

Absolutnie podstawowa pozycja nie tylko dla początkujących przedsiębiorców. Budowanie marki w pigułce.

Ocena : 5 Ocena książki 2014-07-20

bez podpisu

Znakomita książka, która w obrazowy i zrozumiały nawet dla marketingowych laików sposób opisuje różnorodne zagadnienia z zakresu budowania marki (i nie tylko!). Świetna rzecz, tak dla początkujących, jak i dla doświadczonych zawodowców.

Ocena : 5 Ocena książki 2011-09-19

bez podpisu

Zdecydowanie daje 5, nie jest to książka wybitna, ale na pewno bardzo dobra. Po pierwsze, napisana jest przez praktyka, więc pewniej się czuję czytając, że to co autor przekazuje zostało sprawdzone. Po drugie, czyta się ją łatwo tzn. z łatwością przychodzi mi wyobrażenie tego co autor opisuje. Po trzecie, książka przydaje mi się w pisaniu pracy jak i układaniu planów na przyszłość - założenia własnej działalności gospodarczej. Polecam.

Ocena : 5 Ocena książki 2011-10-12

bez podpisu

Zdecydowanie daje 5, nie jest to książka wybitna, ale na pewno bardzo dobra. Po pierwsze, napisana jest przez praktyka, więc pewniej się czuję czytając, że to co autor przekazuje zostało sprawdzone. Po drugie, czyta się ją łatwo tzn. z łatwością przychodzi mi wyobrażenie tego co autor opisuje. Po trzecie, książka przydaje mi się w pisaniu pracy jak i układaniu planów na przyszłość - założenia własnej działalności gospodarczej. Polecam.

Ocena : 5 Ocena książki 2021-11-27

bez podpisu

Warto przeczytać. Dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją działalność w internecie i dla tych, którzy działają, ale utknęli w "martwym punkcie" ;)

Ocena : 5 Ocena książki 2014-05-28

Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu

Uwielbiam autora - wyznacza trendy i potrafi je w genialny sposób przedstawiać zwykłym śmiertelnikom. Zakamarki marki to podstawa, którą powinien poznać każdy, kto zamierza w przyszłości opiekować się markami, pamiętając przy tym, że sam jest marką... osobistą.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-02-14

Kamil Brzeziński, Manager

Świetna książka dla każdego, kto interesuje się kreowaniem marki. Obowiązkowa pozycja dla każdego właściciela firmy i osoby, która zajmuje się marketingiem. Napisana prostym językiem tak by zrozumiał ją każdy odbiorca. Gorąco polecam.

Ocena : 5 Ocena książki 2014-03-29

Marcin Rogalski, Senior Buyer Assistant

Polecam tę książkę każdemu, kto zaczyna swoją przygodę z Brand Marketing oraz tym osobom, które chcą sobie uzupełnić wiedzę z tego zakresu. Jednym z największych atutów tej pozycji jest jej "praktyczność" wygrywająca z teorią.

Ocena : 5 Ocena książki 2015-01-04

Paweł Pasek

Polecam osobom zainteresowanym budową i rozwijaniem nowoczesnych marek. Bardzo szybko się czyta.

Ocena : 5 Ocena książki 2011-10-12

bez podpisu, art director

Polecam każdemu, kto ma do czynienia z reklamą, a szczególnie klientom, którzy pragną skorzystać z usług agencji reklamowych. Wówczas praca jednych i drugich będzie bardziej owocna w opracowaniu strategii budowania własnej marki.

Ocena : 5 Ocena książki 2013-04-24

Jan Odważny

Pierwsza z książek Pawła Tkaczyka - pozycja godna uwagi, zawiera wiedzę z zakresu zarządzania marką w postaci skondensowanej. Pozwala ogarnąć całą istotę marki, wagę problemów, które napotkamy w relacjach z odbiorcami marki. Polecam również "Grywalizację" jako istotny element (narzędzie), który należy uwzględnić w procesie budowania i utrzymania statusu marki. W "Zakamarkach marki" znajdziecie jedynie wprowadzenie w obszar grywalizacji.

