Opinie o książce "Content marketing. Od strategii do efektów"

6
(100%)
5
(0%)
4
(0%)
3
(0%)
2
(0%)
1
(0%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 4)
Średnia ocen: .

Content marketing. Od strategii do efektów:

Ocena : 6 Ocena książki 2020-11-21

Krzysztof

Świetnie napisane bogactwo przydatnej wiedzy. Dla mnie książka roku w swojej dziedzinie.

Ocena : 6 Ocena książki 2020-11-28

bez podpisu

Świetna książka, spora dawka konkretnej wiedzy o content marketingu.

Ocena : 6 Ocena książki 2020-10-21

Jowita

Doskonała dawka wiedzy dla każdego, kto pracuje z marketingiem treści.

Ocena : 6 Ocena książki 2021-01-17

Izabela

Bardzo dobra książka. Świetnie pokazuje jak zmieniał się internet w ostatnich latach, z czego nawet nie zdajemy sobie często sprawy. Ponadto rozróżnianie treści sprzedażowych od contentowych bardzo fajnie pokazane. Ciekawa forma z uwzględnieniem ćwiczeń warsztatowych.

Zamknij