Opinie o książce "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta"

6
(40%)
5
(20%)
4
(20%)
3
(0%)
2
(0%)
1
(20%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 5)
Średnia ocen: 4.5

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta:

Ocena : 6 Ocena książki 2020-04-19

Dafne

Nie uważam, aby książka deprecjonowała w jakikolwiek sposób CEx, jak napisała jedna z komentujących. Autorka tej książki jasno sformułowala na wstępie jakie zadanie sobie postawiła i obietnice złożone czytelnikowi w 100% spełniła. Moim zdaniem zrobiła kawał dobrej roboty z 3 powodów. 1. Książka jest świetnie uporządkowana. Przemyślana pod względem porcjowania wiedzy, a odnośniki do innych książek też są elementem tego ładu i dają pole do dalszego rozwoju. 2. Książka uczy podstaw CE, głównie poprzez zadawanie sobie właściwych pytań. Osobiście uwielbiam autorów, którzy formułują za mnie właściwe pytania. Bo nie oszukujmy się, często te potrzebne pytania zaczynamy sobie zadawać dopiero po serii wielu porażek, krążymy wokół problemu i wracamy do punktu wyjścia. Bez podstawowej wiedzy nie jesteśmy w stanie nawet w połowie zrozumieć co robimy źle. Rzeczy na pozór banalne są najtrudniejsze. Pomijamy je, a potem jesteśmy zdziwieni, że wszystko się sypie. I ta książka, mimo że - 3 atut - jest napisana sprawnie, łatwo i szybko się ją czyta - motywuje do wysiłku i uważnego przejrzenia tego, jak dotąd się kształtowało swoją strategię albo postawienia fundamentu pod to, co planujemy. Stabilnego fundamentu, popartego psychologią, który pozwoli zaprosić klienta do stołu. Jak dla mnie - z czystym sumieniem godna polecenia pozycja!

Ocena : 6 Ocena książki 2020-04-07

Joanna

Książka napisana świetnie. Ogromna dawka praktycznej wiedzy. Wszystkie porady wdrażamy sukcesywnie w naszej firmie. Polecam :)

Ocena : 5 Ocena książki 2020-03-23

bez podpisu

Rzetelne opracowanie tematu. Dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i dla poczatkujacych w sam raz.

Ocena : 1 Ocena książki 2020-03-16

bez podpisu

Ta książka to jakieś nieporozumienie!!! Masę odnośników do innych książek. Książki, które w większości przeczytałam - szkoda, że w opisie brakuje informacji, ze autorka zrobi skrypt z tych książek. Połowa książki poświęcona na opisanie Design Thinking (???). Rozumiem, że teraz jest moda na DT, ale żeby aż tak zdeprecjonować Customer Experience??? Dodawanie w tytule słowa Management oznacza, że chyba nikt z wydawnictwa nie sprawdził ile w treści jest o zarządzaniu. To jest CX na poziomie juniora. Dobrze, że mogę zwrócić książkę.

Zamknij