Ocena : 5 Ocena książki 2014-04-15

Tomek, Biznesmen :D

Paweł Tkaczyk jest jednym z niewielu tak wybitnych specjalistów w dziedzinie komunikacji wizualnej, co sprawia iż książka jest napisana (oraz przeczytana-audiobook) bardzo rzeczowo. Polecam wszystkim świeżym przedsiębiorcom i tym którzy nigdy nie przestają rozwijać swojego biznesu.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-03-08

Sylwia, przedsiębiorca

lekko i przyjemnie się czyta, praktyczna bez nadmiernego teoretyzowania - konkretne i aktualne przykłady z otoczenia biznesowego, inspiruje i zachęca do poszukiwania własnych oryginalnych rozwiązań

Ocena : 5 Ocena książki 2011-10-12

Michał Lisiecki

Książkę oceniam jako bardzo dobrą. Świetnym pomysłem było pisanie krótkich rozdziałów przez co dobrze i szybko się ją czyta - przypomina trochę blog w wersji książkowej. Co do zawartości merytorycznej to absolutnie polecam ją zarówno hobbystom tematu kreowania i zarządzania marką jak osobom zajmującym się tymi zagadnieniami zawodowo. Napisana jest językiem zrozumiałym i bez wodolejstwa. Wydaje mi się, że autor czerpał inspirację ze stylu Setha Godina, za co należą się mu gratulacje bo dzięki temu treść jest ciekawa i łatwo przyswajalna - a o to przecież chodzi, prawda?

Ocena : 5 Ocena książki 2013-01-09

bez podpisu

Książkę bardzo dobrze się czyta, mocno wciąga, aż chce się pochłonąć całą za jednym posiedzeniem.

Ocena : 5 Ocena książki 2013-01-02

Jakub Cyran, Przedsiębiorca

Książka jako treść rewelacyjna. Kompendium wiedzy, do przeczytania którego często zachęcam Klientów. Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą stworzyć markę, która będzie miała szanse konkurować innymi na rynku. Jedynym zastrzeżeniem jest fakt, że lektorem w audiobooku jest autor książki. Nie zawsze poprawnie czyta i czasami widać, że choć autor ma ogromną wiedzę to czytaniem książki powinien zająć się profesjonalista.

Ocena : 5 Ocena książki 2011-09-19

bez podpisu, specjalist ds.pr

książka ciekawa, jest wstępem do zainteresowania i zgłębienia informacji na temat marki

Ocena : 5 Ocena książki 2011-10-12

bez podpisu, specjalist ds.pr

książka ciekawa, jest wstepem do zainteresowania i zgłębienia informacji na temat marki

Ocena : 5 Ocena książki 2014-05-13

bez podpisu

Jak zwykle u Pawła Tkaczyka - dużo przykładów i ciekawie snuta opowieść. Warte przeczytania i stosowania.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-02-13

Piotr Poznański, psycholog - trener

Fajnie się czyta i dla prowadzących już jakiś czas działalność może to być świetny bodziec do zastanowienia się nad tym czy czasem pewne rzeczy, które pominęło się podczas rozwijania firmy nie ciągną zysków w dół. Polecam

Ocena : 5 Ocena książki 2014-01-01

bez podpisu

Dużo ciekawych informacji i inspiracji. Zdecydowanie polecam wszystkim małym przedsiębiorcom i początkującym osobom od marketingu.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-12-04

bez podpisu, handlowiec

Doskonała dla osób chcących zagłębić się w problematykę marketingu. Treść przekazana w prosty, interesujący sposób poparta wieloma przykładami.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-03-07

Michał Rejman

Choć biorąc pod uwagę niewielki rozmiar pozycji ciężko nazwać ją podstawowym kompendium wiedzy na temat brandingu, to z pewnością jest bardzo dobrym poradnikiem i otwiera oczy na wiele aspektów dziedziny. Przystępna forma, zadowalająca ilość case studies i aktualność zagadnień sprawiają, że po przeczytaniu na usta rwie się jedynie: "Chcę więcej!".

Ocena : 5 Ocena książki 2013-06-27

Piotr Wodok, Student

Bardzo przystępnie napisana książka z punktu widzenia praktyka. Teoria bardzo dobrze przeplata się z przykładowymi sytuacjami. Polecam zarówno nowicjuszom jak i tym już nieco obeznanym.

Ocena : 5 Ocena książki 2017-04-11

bez podpisu

Bardzo dobra pozycja. Wprowadzająca dosyć solidnie w tematykę budowania marki. Polecam

Ocena : 5 Ocena książki 2011-09-13

Dawid Mazur, Informatyk

Bardzo dobra książka, podpowiada co i jak zrobić, żeby firma ruszyła pełną parą. POLECAM

Ocena : 5 Ocena książki 2013-09-01

Bartłomiej Czyż

Bardzo dobra książka na temat marketingu, fajnie napisana, dużo humoru, jeszcze więcej konkretnej wiedzy. Polecam.

