Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
O sztuce wystąpień publicznych

O sztuce wystąpień publicznych

Autor:  

Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: Wydawnictwo RM
Wydawca: Wydawnictwo RM
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 14,00 zł
20,99 zł 34,99 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,95 zł
26,04 zł 34,99 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
20,99 zł
34,99 zł
eBook
ePub Mobi
26,04 zł
34,99 zł

Jak przygotowywać się do wystąpienia przed publicznością lub przed kamerami? Jakie są sposoby radzenia sobie z tremą? Jak uniknąć wpadek i jak wybrnąć z sytuacji, gdy już się przydarzą? Jak postępować w kontaktach z dziennikarzami? – na te i inne pytania odpowiada Maciej Orłoś, jeden z najbardziej popularnych prezenterów telewizyjnych w Polsce. 

Występowanie przed publicznością można porównać do prowadzenia samochodu: w obu przypadkach możliwe jest dojście do wprawy, ale początki są trudne – pisze Maciej Orłoś we wstępie swojej książki. Autor zaczyna od podstaw skutecznego wystąpienia, takich jak pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu z publicznością oraz warstwa niewerbalna, aby następnie przejść do bardziej szczegółowych zagadnień, takich jak występy na żywo przed kamerą czy udzielanie wywiadów. Wszystkie wskazówki zostały poparte licznymi przykładami. 

Książka jest doskonałym merytorycznie poradnikiem dla osób, które na co dzień muszą mierzyć się z szeroko rozumianymi publicznymi występami. Znajdziemy w niej również pełne humoru anegdoty zza kulis świata telewizji i biznesu.

O autorze:
Maciej Orłoś – laureat trzech Wiktorów, Super Wiktora oraz Telekamery. Znany przede wszystkim jako prowadzący magazyn „Teleexpress”, z którym związany jest od 1991 roku, jest również trenerem wystąpień publicznych, autoprezentacji i kontaktów z mediami.

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Wrocław. Travelbook. Wydanie 1
Eliza Czyżewska, Jakub Wolski, Ewa Chopkowicz
Cena: 24,90 zł
Napij się i zadzwoń do mnie
Penelope Ward
Cena: 39,90 zł
Odkupienie. Kaci Hadesa
Tillie Cole
Cena: 39,90 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 66,00 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Pierogi, kluski i knedle
Marta Krawczyk
Cena: 7,99 zł
Factfulness. Dlaczego świat jest lepszy, niż my...
Hans Rosling, Ola Rosling, Anna Rosling-Ronnlund
Cena: 32,00 zł
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji dany...
Cole Nussbaumer Knaflic
Cena: 47,20 zł
Głaskologia
Miłosz Brzeziński
Cena: 29,90 zł
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy ...
Jocko Willink, Leif Babin
Cena: 34,90 zł
logotypy