Ocena : 4 Ocena książki 2012-12-31

Jadwiga Korzeniewska, Specjalista ds. Szkoleń

Zrozumiała i przystępna dla laika. Zawiera ciekawe przykłady z "życia wzięte". Spodziewałam się jednak więcej konkretów, natomiast niektóre kwestie omówione są dość pobieżnie. Dobra jako baza do dalszych poszukiwań informacji.

Ocena : 4 Ocena książki 2013-11-10

bez podpisu

polecam tylko w promocji

Ocena : 4 Ocena książki 2011-10-12

Rafael

Książka ujmuję wieloaspektowo pojęcie marki jako ważnego czynnika marketingowego. Napisana w bardzo przystępnej formie, opartej na konkretnych przykładach i uzupełniona fachowymi komentarzami i terminami.

Ocena : 4 Ocena książki 2011-12-01

bez podpisu

Książka godna polecenia : praktyka, jasny przekaz, dobrze obrazujące przykłady. Minus : brak jednej kartki (strona 165,166).

Ocena : 4 Ocena książki 2012-08-27

bez podpisu

Jeżeli nie chcesz publikować na końcu książki pustych stron pod NOTATKI to zwiększ margines wewnętrzny i zewnętrzny w całej publikacji! Skład tej niejednokrotnie książki odbierał mi chęci do czytania. Jeżeli marka to wizerunek, a nie tylko logo to niestety skład tej książki rzutuje na markę Pawła Tkaczyka. Skądinąd zacnego autora. Następną książkę poproszę wydać z poszanowaniem zasad kultury typograficznej

Ocena : 4 Ocena książki 2012-07-17

Jakub Skowroński

Jako pierwszy parametr do oceny biorę pod uwagę to czy książka pozwala się od niej oderwać przy pierwszym kontakcie. W sumie potrzebowałem 3 podejść więc mamy falstart

Ocena : 4 Ocena książki 2012-11-16

Kacper Szczepanowski, Social Media Marketing Manager

Dobrze napisane podstawy, choć moim zdaniem, raczej dla MSP niż na poziomie enterprise.

Ocena : 4 Ocena książki 2011-09-14

bez podpisu

Brakuje mi w tej książce recepty na zarządzanie marką, przykładów, które nie są tylko wzmianką. Starałem się, przeczytać tą książkę do końca ale "nie zasmakowała mi". Są w niej również wartościowe rzeczy ale spodziewałem się czegoś zupełnie innego.

Ocena : 3 Ocena książki 2019-06-12

Michał

Trochę treśiowo odbiega od tego, co dzieje się na polskim rynku.

Ocena : 3 Ocena książki 2012-09-27

bez podpisu, sprzedawca

Książka składa się ze zbitki bardzo wielu zagadnień, które są zaledwie 'liźnięte' co w głowie niedoświadczonego w temacie kreowania marki czytelnika, pozostawia jeszcze większy mętlik. Nie da się porządnie napisać o wszystkim a już na pewno nie na 216 stronach. Autor w pewnym momencie pisze, że bardzo ważne jest edukowanie klientów, bo wtedy wzrasta popyt na Twoje usługi. Irytujące było to, że w tak wielu miejscach w książce autor podkreśla, że nie warto oszczędzać na firmach zajmujących się kreowaniem marki. Zastanawiam się więc jaki cel miała mieć ta książka? Czy edukująca czytelnika na temat kreowania marki czy edukująca czytelnika, że należy słono płacić za tego typu usługi.

Ocena : 3 Ocena książki 2013-05-13

bez podpisu

Dobrą stroną książki jest pokazanie nowych trendów, niestety tamatyka jest omówiona dość ogólnikowo. Będzie to wartościowa pozycja dla osób, które nie miały okazji czytać książek dotyczących marketingu. Zainteresowani tematem mogą poczuć się zawiedzeni.

Ocena : 2 Ocena książki 2013-04-08

Maciej Chrzanowski

Z przykrością muszę napisać, że książka po prostu nie jest warta większej uwagi. W zasadzie mogłaby mieć 15 stron. Pan Tkaczek (który jest takim troche samozwańczym fenomenem, gdyż pamiętam jak bardzo mocno się samo-promował na GoldenLine.pl lata temu) chciał napisać książkę "będąc na fali". Nie bardzo mu to wyszło. Jednak "rzucić okiem" i przekartkować warto mimo wszystko.

Ocena : 2 Ocena książki 2012-07-02

bez podpisu

Wygląda jak wypracowanie z liceum. Pełno prymitywnych i ogólnikowych rad typu: dostosuj komunikat do odbiorcy, używaj marginesów w korespondencji itp. Spodziewałem się bardziej fachowej lektury

Ocena : 2 Ocena książki 2013-10-12

Andrzej Kowalski

Wybitna... słabizna:( Ta książka to po prostu bańka marketingowa, napompowana reklamą i promocją, a nieposiadająca elementarnych praktycznych treści. Pieniądze wyrzucone w błoto,a pan Tkaczyk - przereklamowany. Mam nadzieję, że kolejna książka wyjdzie lepiej i będzie bardziej praktyczna.

Ocena : 2 Ocena książki 2011-12-12

adam

Książka przegadana - przejrzałem w dwa wieczory i odstawiłem na półkę. Jak dla mnie nic odkrywczego - lepsze są już pozycje S. Godina.

Ocena : 2 Ocena książki 2017-06-30

bez podpisu

Książka pełna banałów i jakiejś podstawowej wiedzy o marketingu. Najbardziej śmieszył mnie przykład "marketingu" dla kliniki stomatologicznej. Zrobili jakieś brandingowe rzeczy i od razu wołają, że to sukces. Raczej dla ludzi, którzy nie mają pojęcia o marketingu. Dla tych, którzy już trochę wiedzą ta książka nie wniesie niczego nowego.

Ocena : 2 Ocena książki 2013-06-09

bez podpisu

Gniot, który nie wnosi nic nowego a bazuje na banałach zebranych z internetu. Szkoda, bo po człowieku który ciągle powtarza że "zarabia opowiadaniem historii" nie spodziewałem się, że będzie opowiadał "historyjki" rodem z karteczek w gumie balonowej...

Ocena : 1 Ocena książki 2012-03-05

bez podpisu

Z calym szacunkiem do autora ksiazki.. w ksiazce nie ma zadnych kompletnie zadnych konkretnych informacji. Czytajac ksiazke czuje sie jakbym czytal reklamy google. Dwa..trzy zdania na dany temat i koniec rodzialu. Szkoda pieniedzy. Nie polecam.

Ocena : 1 Ocena książki 2014-07-14

Tomasz W., sprzedawca www, właściciel e-sklepu

Ta książka to nieporozumienie: 1. zawiera garść zebranych z internetu ogólników nt. brandingu (co prawda ciekawych, ale jednak dostępnych za darmo...), 2. jest nienachalną, ale jednak wyraźną reklamą usług firmy pana Pawła (trochę zbyt intensywną), 3. zamiast kwintesencji brandingu, autor rozprasza się na kwestie z brandingiem związane, ale jednak bardzo poboczne; szczytem nieporozumienia jest np. wejście na temat copywritingu,a chwilę później - typografii (gdybym chciał ksiązkę o copywritingu, sięgnąłbym po "Copywriting internetowy" pana Dutko, ale to już znam na pamięć, natomiast chciałem się dowiedzieć o brandingu...). No i perełka: klu książki to wielce odkrywcze porady w rodzaju: "Nie stosuj stron intro", "Dla osób starszych używaj większego kroju czcionki" i inne tego rodzaju perełki. Reasumując: "Zakamarki marki" to pozycja o świetnym marketingu i miernej użyteczności. Poziom dobry, ale na poziomie piaskownicy. Nie dowiedziałem się z niej niczego, czego bym nie wiedział (a nie uważam się bynajmniej za eksperta od brandingu). Ale aby było konstruktywnie: czekam na II wydanie, które zostanie należycie poprawione i uzupełnione o naprawdę wartościową wiedzę, a nie stek banałów skopiowanych z Wikipedii...

Ocena : 1 Ocena książki 2012-07-30

bez podpisu

Słabo, pobieżnie, banalne porady.

Ocena : 1 Ocena książki 2019-03-14

bez podpisu

Nie spełniła moich oczekiwań, same oczywistości.

Ocena : 1 Ocena książki 2012-07-25

bez podpisu

Kupiłem, przeczytałem i nie polecam. Spodziewałem się ciekawych konkretów a nie opowiadań nic nie wnoszących do tematu.

Zamknij